bizar ik had niet zoveel zin maar ik zat er 2 kilometer vandaan met mijn eerste en laatste gokquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef chufi het volgende:
Barcelona is het, maar kan de juiste plek nog niet vinden
Carretera de Vallvidrera al Tibidabo
Richtigquote:
Shit, ik heb die straat nog bekekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef chufi het volgende:
Barcelona is het, maar kan de juiste plek nog niet vinden
Carretera de Vallvidrera al Tibidabo
quote:
het was voor mij even een gok of deze nou wel of niet extreem makkelijk zou zijn. Niet heel makkelijk dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef bork het volgende:
[..]
bizar ik had niet zoveel zin maar ik zat er 2 kilometer vandaan met mijn eerste en laatste gok
eigenlijk wel erg gemakkelijk als je het juiste woord gebruikt/weet.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het was voor mij even een gok of deze nou wel of niet extreem makkelijk zou zijn. Niet heel makkelijk dus.
okee, wat dan van: Ierland ZUIDquote:
We raden niet maar zoeken gericht ....quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sorry voor het off topic, maar hoe kennen jullie / raden jullie in godsnaam al de locaties?
Respect daarvoor in ieder geval
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
We raden niet maar zoeken gericht ....
Maar hoe er gezocht wordt is in 99 van de 100 keren een raadsel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sorry voor het off topic, maar hoe kennen jullie / raden jullie in godsnaam al de locaties?
Respect daarvoor in ieder geval
Geheim van de smidquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe er gezocht wordt is in 99 van de 100 keren een raadsel.
Volg het topic nu al meer dan een jaar, maar snap er meestal niets van. Heel soms is het duidelijk, maar zo vaak niet.
En daardoor een spel voor een heel klein groepjequote:
quote:
Nee geen van de genoemde landen is hetquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:40 schreef bork het volgende:
Ik dacht Frankrijk maar daar staat deze niet en voor Duitsland issie te klein en Denemarken te vlak. Geen italiaanse auto's dus is het Zwitserland?
Dat schiet opquote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen van de genoemde landen is het
Dat had ik al gezienquote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
![]()
Maar nu zeg ik even niets meer.. Behalve dat het hier om een station gaat
quote:
Dacht ik ook maar ik twijfel aan de rij-richtingquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:28 schreef JDude het volgende:
Ah, daar hebben we de Mille Miglia zeker weer?
Nee hoor het is echtquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:44 schreef JDude het volgende:
Hm, aan de hoeveelheid Dacia's te zien zijn we in Roemenië.
Nee ik kan de Catedrala Ortodoxa van dit plaatsje niet terugvinden op deze wiki-lijstquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef bork het volgende:
Staat deze kerk in het volgende lijstje?
http://ro.wikipedia.org/w(...)%C3%AEn_Rom%C3%A2nia
Sorry, maar het is wel goedquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:21 schreef wollewop het volgende:
Strada Dimitrie Cantemir, Oradea, Roemenië
Ik zat ook de hele tijd naar Biserica's te zoeken.
Dan had ik een beter rijtjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:36 schreef bork het volgende:
stond ook niet in het kathedralen rijtje wat ik ter beschikking had.
yeps, je bent afhankelijk van je bronnen, de inhoud ervan heb ik helaas niet onder controlequote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:11 schreef chufi het volgende:
1765 East 107th St., Los Angeles
http://en.wikipedia.org/wiki/Watts_Towers
Ja volgens mij ook, maar ik weet niet meer uit mn hoofd waar het ook al precies weer was.. Laten we maar gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deze is volgens mij al eens geweest.
oow, sorry.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
deze is volgens mij al eens geweest.
ondertussen al 2quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:18 schreef chufi het volgende:
geef je wollewop er ook nog een punt bij?
Excuses, Ik dacht dat het al was gebeurd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:21 schreef wollewop het volgende:
[..]
ondertussen al 2![]()
chufi 182
bork 169
redunzl 102
Maizena 45
piotr_x 42
tdrone 33
JufMariska 23
JDude 20
TARAraboemdijee 15
Skande 13
tralalala 12
djayzz 12
Its-Jojo-4you 11
Habushun 9
Dynd 7
Pleasureman_Gunther 6
Nieuwschierig 5
PhysicsRules 5
Tenano 4
Appeltjesmoes 4
wollewop 4
dan13lv 3
-J-D- 3
Bram2301 2
MultiBanaan 2
godigita 2
GiGaGrunn 1
_dirkjan_ 1
Kresj 1
Admiraal_Anaal 1
DABAMaster 1
Loowie 1
murphyjenkins 1
nr-1 1
exaCtly 1
denk het wel, maar toen deden er nog niet zoveel mensen mee.... Frankrijk iigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:40 schreef wollewop het volgende:
Nu maar hopen dat deze nog nooit langsgekomen is:
[ afbeelding ]
Chips.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
denk het wel, maar toen deden er nog niet zoveel mensen mee.... Frankrijk iig
Yepsquote:
Stick with the grafitti.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:41 schreef exaCtly het volgende:
Lijkt wel een klein beetje op Portugal? Alhoewel ik wel 'Italiaans' graffiti zie
Belissimo!quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef chufi het volgende:
Pff lastig deze ... of zie ik aanknooppunten over het hoofd?
Onleesbaar krijtschriftbordje rechts,parkeergarage-ingang rechts, vage bergen op de achtergrond, marktje of terrasjes rechts, wat glazen piramide-vormige dingetjes links en een onduidelijk torentje, een gele bus ..... Ah ze rijden rechts dat wel ...
Zwitserland zou ik zeggen
Heb jij het al gevonden dan? Die post-auto heeft er wel wat van dat welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef bork het volgende:
[..]
![]()
pyramide is de sleutel, kijk naar de vormen die verder op te zien zijn en op de muur waar je een parkeergarage of zo in kan.
http://www.postauto.ch/pag-startseite.htm
Ik vond hem nadat ik hem geplaatst had eigenlijk ook wat onduidelijk, maar ik wilde het toch even aankijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef chufi het volgende:
Pff lastig deze ... of zie ik aanknooppunten over het hoofd?
Onleesbaar krijtschriftbordje rechts,parkeergarage-ingang rechts, vage bergen op de achtergrond, marktje of terrasjes rechts, wat glazen piramide-vormige dingetjes links en een onduidelijk torentje, een gele bus ..... Ah ze rijden rechts dat wel ...
Zwitserland zou ik zeggen
Dat is al zeker het goede spoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:31 schreef chufi het volgende:
Op weg naar een ferry ergens in de UK of Ierland, maar kan nog niets vinden
quote:
Tis wat je leuk vindquote:Op maandag 14 februari 2011 23:21 schreef bork het volgende:
Kaisserstrasse, Wuppertal
Leuk kadootje, ik ben dit lijntje van voor naar achteren afgereisd. Schwebebahn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |