En eiertietjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar: mooie kaas!
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar hebbie het eiks van gemaakt? Vilt ofzo?
Pom, pom pom. Pahiehaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga misschien zingen voor de koningin!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Pom, pom pom. Pahiehaaaaaaaaaaa.
Denk dat ze dat leuk vindt
Maar dan moet Tombo wel mee voor de Bom Bom Bommetjes; niemand Bomt zo goed als Tomboquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Pom, pom pom. Pahiehaaaaaaaaaaa.
Denk dat ze dat leuk vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar dan moet Tombo wel mee voor de Bom Bom Bommetjes; niemand Bomt zo goed als Tombo![]()
Over Bom gesproken...TomBom. Works both ways.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Maar dan moet Tombo wel mee voor de Bom Bom Bommetjes; niemand Bomt zo goed als Tombo![]()
Over Bom gesproken...Voor mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of voor Tombo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tomboquote:
Neequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tombo![]()
Of moeten we ook met jou naar de bank?
Alweeheeer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
Oh duh, ik moet weer vroeg naar bed geloof ik
Meen je dat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Al zou mijn moeder waarschijnlijk ja roepen.
Ik ben nog nooit zo moe geweest. Echt belachelijk. Maar da's waarschijnlijk omdat het de laatste tijd allemaal wat teveel tegelijk is geweest. Slecht slapen daardoor ook enzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alweeheeer?![]()
Ben je nog steeds moei?
[..]
Over Bom gesproken...Ja, ik las hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben idd wel benieuwd hoe ze het gaan doen allemaal
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Naalden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo moe geweest. Echt belachelijk. Maar da's waarschijnlijk omdat het de laatste tijd allemaal wat teveel tegelijk is geweest. Slecht slapen daardoor ook enzo.
Als het lang aanhoudt laat ik wel ff bloed prikken. Maar liever niet![]()
Hb kan met een vingerprikje, stelt niets voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo moe geweest. Echt belachelijk. Maar da's waarschijnlijk omdat het de laatste tijd allemaal wat teveel tegelijk is geweest. Slecht slapen daardoor ook enzo.
Als het lang aanhoudt laat ik wel ff bloed prikken. Maar liever niet![]()
Tuurlijk, ik vertel je ook weer niets nieuwsquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik las het
Ben idd wel benieuwd hoe ze het gaan doen allemaal
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meen je dat?
Volgens mij zou mijn moeder me hoogstpersoonlijk dichtnaaien als ik dat van plan was
Vingerprikjequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Hb kan met een vingerprikje, stelt niets voor.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgens mij zou mijn moeder me hoogstpersoonlijk dichtnaaien als ik dat van plan was
Ach, die van mij wordt binnenkort al Oma, dus al zou ik bellen en melden dat ik op een flatgebouw sta om eraf te springen, dan zegt ze "oh....nou....we hebben toch zo'n leuk ledikantje gezien!"quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan ben ik toch blij met mijn moeder
Oe, kan dat ook volgende week; komt deze week niet zo goed uitquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, die van mij wordt binnenkort al Oma, dus al zou ik bellen en melden dat ik op een flatgebouw sta om eraf te springen, dan zegt ze "oh....nou....we hebben toch zo'n leuk ledikantje gezien!"
Want je vader en ik moeten de babykamert behangenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, kan dat ook volgende week; komt deze week niet zo goed uit
Volgens mij moeten we medelijden krijgen met Zusje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Want je vader en ik moeten de babykamert behangen![]()
Echt, ze denkt dat Zusje dat kind daar direct na de bevalling al een maand heen gaat brengen te logeren ofzo
Oh ja, dat ken ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, die van mij wordt binnenkort al Oma, dus al zou ik bellen en melden dat ik op een flatgebouw sta om eraf te springen, dan zegt ze "oh....nou....we hebben toch zo'n leuk ledikantje gezien!"
Absoluutquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we medelijden krijgen met Zusje.
Ja en je kunt er dan ook niets van zeggen want ze bedoelen het goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Absoluut![]()
En ze heeft al zo'n zonnig humeur de laatste tijd.
En helemaal toen mams trots aankwam zetten met een zelfgebreide sjaal; ze ontplofte nog net niet
Leuk he?quote:
Jup, maar onder invloed van enkele hormonen ontbreekt bij mijn zus dat fatsoen momenteel ffquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja en je kunt er dan ook niets van zeggen want ze bedoelen het goed
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk he?![]()
En dan ook nog zeggen dat ze me zo weinig zien de laatste tijd...
Maar dat vindt moeders dan vast weer niet erg want het komt door De Beebie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, maar onder invloed van enkele hormonen ontbreekt bij mijn zus dat fatsoen momenteel ff
Whehehequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het trekt bij hoor
Ik ben een aardbei aan het naaien
Oh jee, sterktequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef indaha het volgende:
Maar ik ga eens naar bed.
Ik moet morgen vroeg naar het ziekenhuis met man, eens kijken of ze nog een idee hebben hoe ze de botten in zijn voet aan elkaar krijgen.
Mn moeder: "oh, die aardbeien zijn leuk, als ze echt lijken wil ik er wel een paar voor op mn etagèrequote:
Trusten en succes morgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef indaha het volgende:
Maar ik ga eens naar bed.
Ik moet morgen vroeg naar het ziekenhuis met man, eens kijken of ze nog een idee hebben hoe ze de botten in zijn voet aan elkaar krijgen.
Oog om oog....quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder: "oh, die aardbeien zijn leuk, als ze echt lijken wil ik er wel een paar voor op mn etagère"
Ik: "Eh, ik ben eerst voor je kleinkind bezig"
Eigen dikke bult schuldquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eigen dikke bult schuld![]()
Mams was blij verrast om mij in een nieuwe jas te zien.
"Heb je die ook bij Wehkamp besteld?"
"Nee, ben gisteren met L. wezen winkelen, lekker naar de Prenatal, allemaal leuke kleertjes en flesjes gekocht en L. heeft allemaal nieuwe positie-outfits".
Als blikken konden doden...
Ik dus ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht al; ligt iedereen al op bed?![]()
Ik ga het vanavond niet redden tot middernacht denk ik
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik dacht al; ligt iedereen al op bed?![]()
Ik ga het vanavond niet redden tot middernacht denk ik
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef Cat22 het volgende:
Laydees, ik duik mijn nestje in.![]()
Trust!
Noes!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook geneigd om al op bed te kruipen, ben niet echt fit geloof ik![]()
Maar de straatlantaarns branden zelfs nog, dus tis nog wel heul vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |