Frankrijk is goedquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef chufi het volgende:
Geen idee wat voor gebouw dat is, maar Frankrijk of Roemenië denk ik
En dat glazen huis was de VW fabriek toch ?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef bork het volgende:
Wel nu, dit is een mix van het glazen huis, eerder in dit topic en de AVUS uit het vorige topic.
zekerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat glazen huis was de VW fabriek toch ?
A, ouiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef tdrone het volgende:
Bugatti fabriek op de D392, Dorlisheim, France
ik zet morgenvroeg een nieuwe erop
Dat klopt wel denk ik, ook gezien de stijl, vergeet alleen Ierland en Noord-Ierland niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:05 schreef tdrone het volgende:
het land lijkt niet moeilijk of is dat een instinker?
Geen instinker qua landquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:37 schreef bork het volgende:
[..]
Dat klopt wel denk ik, ook gezien de stijl, vergeet alleen Ierland en Noord-Ierland niet.
Oeps ik zie nu de Toco Toecan pas![]()
ik denk ierland (euroteken)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:37 schreef bork het volgende:
[..]
Dat klopt wel denk ik, ook gezien de stijl, vergeet alleen Ierland en Noord-Ierland niet.
Oeps ik zie nu de Toco Toecan pas![]()
Juist, dit was een kerk of bedoelde je dat in Finland? Dat was geen kerk, maar winkel en restaurant op een Santaparkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:41 schreef tdrone het volgende:
9 Shop Street, Drogheda, Co. Louth, Ireland
nee ik bedoelde dezequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, dit was een kerk of bedoelde je dat in Finland? Dat was geen kerk, maar winkel en restaurant op een Santapark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |