quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
New York, "locatie" Central Perk - Friends
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,103.94,,0,3.65
shit, ik moest wegquote:
ook uit een serie?quote:
misschien nog het feit dat heuvels naast een zee niet vaak voorkomt??quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:58 schreef bork het volgende:
[..]
ook uit een serie?
Buiten het paard en de exotische fauna zie ik weinig aanknopingspunten of zie ik iets over het hoofd?
Er valt ook niet veel te snappen, maar goed.. Tim's restaurant was wel makkelijk te vinden trouwens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:19 schreef bork het volgende:
Avenida del Amirante Riera Alemany, Andratx
Ik snap deze niet?![]()
Ok, maar ik kon het niet lezen en dan houdt het opquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Er valt ook niet veel te snappen, maar goed.. Tim's restaurant was wel makkelijk te vinden trouwens.
Dat is alvast goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het lijkt me Frankrijk, maar verder kom ik niet
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:23 schreef tdrone het volgende:
20 Kongens gate, Trondheim, Noorwegen
ik had hem nog verhuldquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
chemin des Berges
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,109.31,,0,3.84
van mij mag jequote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:43 schreef Tenano het volgende:
Dan is het een ingang van een terrein!
Succes met zoeken, ik ga nog evetjes leren
Als ik vanmiddag terugkom en hij is nog niet gevonden, zoek ik um wel eventjes
Shit ja dat herinner ik me nog, was toen mijn plaatje van het spoor volgens mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:28 schreef bork het volgende:
Rødbyhavn
Komt trouwens een brug, hier waren we al een keer vlakbij trouwens
Klopt, zoietsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit ja dat herinner ik me nog, was toen mijn plaatje van het spoor volgens mij
Denk meer aan een Headquarter van een autofabrikantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:29 schreef tdrone het volgende:
is het een parkeergarage/showroom/museum of iets anders?
Ja, zoiets wel, denk ik. BMW bijvoorbeeld heeft BMW Museum (maar dat is het dus niet). Die auto's hebben ook allemaal dezelfde vorm, maar welk merk het is, weet ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:29 schreef tdrone het volgende:
is het een parkeergarage/showroom/museum of iets anders?
quote:
Het bordje met het merk staat pakweg 2 meter naar linksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef chufi het volgende:
Tis iig niet de Chrysler tower.... Maar welk automerk staat daar in het gebouw?
Daar kopen we niks voorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:20 schreef bork het volgende:
[..]
Het bordje met het merk staat pakweg 2 meter naar links
Deze rijdt er op 200 meter vandaan![]()
snel hoorquote:
juist, niet echt moeilijk maar wel leuk om een keer langs te zien komen!quote:
Juistquote:
Frankrijk is goedquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef chufi het volgende:
Geen idee wat voor gebouw dat is, maar Frankrijk of Roemenië denk ik
En dat glazen huis was de VW fabriek toch ?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef bork het volgende:
Wel nu, dit is een mix van het glazen huis, eerder in dit topic en de AVUS uit het vorige topic.
zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat glazen huis was de VW fabriek toch ?
A, ouiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef tdrone het volgende:
Bugatti fabriek op de D392, Dorlisheim, France
ik zet morgenvroeg een nieuwe erop
Dat klopt wel denk ik, ook gezien de stijl, vergeet alleen Ierland en Noord-Ierland niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:05 schreef tdrone het volgende:
het land lijkt niet moeilijk of is dat een instinker?
Geen instinker qua landquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:37 schreef bork het volgende:
[..]
Dat klopt wel denk ik, ook gezien de stijl, vergeet alleen Ierland en Noord-Ierland niet.
Oeps ik zie nu de Toco Toecan pas![]()
ik denk ierland (euroteken)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:37 schreef bork het volgende:
[..]
Dat klopt wel denk ik, ook gezien de stijl, vergeet alleen Ierland en Noord-Ierland niet.
Oeps ik zie nu de Toco Toecan pas![]()
Juist, dit was een kerk of bedoelde je dat in Finland? Dat was geen kerk, maar winkel en restaurant op een Santaparkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:41 schreef tdrone het volgende:
9 Shop Street, Drogheda, Co. Louth, Ireland
nee ik bedoelde dezequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, dit was een kerk of bedoelde je dat in Finland? Dat was geen kerk, maar winkel en restaurant op een Santapark
Juistquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:21 schreef chufi het volgende:
Oever naar het Stanley Park, Vancouver, Canada
En begint met een Lquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef chufi het volgende:
De rivier mondt uit in de Atlantische oceaan
Juistquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:51 schreef tdrone het volgende:
dan pak ik hem maar weer
Pont Jacques Ange Gabriel, Blois, France
juistquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:51 schreef tdrone het volgende:
Castillo de los Mendoza, Manzanares, Spanje
quote:
Dat is al goedquote:
Autootje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:09 schreef chufi het volgende:
dat autootje had ik al ergens gespot maar niet bij deze lokatie... Maar mn Google maps heeft wat kuren vandaag.... zoeken verder ...
Die had ik helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:27 schreef bork het volgende:
[..]
Autootje?
Ik zou me richten op die kanonnen en een schip dat op het land staat.
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:45 schreef JDude het volgende:
Ik moest er wat vakantielocaties voor langs, maar kwam uiteindelijk uit in...
Beziers, France
quote:
Close but no cigarquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef Piotr_x het volgende:
Kirriemuir, Schotland. (Bank Street). Standbeeldje van Peter Pan.
juistemquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:39 schreef chufi het volgende:
Avinguda de L'Estadi, Barcelona, Spain
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef tdrone het volgende:
lijkt me in de VS gezien het stoplicht
quote:
UK aan de zee klopt inderdaad. Maar geen Liverpool of Leith, lager op de kaartquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef bork het volgende:
Zitten we aan zee in de UK?
Ik dacht gisteren Leith (Edinburg) en toen Liverpool waar deze lantarenpalen ook bleken staan!
Geen dank, dacht al dat ie te moeilijk zou zijn.. En Welkomquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef wollewop het volgende:
Ik doe ook eens mee:
Coprolite Street Ipswich
Het spandoek met "The Brasserie on the Quai" was wel een cadeautje. Bedankt daarvoor
ditto.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik kon het net niet lezen, dat stond er dus
Het deel wat je ziet is Firenze, geloof ik. De hele muurschildering heeft als thema 'Europa'.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef chufi het volgende:
Waar is die muurschildering van ? Of is het een reflectie
Prima hoor. Hopelijk dan zonder al te veel problemen toch thuis geraakt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:34 schreef JDude het volgende:
Gare Lille Europe, France
Moest daar vorig jaar noodgedwongen uitstappen toen de Eurostar niet naar Brussel reed vanwege dat grote treinongeluk.
Goed voor nog een score-update!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kieshecker weg
Dusseldorf airport
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,230.57,,0,4.69
bizar ik had niet zoveel zin maar ik zat er 2 kilometer vandaan met mijn eerste en laatste gokquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef chufi het volgende:
Barcelona is het, maar kan de juiste plek nog niet vinden
Carretera de Vallvidrera al Tibidabo
Richtigquote:
Shit, ik heb die straat nog bekekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef chufi het volgende:
Barcelona is het, maar kan de juiste plek nog niet vinden
Carretera de Vallvidrera al Tibidabo
quote:
het was voor mij even een gok of deze nou wel of niet extreem makkelijk zou zijn. Niet heel makkelijk dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef bork het volgende:
[..]
bizar ik had niet zoveel zin maar ik zat er 2 kilometer vandaan met mijn eerste en laatste gok
eigenlijk wel erg gemakkelijk als je het juiste woord gebruikt/weet.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het was voor mij even een gok of deze nou wel of niet extreem makkelijk zou zijn. Niet heel makkelijk dus.
okee, wat dan van: Ierland ZUIDquote:
We raden niet maar zoeken gericht ....quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sorry voor het off topic, maar hoe kennen jullie / raden jullie in godsnaam al de locaties?
Respect daarvoor in ieder geval
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
We raden niet maar zoeken gericht ....
Maar hoe er gezocht wordt is in 99 van de 100 keren een raadsel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sorry voor het off topic, maar hoe kennen jullie / raden jullie in godsnaam al de locaties?
Respect daarvoor in ieder geval
Geheim van de smidquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe er gezocht wordt is in 99 van de 100 keren een raadsel.
Volg het topic nu al meer dan een jaar, maar snap er meestal niets van. Heel soms is het duidelijk, maar zo vaak niet.
En daardoor een spel voor een heel klein groepjequote:
quote:
Nee geen van de genoemde landen is hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef bork het volgende:
Ik dacht Frankrijk maar daar staat deze niet en voor Duitsland issie te klein en Denemarken te vlak. Geen italiaanse auto's dus is het Zwitserland?
Dat schiet opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen van de genoemde landen is het
Dat had ik al gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
![]()
Maar nu zeg ik even niets meer.. Behalve dat het hier om een station gaat
quote:
Dacht ik ook maar ik twijfel aan de rij-richtingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef JDude het volgende:
Ah, daar hebben we de Mille Miglia zeker weer?
Nee hoor het is echtquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:44 schreef JDude het volgende:
Hm, aan de hoeveelheid Dacia's te zien zijn we in Roemenië.
Nee ik kan de Catedrala Ortodoxa van dit plaatsje niet terugvinden op deze wiki-lijstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef bork het volgende:
Staat deze kerk in het volgende lijstje?
http://ro.wikipedia.org/w(...)%C3%AEn_Rom%C3%A2nia
Sorry, maar het is wel goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef wollewop het volgende:
Strada Dimitrie Cantemir, Oradea, Roemenië
Ik zat ook de hele tijd naar Biserica's te zoeken.
Dan had ik een beter rijtjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef bork het volgende:
stond ook niet in het kathedralen rijtje wat ik ter beschikking had.
yeps, je bent afhankelijk van je bronnen, de inhoud ervan heb ik helaas niet onder controlequote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef chufi het volgende:
1765 East 107th St., Los Angeles
http://en.wikipedia.org/wiki/Watts_Towers
Ja volgens mij ook, maar ik weet niet meer uit mn hoofd waar het ook al precies weer was.. Laten we maar gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deze is volgens mij al eens geweest.
oow, sorry.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deze is volgens mij al eens geweest.
ondertussen al 2quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef chufi het volgende:
geef je wollewop er ook nog een punt bij?
Excuses, Ik dacht dat het al was gebeurd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:21 schreef wollewop het volgende:
[..]
ondertussen al 2![]()
chufi 182
bork 169
redunzl 102
Maizena 45
piotr_x 42
tdrone 33
JufMariska 23
JDude 20
TARAraboemdijee 15
Skande 13
tralalala 12
djayzz 12
Its-Jojo-4you 11
Habushun 9
Dynd 7
Pleasureman_Gunther 6
Nieuwschierig 5
PhysicsRules 5
Tenano 4
Appeltjesmoes 4
wollewop 4
dan13lv 3
-J-D- 3
Bram2301 2
MultiBanaan 2
godigita 2
GiGaGrunn 1
_dirkjan_ 1
Kresj 1
Admiraal_Anaal 1
DABAMaster 1
Loowie 1
murphyjenkins 1
nr-1 1
exaCtly 1
denk het wel, maar toen deden er nog niet zoveel mensen mee.... Frankrijk iigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:40 schreef wollewop het volgende:
Nu maar hopen dat deze nog nooit langsgekomen is:
[ afbeelding ]
Chips.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
denk het wel, maar toen deden er nog niet zoveel mensen mee.... Frankrijk iig
Yepsquote:
Stick with the grafitti.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef exaCtly het volgende:
Lijkt wel een klein beetje op Portugal? Alhoewel ik wel 'Italiaans' graffiti zie
Belissimo!quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef chufi het volgende:
Pff lastig deze ... of zie ik aanknooppunten over het hoofd?
Onleesbaar krijtschriftbordje rechts,parkeergarage-ingang rechts, vage bergen op de achtergrond, marktje of terrasjes rechts, wat glazen piramide-vormige dingetjes links en een onduidelijk torentje, een gele bus ..... Ah ze rijden rechts dat wel ...
Zwitserland zou ik zeggen
Heb jij het al gevonden dan? Die post-auto heeft er wel wat van dat welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef bork het volgende:
[..]
![]()
pyramide is de sleutel, kijk naar de vormen die verder op te zien zijn en op de muur waar je een parkeergarage of zo in kan.
http://www.postauto.ch/pag-startseite.htm
Ik vond hem nadat ik hem geplaatst had eigenlijk ook wat onduidelijk, maar ik wilde het toch even aankijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef chufi het volgende:
Pff lastig deze ... of zie ik aanknooppunten over het hoofd?
Onleesbaar krijtschriftbordje rechts,parkeergarage-ingang rechts, vage bergen op de achtergrond, marktje of terrasjes rechts, wat glazen piramide-vormige dingetjes links en een onduidelijk torentje, een gele bus ..... Ah ze rijden rechts dat wel ...
Zwitserland zou ik zeggen
Dat is al zeker het goede spoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef chufi het volgende:
Op weg naar een ferry ergens in de UK of Ierland, maar kan nog niets vinden
quote:
Tis wat je leuk vindquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef bork het volgende:
Kaisserstrasse, Wuppertal
Leuk kadootje, ik ben dit lijntje van voor naar achteren afgereisd. Schwebebahn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |