Gatverdamme!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, da's een foute opmerking
Je bent bekend met klontjes tussen de mannenbillen?
wegwerpmesjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:56 schreef asfalthooligan het volgende:
gewoon scheren ja met gilette venus 2 wegwerpmesjes voor de vrouw
denk dat hun oerwoud beneden dikker is of stugger ,want me hoofd haar is heel dik en met herenmesjes kan ik hem na 1 x al weggooien met die van de dames pas na 3 x
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Zegt degene die een Gilette Penis Venus gebruikt.quote:
Ik kan de feesthoedjes wel naar het volgende deel schuivenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:53 schreef Rewimo het volgende:
TT
Jammer dat die klontjes er niet meer bij in passen
Hoe weet jij dat eigenlijk van die klontjes? [/wantrouwig]quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan de feesthoedjes wel naar het volgende deel schuiven
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:05 schreef Pagan het volgende:
Gilette Fusion werkt prima, meestal.Voor klontjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vraag... Dat moét van horen zeggen zijn, want ik heb nog nooit live tussen mannenbillen gekekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Hoe weet jij dat eigenlijk van die klontjes? [/wantrouwig]
Wel op uitzendinggemist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goeie vraag... Dat moét van horen zeggen zijn, want ik heb nog nooit live tussen mannenbillen gekeken
Screendump van TT maakt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan de feesthoedjes wel naar het volgende deel schuiven
Zonder het bericht gelezen te hebben ; ik walg van gausquote:
Er zijn dingen die ik niet hoef te weten, echt niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:19 schreef asfalthooligan het volgende:
nou pagan ik heb ook een gevoelige kant kont hoor
QweaFTquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonder het bericht gelezen te hebben ; ik walg van gaus
Ah, daarom keek ik dus nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
Die review van Dirk, geweldig
Ik zag het echt voor me
Ik moet zeggen dat dat ook mijn hobby niet is hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:27 schreef ElisaB het volgende:
Goeie vraag... Dat moét van horen zeggen zijn, want ik heb nog nooit live tussen mannenbillen gekeken
Bitchfightquote:
We hebben weer wat gemeenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet zeggen dat dat ook mijn hobby niet is hoor
Ik begin nu aan mn tonijnpizzaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Lief dat dat mocht van jezelf.
Nu even dit topic teruglezen en dan lekker pizza eten. Met donkere stukjes olijf
Komt door Androidquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, volgens Boulevard is de Cup Cake nu ineens hip
heb je het voorjaar in de bolquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo nog een kastje uitmesten denk ik, gewoon omdat ik er zin in heb
Muissssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Gaat snel hequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze dikke is ook al weer volgende maand jarig. 4 wordt hij dan.
Willen je ouders geen nieuwe kat meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is gewoon raar bij als ik bij mijn ouders ben om geen MAUUUUUWWWWW MAAAAUUUUWWWW aandacht te horen.
Ja maandagquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef indaha het volgende:
Is Chico nou maandag jarig en is 13 al oud voor zo'n hondje of worden ze vrij oud de nakies
Ik ook....en daarna ff lekker in bad.quote:
Ingquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook....en daarna ff lekker in bad.
Ik heb het kkkkoud
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Met meneer I krijgt ze het wel warm van
Met die roze die jij alvast had nat gemaaktquote:
Wij passen prima samen in badquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan past er geen water meer in het bad
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij passen prima samen in bad![]()
Of nou ja....laat prima maar weg
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
Dit is echt mijn geluksweek![]()
Ik was vorige week gevallen met een scooterNaast een flinke deuk in mijn trots ook een bult spierpijn natuurlijk maar die trok weg. Behalve de buikpijn. Vandaag maar even naar de huisarts geweest en die zei dat mijn bekken gekneust waren maar waarschijnlijk ook mijn nier
Ik wist niet eens dat je die ook kon kneuzen
![]()
Oh en ik wil ook in bad
Oei pijnlijk , maar je hebt geen bloed in de urine gehad neem ik aan want dan moeten ze je nier nakijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
Dit is echt mijn geluksweek![]()
Ik was vorige week gevallen met een scooterNaast een flinke deuk in mijn trots ook een bult spierpijn natuurlijk maar die trok weg. Behalve de buikpijn. Vandaag maar even naar de huisarts geweest en die zei dat mijn bekken gekneust waren maar waarschijnlijk ook mijn nier
Ik wist niet eens dat je die ook kon kneuzen
![]()
Oh en ik wil ook in bad
Dat konden ze nog niet nakijken, ik zei al niet mijn weekquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Oei pijnlijk , maar je hebt geen bloed in de urine gehad neem ik aan want dan moeten ze je nier nakijken
Ik deed nietsquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje, Senes!![]()
Doe es rustig aan jij
Weet je zeker dat t geen neger was?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik deed nietsDie scooter ging aan de haal
Ik was het helemaal vergeten, als kind heb ik heel veel nierbekkenontstekingen gehad en daardoor is één nier helemaal verschrompeld. Ik bel morgen nog evenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef indaha het volgende:
Ja daarom vraag ik het, ik heb ook maar 1 nier en mij hebben ze toen gezegt als ik er mee val of een stoot tegenaan krijg dat je dat moet laten nakijken.
En ook van mij beterschap
Oh, dat is wel slim dan jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten, als kind heb ik heel veel nierbekkenontstekingen gehad en daardoor is één nier helemaal verschrompeld. Ik bel morgen nog even
Je TV is stukquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, ik zie Ali Bee. op de teevee met een andere Nederlandse rappert , die Kleine Viezerik heet
Ja, die gaat morgen weer naar schoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
senes, dat klinkt best eng
Hoe is het met Samara, is die alweer wat opgeknapt?
Jaloerse bitchquote:
Tis best poepig hequote:
Ali B is een toffe Marrokaan, das nog veel erger om te zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef ElisaB het volgende:
Je mag het niet zeggen, maar Willeke is wel een tof wijf
Ik las ladiesquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo allle keukenkastjes aan kant, volgende keer als ik inspiraaaaaasie heb stort ik me op de lades![]()
En dan nu warme witte choco van Non
Zo lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Nonneke het volgende:
teeeeeeelkeeeeeeeens weeeeeeeeeerrrrrrrrrr
Jamaar ze gaan m rappen, BAM JONGUHquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Nonneke het volgende:
teeeeeeelkeeeeeeeens weeeeeeeeeerrrrrrrrrr
je weet tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ze gaan m rappen, BAM JONGUH
Ja onwijs, maar ik zou ze toch niet doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ze zijn haske cute zo bij tante willeke op de bank
snel naar binnen kijken of alles er nog staatquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ze vindt het dolletjes, die allochtoontjes in dr villa![]()
Heeeeeeel bijzonder
Hoe schattig is datquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Ze schnabbelt in de Serre van huize avondrood in Hellendoorn
In matching outfitsquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef Nonneke het volgende:
echt he en dan met willeke alberti achter het station afspreken met al je vage matties
Meisje luisterrrrrrrrrrrrrquote:
nee joh ze zijn juist hardstikke geraaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
De rappers vallen nog net niet in slaap
quote:
Ben je geil of wil je koekje moet je doen....vindt ze leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga misschien zingen voor de koningin!
Ing!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Haaaaai Cat![]()
Ik had het badwater te warm en toen werd ik heel naar en ben ik maar naar de slaapkamert gestrompeld
Oh ja, daar krijg je hartkloppingen vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Haaaaai Cat![]()
Ik had het badwater te warm en toen werd ik heel naar en ben ik maar naar de slaapkamert gestrompeld
Ik heb het al leeg laten lopen....ik kreeg pas last toen ik op stond om me te gaan afspoelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing!![]()
Te warm badwater is heul vervelend.Durf je straks nog terug te gaan of laat je het erbij?
Wauw, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Neeeheeeee, ik lag er prinsheerlijk in, niets verbrandquote:
Ik magnie kiezen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je koekje moet je doen....vindt ze leuk
De koningin komt bij haar op bezoekquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw, hoe krijg je dat voor elkaar?
Simpel: Trix vragen om bij me langs te komen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw, hoe krijg je dat voor elkaar?
Zal ik alvast wat videobeelden sturen van de WildeWievenSingStarAvond?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik magnie kiezen.![]()
En moet een Verklaring Omtrent Gedrag aanvragen. Die heb ik zelfs voor mijn werk niet hoeven doen... al moet ik ze wel aanvragen voor al mijn vrijwilligers.![]()
Ow, en -klein detail- ik moet geselecteerd worden.
Da's dan een geluk bij een ongeluk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het al leeg laten lopen....ik kreeg pas last toen ik op stond om me te gaan afspoelen
doemaarnie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik alvast wat videobeelden sturen van de WildeWievenSingStarAvond?
Ja dat moeten jullie doen is weer eens wat anders, ze ziet altijd al hetzelfdequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik alvast wat videobeelden sturen van de WildeWievenSingStarAvond?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je koekje moet je doen....vindt ze leuk
Gelukkigquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neeeheeeee, ik lag er prinsheerlijk in, niets verbrand
Kan ze een keer oprecht lachen ipv die elastiekjes achter de oren om de mondhoeken omhoog te laten trekkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat moeten jullie doen is weer eens wat anders, ze ziet altijd al hetzelfde
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ze een keer oprecht lachen ipv die elastiekjes achter de oren om de mondhoeken omhoog te laten trekken
Jezus Tomboquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Kijk wat ik gemaakt heb!
[ afbeelding ]
2 gebakken eieren met kaas
Mooi,quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Kijk wat ik gemaakt heb!
[ afbeelding ]
Dat is voor in het keukentje dat ik voor mn neefje aan het maken benquote:
Ik heb het kastje gekocht en een bakje wat het gootsteentje wordtquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooi,ben je ook al met het keukentje bezig?
Oooh, ik dacht decoratie voor op je eetkamerstoelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is voor in het keukentje dat ik voor mn neefje aan het maken ben
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht decoratie voor op je eetkamerstoelen
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar: mooie kaas!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Kijk wat ik gemaakt heb!
[ afbeelding ]
Ja hallo, ik wist heul niets van een keukentjequote:
En eiertietjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar: mooie kaas!
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar hebbie het eiks van gemaakt? Vilt ofzo?
Pom, pom pom. Pahiehaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Pom, pom pom. Pahiehaaaaaaaaaaa.
Denk dat ze dat leuk vindt
Maar dan moet Tombo wel mee voor de Bom Bom Bommetjes; niemand Bomt zo goed als Tomboquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Pom, pom pom. Pahiehaaaaaaaaaaa.
Denk dat ze dat leuk vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar dan moet Tombo wel mee voor de Bom Bom Bommetjes; niemand Bomt zo goed als Tombo![]()
Over Bom gesproken...TomBom. Works both ways.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Maar dan moet Tombo wel mee voor de Bom Bom Bommetjes; niemand Bomt zo goed als Tombo![]()
Over Bom gesproken...Voor mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of voor Tombo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tomboquote:
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo![]()
Of moeten we ook met jou naar de bank?
Alweeheeer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Oh duh, ik moet weer vroeg naar bed geloof ik
Meen je dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Al zou mijn moeder waarschijnlijk ja roepen.
Ik ben nog nooit zo moe geweest. Echt belachelijk. Maar da's waarschijnlijk omdat het de laatste tijd allemaal wat teveel tegelijk is geweest. Slecht slapen daardoor ook enzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alweeheeer?![]()
Ben je nog steeds moei?
[..]
Over Bom gesproken...Ja, ik las hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben idd wel benieuwd hoe ze het gaan doen allemaal
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Naalden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo moe geweest. Echt belachelijk. Maar da's waarschijnlijk omdat het de laatste tijd allemaal wat teveel tegelijk is geweest. Slecht slapen daardoor ook enzo.
Als het lang aanhoudt laat ik wel ff bloed prikken. Maar liever niet![]()
Hb kan met een vingerprikje, stelt niets voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo moe geweest. Echt belachelijk. Maar da's waarschijnlijk omdat het de laatste tijd allemaal wat teveel tegelijk is geweest. Slecht slapen daardoor ook enzo.
Als het lang aanhoudt laat ik wel ff bloed prikken. Maar liever niet![]()
Tuurlijk, ik vertel je ook weer niets nieuwsquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik las het
Ben idd wel benieuwd hoe ze het gaan doen allemaal
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meen je dat?
Volgens mij zou mijn moeder me hoogstpersoonlijk dichtnaaien als ik dat van plan was
Vingerprikjequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Hb kan met een vingerprikje, stelt niets voor.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij zou mijn moeder me hoogstpersoonlijk dichtnaaien als ik dat van plan was
Ach, die van mij wordt binnenkort al Oma, dus al zou ik bellen en melden dat ik op een flatgebouw sta om eraf te springen, dan zegt ze "oh....nou....we hebben toch zo'n leuk ledikantje gezien!"quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan ben ik toch blij met mijn moeder
Oe, kan dat ook volgende week; komt deze week niet zo goed uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, die van mij wordt binnenkort al Oma, dus al zou ik bellen en melden dat ik op een flatgebouw sta om eraf te springen, dan zegt ze "oh....nou....we hebben toch zo'n leuk ledikantje gezien!"
Want je vader en ik moeten de babykamert behangenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, kan dat ook volgende week; komt deze week niet zo goed uit
Volgens mij moeten we medelijden krijgen met Zusje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want je vader en ik moeten de babykamert behangen![]()
Echt, ze denkt dat Zusje dat kind daar direct na de bevalling al een maand heen gaat brengen te logeren ofzo
Oh ja, dat ken ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, die van mij wordt binnenkort al Oma, dus al zou ik bellen en melden dat ik op een flatgebouw sta om eraf te springen, dan zegt ze "oh....nou....we hebben toch zo'n leuk ledikantje gezien!"
Absoluutquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we medelijden krijgen met Zusje.
Ja en je kunt er dan ook niets van zeggen want ze bedoelen het goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Absoluut![]()
En ze heeft al zo'n zonnig humeur de laatste tijd.
En helemaal toen mams trots aankwam zetten met een zelfgebreide sjaal; ze ontplofte nog net niet
Leuk he?quote:
Jup, maar onder invloed van enkele hormonen ontbreekt bij mijn zus dat fatsoen momenteel ffquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en je kunt er dan ook niets van zeggen want ze bedoelen het goed
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
En dan ook nog zeggen dat ze me zo weinig zien de laatste tijd...
Maar dat vindt moeders dan vast weer niet erg want het komt door De Beebie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, maar onder invloed van enkele hormonen ontbreekt bij mijn zus dat fatsoen momenteel ff
Whehehequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het trekt bij hoor
Ik ben een aardbei aan het naaien
Oh jee, sterktequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef indaha het volgende:
Maar ik ga eens naar bed.
Ik moet morgen vroeg naar het ziekenhuis met man, eens kijken of ze nog een idee hebben hoe ze de botten in zijn voet aan elkaar krijgen.
Mn moeder: "oh, die aardbeien zijn leuk, als ze echt lijken wil ik er wel een paar voor op mn etagèrequote:
Trusten en succes morgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef indaha het volgende:
Maar ik ga eens naar bed.
Ik moet morgen vroeg naar het ziekenhuis met man, eens kijken of ze nog een idee hebben hoe ze de botten in zijn voet aan elkaar krijgen.
Oog om oog....quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder: "oh, die aardbeien zijn leuk, als ze echt lijken wil ik er wel een paar voor op mn etagère"
Ik: "Eh, ik ben eerst voor je kleinkind bezig"
Eigen dikke bult schuldquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eigen dikke bult schuld![]()
Mams was blij verrast om mij in een nieuwe jas te zien.
"Heb je die ook bij Wehkamp besteld?"
"Nee, ben gisteren met L. wezen winkelen, lekker naar de Prenatal, allemaal leuke kleertjes en flesjes gekocht en L. heeft allemaal nieuwe positie-outfits".
Als blikken konden doden...
Ik dus ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht al; ligt iedereen al op bed?![]()
Ik ga het vanavond niet redden tot middernacht denk ik
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht al; ligt iedereen al op bed?![]()
Ik ga het vanavond niet redden tot middernacht denk ik
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Laydees, ik duik mijn nestje in.![]()
Trust!
Noes!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook geneigd om al op bed te kruipen, ben niet echt fit geloof ik![]()
Maar de straatlantaarns branden zelfs nog, dus tis nog wel heul vroeg.
Ik wil niet ziek worden, niet vlak voor het weekendquote:
Oh nee, das niet de bedoeling iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil niet ziek worden, niet vlak voor het weekend
Wat schattigquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
baby-aardbei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb daar ook geen geduld voor merk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Knap hoor, ik heb daar echt geen geduld voor....en geen fijne motoriek
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallo nog net jarige![]()
Ik ga op bed...echt waar![]()
Succes met je aarrrrbeien Tombo
En toen sliep ik nog niet eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:27 schreef Loveless85 het volgende:
DAT KRIJG JE ALS JE ZO LAAT GAAT SLAPEN!
Niks spannends hoor, wakker liggen en nadenkenquote:
Wat is je geboortedurrep dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk altijd met verbazing naar hoe cheap de huizen in mn geboortestad zijn vergeleken met Maastricht, ik zou echt bijna mn flat te koop zetten
Sittard is een stad hoor, geen durrepquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is je geboortedurrep dan?
BAM pm jonguhquote:
Hey ouwequote:
Poppetjequote:
quote:
En verf?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Weer terug, met nieuwe fietsen ziek jongetje
OKquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Q, bedankt voor je posten oh-oh, bedankt voor je post
Ik vind m sowieso echt niet duur, 4 euro per fles, maar het scheelt toch maar mooi wel weer de helft natuurlijk. En die glosspray en leave in conditioner en zo zijn wel best duur dacht ik , alleen heb ik die allemaal al en doe ik eeuwig daarmeequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Rewimo het volgende:
Oja, morgen maar even iets eerder van huis om die te halen, goed dat je het zegt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Q, bedankt voor je posten oh-oh, bedankt voor je post
Ik hou van je!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik doe de dienstmededeling nog es omdat er hier zo veel gebruikers zijn.
De Inecto is bij het Kruidvat voor de helft van de prijs, het hele assortiment!
Non smste me net, maar deze sukkel had net vorige week 4 flessen ingeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |