bizar ik had niet zoveel zin maar ik zat er 2 kilometer vandaan met mijn eerste en laatste gokquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef chufi het volgende:
Barcelona is het, maar kan de juiste plek nog niet vinden
Carretera de Vallvidrera al Tibidabo
Richtigquote:
Shit, ik heb die straat nog bekekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef chufi het volgende:
Barcelona is het, maar kan de juiste plek nog niet vinden
Carretera de Vallvidrera al Tibidabo
quote:
het was voor mij even een gok of deze nou wel of niet extreem makkelijk zou zijn. Niet heel makkelijk dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef bork het volgende:
[..]
bizar ik had niet zoveel zin maar ik zat er 2 kilometer vandaan met mijn eerste en laatste gok
eigenlijk wel erg gemakkelijk als je het juiste woord gebruikt/weet.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het was voor mij even een gok of deze nou wel of niet extreem makkelijk zou zijn. Niet heel makkelijk dus.
okee, wat dan van: Ierland ZUIDquote:
We raden niet maar zoeken gericht ....quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sorry voor het off topic, maar hoe kennen jullie / raden jullie in godsnaam al de locaties?
Respect daarvoor in ieder geval
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
We raden niet maar zoeken gericht ....
Maar hoe er gezocht wordt is in 99 van de 100 keren een raadsel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sorry voor het off topic, maar hoe kennen jullie / raden jullie in godsnaam al de locaties?
Respect daarvoor in ieder geval
Geheim van de smidquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe er gezocht wordt is in 99 van de 100 keren een raadsel.
Volg het topic nu al meer dan een jaar, maar snap er meestal niets van. Heel soms is het duidelijk, maar zo vaak niet.
En daardoor een spel voor een heel klein groepjequote:
quote:
Nee geen van de genoemde landen is hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef bork het volgende:
Ik dacht Frankrijk maar daar staat deze niet en voor Duitsland issie te klein en Denemarken te vlak. Geen italiaanse auto's dus is het Zwitserland?
Dat schiet opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen van de genoemde landen is het
Dat had ik al gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
![]()
Maar nu zeg ik even niets meer.. Behalve dat het hier om een station gaat
quote:
Dacht ik ook maar ik twijfel aan de rij-richtingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef JDude het volgende:
Ah, daar hebben we de Mille Miglia zeker weer?
Nee hoor het is echtquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:44 schreef JDude het volgende:
Hm, aan de hoeveelheid Dacia's te zien zijn we in Roemenië.
Nee ik kan de Catedrala Ortodoxa van dit plaatsje niet terugvinden op deze wiki-lijstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef bork het volgende:
Staat deze kerk in het volgende lijstje?
http://ro.wikipedia.org/w(...)%C3%AEn_Rom%C3%A2nia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |