quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wij passen prima samen in bad![]()
Of nou ja....laat prima maar weg
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
Dit is echt mijn geluksweek![]()
Ik was vorige week gevallen met een scooterNaast een flinke deuk in mijn trots ook een bult spierpijn natuurlijk maar die trok weg. Behalve de buikpijn. Vandaag maar even naar de huisarts geweest en die zei dat mijn bekken gekneust waren maar waarschijnlijk ook mijn nier
Ik wist niet eens dat je die ook kon kneuzen
![]()
Oh en ik wil ook in bad
Oei pijnlijk , maar je hebt geen bloed in de urine gehad neem ik aan want dan moeten ze je nier nakijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:19 schreef senesta het volgende:
Dit is echt mijn geluksweek![]()
Ik was vorige week gevallen met een scooterNaast een flinke deuk in mijn trots ook een bult spierpijn natuurlijk maar die trok weg. Behalve de buikpijn. Vandaag maar even naar de huisarts geweest en die zei dat mijn bekken gekneust waren maar waarschijnlijk ook mijn nier
Ik wist niet eens dat je die ook kon kneuzen
![]()
Oh en ik wil ook in bad
Dat konden ze nog niet nakijken, ik zei al niet mijn weekquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Oei pijnlijk , maar je hebt geen bloed in de urine gehad neem ik aan want dan moeten ze je nier nakijken
Ik deed nietsquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Jeetje, Senes!![]()
Doe es rustig aan jij
Weet je zeker dat t geen neger was?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik deed nietsDie scooter ging aan de haal
Ik was het helemaal vergeten, als kind heb ik heel veel nierbekkenontstekingen gehad en daardoor is één nier helemaal verschrompeld. Ik bel morgen nog evenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef indaha het volgende:
Ja daarom vraag ik het, ik heb ook maar 1 nier en mij hebben ze toen gezegt als ik er mee val of een stoot tegenaan krijg dat je dat moet laten nakijken.
En ook van mij beterschap
Oh, dat is wel slim dan jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten, als kind heb ik heel veel nierbekkenontstekingen gehad en daardoor is één nier helemaal verschrompeld. Ik bel morgen nog even
Je TV is stukquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck, ik zie Ali Bee. op de teevee met een andere Nederlandse rappert , die Kleine Viezerik heet
Ja, die gaat morgen weer naar schoolquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
senes, dat klinkt best eng
Hoe is het met Samara, is die alweer wat opgeknapt?
Jaloerse bitchquote:
Tis best poepig hequote:
Ali B is een toffe Marrokaan, das nog veel erger om te zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:43 schreef ElisaB het volgende:
Je mag het niet zeggen, maar Willeke is wel een tof wijf
Ik las ladiesquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Zooooo allle keukenkastjes aan kant, volgende keer als ik inspiraaaaaasie heb stort ik me op de lades![]()
En dan nu warme witte choco van Non
Zo lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Nonneke het volgende:
teeeeeeelkeeeeeeeens weeeeeeeeeerrrrrrrrrr
Jamaar ze gaan m rappen, BAM JONGUHquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef Nonneke het volgende:
teeeeeeelkeeeeeeeens weeeeeeeeeerrrrrrrrrr
je weet tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ze gaan m rappen, BAM JONGUH
Ja onwijs, maar ik zou ze toch niet doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ze zijn haske cute zo bij tante willeke op de bank
snel naar binnen kijken of alles er nog staatquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Ze vindt het dolletjes, die allochtoontjes in dr villa![]()
Heeeeeeel bijzonder
Hoe schattig is datquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Ze schnabbelt in de Serre van huize avondrood in Hellendoorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |