Ik wil niet ziek worden, niet vlak voor het weekendquote:
Oh nee, das niet de bedoeling iddquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil niet ziek worden, niet vlak voor het weekend
Wat schattigquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
baby-aardbei:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb daar ook geen geduld voor merk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Knap hoor, ik heb daar echt geen geduld voor....en geen fijne motoriek
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallo nog net jarige![]()
Ik ga op bed...echt waar![]()
Succes met je aarrrrbeien Tombo
En toen sliep ik nog niet eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:27 schreef Loveless85 het volgende:
DAT KRIJG JE ALS JE ZO LAAT GAAT SLAPEN!
Niks spannends hoor, wakker liggen en nadenkenquote:
Wat is je geboortedurrep dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk altijd met verbazing naar hoe cheap de huizen in mn geboortestad zijn vergeleken met Maastricht, ik zou echt bijna mn flat te koop zetten
Sittard is een stad hoor, geen durrepquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is je geboortedurrep dan?
BAM pm jonguhquote:
Hey ouwequote:
Poppetjequote:
quote:
En verf?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Weer terug, met nieuwe fietsen ziek jongetje
OKquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Q, bedankt voor je posten oh-oh, bedankt voor je post
Ik vind m sowieso echt niet duur, 4 euro per fles, maar het scheelt toch maar mooi wel weer de helft natuurlijk. En die glosspray en leave in conditioner en zo zijn wel best duur dacht ik , alleen heb ik die allemaal al en doe ik eeuwig daarmeequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Rewimo het volgende:
Oja, morgen maar even iets eerder van huis om die te halen, goed dat je het zegt
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:33 schreef Rewimo het volgende:
Q, bedankt voor je posten oh-oh, bedankt voor je post
Ik hou van je!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, ik doe de dienstmededeling nog es omdat er hier zo veel gebruikers zijn.
De Inecto is bij het Kruidvat voor de helft van de prijs, het hele assortiment!
Non smste me net, maar deze sukkel had net vorige week 4 flessen ingeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |