Close but no cigarquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:38 schreef Piotr_x het volgende:
Kirriemuir, Schotland. (Bank Street). Standbeeldje van Peter Pan.
juistemquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 07:39 schreef chufi het volgende:
Avinguda de L'Estadi, Barcelona, Spain
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef tdrone het volgende:
lijkt me in de VS gezien het stoplicht
quote:
UK aan de zee klopt inderdaad. Maar geen Liverpool of Leith, lager op de kaartquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef bork het volgende:
Zitten we aan zee in de UK?
Ik dacht gisteren Leith (Edinburg) en toen Liverpool waar deze lantarenpalen ook bleken staan!
Geen dank, dacht al dat ie te moeilijk zou zijn.. En Welkomquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:59 schreef wollewop het volgende:
Ik doe ook eens mee:
Coprolite Street Ipswich
Het spandoek met "The Brasserie on the Quai" was wel een cadeautje. Bedankt daarvoor
ditto.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik kon het net niet lezen, dat stond er dus
Het deel wat je ziet is Firenze, geloof ik. De hele muurschildering heeft als thema 'Europa'.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:51 schreef chufi het volgende:
Waar is die muurschildering van ? Of is het een reflectie
Prima hoor. Hopelijk dan zonder al te veel problemen toch thuis geraakt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:34 schreef JDude het volgende:
Gare Lille Europe, France
Moest daar vorig jaar noodgedwongen uitstappen toen de Eurostar niet naar Brussel reed vanwege dat grote treinongeluk.
Goed voor nog een score-update!quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kieshecker weg
Dusseldorf airport
http://maps.google.nl/map(...)bp=12,230.57,,0,4.69
bizar ik had niet zoveel zin maar ik zat er 2 kilometer vandaan met mijn eerste en laatste gokquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef chufi het volgende:
Barcelona is het, maar kan de juiste plek nog niet vinden
Carretera de Vallvidrera al Tibidabo
Richtigquote:
Shit, ik heb die straat nog bekekenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:24 schreef chufi het volgende:
Barcelona is het, maar kan de juiste plek nog niet vinden
Carretera de Vallvidrera al Tibidabo
quote:
het was voor mij even een gok of deze nou wel of niet extreem makkelijk zou zijn. Niet heel makkelijk dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:25 schreef bork het volgende:
[..]
bizar ik had niet zoveel zin maar ik zat er 2 kilometer vandaan met mijn eerste en laatste gok
eigenlijk wel erg gemakkelijk als je het juiste woord gebruikt/weet.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
het was voor mij even een gok of deze nou wel of niet extreem makkelijk zou zijn. Niet heel makkelijk dus.
okee, wat dan van: Ierland ZUIDquote:
We raden niet maar zoeken gericht ....quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sorry voor het off topic, maar hoe kennen jullie / raden jullie in godsnaam al de locaties?
Respect daarvoor in ieder geval
quote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
We raden niet maar zoeken gericht ....
Maar hoe er gezocht wordt is in 99 van de 100 keren een raadsel.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:28 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Sorry voor het off topic, maar hoe kennen jullie / raden jullie in godsnaam al de locaties?
Respect daarvoor in ieder geval
Geheim van de smidquote:Op zondag 6 februari 2011 20:49 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[..]
Maar hoe er gezocht wordt is in 99 van de 100 keren een raadsel.
Volg het topic nu al meer dan een jaar, maar snap er meestal niets van. Heel soms is het duidelijk, maar zo vaak niet.
En daardoor een spel voor een heel klein groepjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |