In matching outfitsquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:01 schreef Nonneke het volgende:
echt he en dan met willeke alberti achter het station afspreken met al je vage matties
Meisje luisterrrrrrrrrrrrrquote:
nee joh ze zijn juist hardstikke geraaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
De rappers vallen nog net niet in slaap
quote:
Ben je geil of wil je koekje moet je doen....vindt ze leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga misschien zingen voor de koningin!
Ing!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Haaaaai Cat![]()
Ik had het badwater te warm en toen werd ik heel naar en ben ik maar naar de slaapkamert gestrompeld
Oh ja, daar krijg je hartkloppingen vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
Haaaaai Cat![]()
Ik had het badwater te warm en toen werd ik heel naar en ben ik maar naar de slaapkamert gestrompeld
Ik heb het al leeg laten lopen....ik kreeg pas last toen ik op stond om me te gaan afspoelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing!![]()
Te warm badwater is heul vervelend.Durf je straks nog terug te gaan of laat je het erbij?
Wauw, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Ik ga misschien zingen voor de koningin!
Neeeheeeee, ik lag er prinsheerlijk in, niets verbrandquote:
Ik magnie kiezen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je koekje moet je doen....vindt ze leuk
De koningin komt bij haar op bezoekquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw, hoe krijg je dat voor elkaar?
Simpel: Trix vragen om bij me langs te komen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wauw, hoe krijg je dat voor elkaar?
Zal ik alvast wat videobeelden sturen van de WildeWievenSingStarAvond?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik magnie kiezen.![]()
En moet een Verklaring Omtrent Gedrag aanvragen. Die heb ik zelfs voor mijn werk niet hoeven doen... al moet ik ze wel aanvragen voor al mijn vrijwilligers.![]()
Ow, en -klein detail- ik moet geselecteerd worden.
Da's dan een geluk bij een ongeluk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb het al leeg laten lopen....ik kreeg pas last toen ik op stond om me te gaan afspoelen
doemaarnie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik alvast wat videobeelden sturen van de WildeWievenSingStarAvond?
Ja dat moeten jullie doen is weer eens wat anders, ze ziet altijd al hetzelfdequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zal ik alvast wat videobeelden sturen van de WildeWievenSingStarAvond?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je koekje moet je doen....vindt ze leuk
Gelukkigquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neeeheeeee, ik lag er prinsheerlijk in, niets verbrand
Kan ze een keer oprecht lachen ipv die elastiekjes achter de oren om de mondhoeken omhoog te laten trekkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat moeten jullie doen is weer eens wat anders, ze ziet altijd al hetzelfde
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ze een keer oprecht lachen ipv die elastiekjes achter de oren om de mondhoeken omhoog te laten trekken
Jezus Tomboquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Kijk wat ik gemaakt heb!
[ afbeelding ]
2 gebakken eieren met kaas
Mooi,quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Kijk wat ik gemaakt heb!
[ afbeelding ]
Dat is voor in het keukentje dat ik voor mn neefje aan het maken benquote:
Ik heb het kastje gekocht en een bakje wat het gootsteentje wordtquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Mooi,ben je ook al met het keukentje bezig?
Oooh, ik dacht decoratie voor op je eetkamerstoelenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is voor in het keukentje dat ik voor mn neefje aan het maken ben
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht decoratie voor op je eetkamerstoelen
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar: mooie kaas!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:28 schreef tombolafan het volgende:
Kijk wat ik gemaakt heb!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |