Gatverdamme!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, da's een foute opmerking
Je bent bekend met klontjes tussen de mannenbillen?
wegwerpmesjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:56 schreef asfalthooligan het volgende:
gewoon scheren ja met gilette venus 2 wegwerpmesjes voor de vrouw
denk dat hun oerwoud beneden dikker is of stugger ,want me hoofd haar is heel dik en met herenmesjes kan ik hem na 1 x al weggooien met die van de dames pas na 3 x
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Zegt degene die een Gilette Penis Venus gebruikt.quote:
Ik kan de feesthoedjes wel naar het volgende deel schuivenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:53 schreef Rewimo het volgende:
TT
Jammer dat die klontjes er niet meer bij in passen
Hoe weet jij dat eigenlijk van die klontjes? [/wantrouwig]quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef ElisaB het volgende:
Ik kan de feesthoedjes wel naar het volgende deel schuiven
quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:05 schreef Pagan het volgende:
Gilette Fusion werkt prima, meestal.Voor klontjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vraag... Dat moét van horen zeggen zijn, want ik heb nog nooit live tussen mannenbillen gekekenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Hoe weet jij dat eigenlijk van die klontjes? [/wantrouwig]
Wel op uitzendinggemist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goeie vraag... Dat moét van horen zeggen zijn, want ik heb nog nooit live tussen mannenbillen gekeken
Screendump van TT maakt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan de feesthoedjes wel naar het volgende deel schuiven
Zonder het bericht gelezen te hebben ; ik walg van gausquote:
Er zijn dingen die ik niet hoef te weten, echt niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:19 schreef asfalthooligan het volgende:
nou pagan ik heb ook een gevoelige kant kont hoor
QweaFTquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zonder het bericht gelezen te hebben ; ik walg van gaus
Ah, daarom keek ik dus nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
Die review van Dirk, geweldig
Ik zag het echt voor me
Ik moet zeggen dat dat ook mijn hobby niet is hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:27 schreef ElisaB het volgende:
Goeie vraag... Dat moét van horen zeggen zijn, want ik heb nog nooit live tussen mannenbillen gekeken
Bitchfightquote:
We hebben weer wat gemeenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet zeggen dat dat ook mijn hobby niet is hoor
Ik begin nu aan mn tonijnpizzaquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:02 schreef Loveless85 het volgende:
Lief dat dat mocht van jezelf.
Nu even dit topic teruglezen en dan lekker pizza eten. Met donkere stukjes olijf
Komt door Androidquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:06 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, volgens Boulevard is de Cup Cake nu ineens hip
heb je het voorjaar in de bolquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo nog een kastje uitmesten denk ik, gewoon omdat ik er zin in heb
Muissssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Gaat snel hequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze dikke is ook al weer volgende maand jarig. 4 wordt hij dan.
Willen je ouders geen nieuwe kat meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Het is gewoon raar bij als ik bij mijn ouders ben om geen MAUUUUUWWWWW MAAAAUUUUWWWW aandacht te horen.
Ja maandagquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:57 schreef indaha het volgende:
Is Chico nou maandag jarig en is 13 al oud voor zo'n hondje of worden ze vrij oud de nakies
Ik ook....en daarna ff lekker in bad.quote:
Ingquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook....en daarna ff lekker in bad.
Ik heb het kkkkoud
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Met meneer I krijgt ze het wel warm van
Met die roze die jij alvast had nat gemaaktquote:
Wij passen prima samen in badquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan past er geen water meer in het bad
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij passen prima samen in bad![]()
Of nou ja....laat prima maar weg
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
Dit is echt mijn geluksweek![]()
Ik was vorige week gevallen met een scooterNaast een flinke deuk in mijn trots ook een bult spierpijn natuurlijk maar die trok weg. Behalve de buikpijn. Vandaag maar even naar de huisarts geweest en die zei dat mijn bekken gekneust waren maar waarschijnlijk ook mijn nier
Ik wist niet eens dat je die ook kon kneuzen
![]()
Oh en ik wil ook in bad
Oei pijnlijk , maar je hebt geen bloed in de urine gehad neem ik aan want dan moeten ze je nier nakijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
Dit is echt mijn geluksweek![]()
Ik was vorige week gevallen met een scooterNaast een flinke deuk in mijn trots ook een bult spierpijn natuurlijk maar die trok weg. Behalve de buikpijn. Vandaag maar even naar de huisarts geweest en die zei dat mijn bekken gekneust waren maar waarschijnlijk ook mijn nier
Ik wist niet eens dat je die ook kon kneuzen
![]()
Oh en ik wil ook in bad
Dat konden ze nog niet nakijken, ik zei al niet mijn weekquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Oei pijnlijk , maar je hebt geen bloed in de urine gehad neem ik aan want dan moeten ze je nier nakijken
Ik deed nietsquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje, Senes!![]()
Doe es rustig aan jij
Weet je zeker dat t geen neger was?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik deed nietsDie scooter ging aan de haal
Ik was het helemaal vergeten, als kind heb ik heel veel nierbekkenontstekingen gehad en daardoor is één nier helemaal verschrompeld. Ik bel morgen nog evenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef indaha het volgende:
Ja daarom vraag ik het, ik heb ook maar 1 nier en mij hebben ze toen gezegt als ik er mee val of een stoot tegenaan krijg dat je dat moet laten nakijken.
En ook van mij beterschap
Oh, dat is wel slim dan jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten, als kind heb ik heel veel nierbekkenontstekingen gehad en daardoor is één nier helemaal verschrompeld. Ik bel morgen nog even
Je TV is stukquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, ik zie Ali Bee. op de teevee met een andere Nederlandse rappert , die Kleine Viezerik heet
Ja, die gaat morgen weer naar schoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
senes, dat klinkt best eng
Hoe is het met Samara, is die alweer wat opgeknapt?
Jaloerse bitchquote:
Tis best poepig hequote:
Ali B is een toffe Marrokaan, das nog veel erger om te zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef ElisaB het volgende:
Je mag het niet zeggen, maar Willeke is wel een tof wijf
Ik las ladiesquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo allle keukenkastjes aan kant, volgende keer als ik inspiraaaaaasie heb stort ik me op de lades![]()
En dan nu warme witte choco van Non
Zo lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Nonneke het volgende:
teeeeeeelkeeeeeeeens weeeeeeeeeerrrrrrrrrr
Jamaar ze gaan m rappen, BAM JONGUHquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Nonneke het volgende:
teeeeeeelkeeeeeeeens weeeeeeeeeerrrrrrrrrr
je weet tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ze gaan m rappen, BAM JONGUH
Ja onwijs, maar ik zou ze toch niet doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ze zijn haske cute zo bij tante willeke op de bank
snel naar binnen kijken of alles er nog staatquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ze vindt het dolletjes, die allochtoontjes in dr villa![]()
Heeeeeeel bijzonder
Hoe schattig is datquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Ze schnabbelt in de Serre van huize avondrood in Hellendoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |