Dan kijk je niet meer hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef _Led_ het volgende:
Sta je toch raar te kijken als je morgen echt dood wakker wordt
Waarom ben je geschokt? TS had het toch voorspeld...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef jpg97 het volgende:
Het is gebeurd!
Ik ben geschokt!!!
http://edition.cnn.com/20(...)es/index.html?hpt=T2
is dat wereldnieuws? Niet echt iets wat de wereld veranderd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom ben je geschokt? TS had het toch voorspeld...
Hihihihi ze zei: "voorspel" hihihihihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom ben je geschokt? TS had het toch voorspeld...
Kruisje voor je MSN-nick uit dankbaarheid?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef _Led_ het volgende:
STOP DE PERSEN !
Ik heb net doorgekregen dat dankzij het bidden van enkele medestanders de geplande vernietiging niet door hoeft tegaan.
Laten we deze mensen dus dankbaar zijn !
iets schokkends is per definitie negatief..quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een negativiteit hier zeg.
We weten alleen dat er iets wereldschokkends gaat gebeuren, dat kan ook iets positiefs zijn hoor! Dat wil dus helemaal niet per se zeggen dat we dood gaan.
Misschien krijgt iedereen gewoon gratis een lief konijntje of gebeurt er iets anders leuks.
Hoeft niet hoor, je kunt ook aangenaam schokkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef Ra-z het volgende:
[..]
iets schokkends is per definitie negatief..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je kunt ook aangenaam schokken
Dat is wat anders dan een schokkende gebeurtenis meemakenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je kunt ook aangenaam schokken
quote:LG introduceert 23"-monitor voor gamers
LG heeft in Korea een monitor met uh-ips-paneel, led-backlight en picture-in-picture uitgebracht waarmee het zich op gamers richt. De 23"-monitor met full hd-resolutie ondersteunt Thru Mode, wat input-lag zou moeten tegengaan.
De E2370V is een van LG's high-end monitoren die met ips-panelen zijn uitgerust, waar het bedrijf voorheen voornamelijk tn-panelen gebruikte. Een jaar geleden bracht het bedrijf al een monitor voor gamers uit, de W2363D en dat model had een 120Hz-verversingssnelheid voor 3d-weergave. De E2370V heeft dat niet, maar wel een aantal andere features die gamers behulpzaam kunnen zijn.
Zo is er Thru Mode-functionaliteit voor het direct doorsturen van beeld, zodat geen input-lag optreedt. Ook kan het scherm automatisch overschakelen op bepaalde weergavemodi, afhankelijk van de game of andere toepassing, waarbij bijvoorbeeld aspect ratio, upscaling en brightness ingesteld kunnen worden.
Daarnaast zijn er volgens Akihabara een afstandsbediening en een picture-in-picture-mogelijkheid, volgens LG voor de momenten waarop de speler zich even verveelt tijdens het gamen. Het 23"-scherm kan 1920x1080 pixels weergeven en zou een kijkhoek van horizontaal en verticaal 178 graden hebben. Wat interfaces betreft zijn hdmi, vga en dvi-d aanwezig. Onbekend is nog of en zo ja wanneer de monitor naar Nederland komt.
nee, maar ik vind dat de zon wel erg laag staat voor de tijd van de dagquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Zie je die paddenstoelwolk buiten niet dan?![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef wise het volgende:
OH MY GOD!!!!
The Large Hadron Collider Webcam
rode lampen!??!?![]()
http://www.lhcfeed.com/
Nee stel je voor ... dood gaan zonder een berg waardeloos geld in je zak. De horror.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Dan hoop ik dat het pakketje al bij mijn koper is afgeleverd in Amerika, en dat de pond nog wat omhoog gaat zodat ik een paar euros extra kan incashen.
O daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee stel je voor ... dood gaan zonder een berg waardeloos geld in je zak. De horror.
Ja, beetje jammer wel , we hebben toch al zo'n anti-climax te verwerkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef VitaminWater het volgende:
Ik snap de TS niet hoor, post regelmatig in TRU aan z'n history te zien, dus het zal wel geen grap (voor hem dan) geweest zijn. Maar laat dan op zijn minst ff wat horen op het tijstip waarop je iets voorspeld hebt.
En dan graag niet met zo een dooddoener als:quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, beetje jammer wel , we hebben toch al zo'n anti-climax te verwerken. Kom dan iig even langs om te vertellen waarom het déze keer loos alarm was.
Hoeveel iemand post in TRU zegt ... niets over zijn/haar ideen e.d.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef VitaminWater het volgende:
Ik snap de TS niet hoor, post regelmatig in TRU aan z'n history te zien, dus het zal wel geen grap (voor hem dan) geweest zijn. Maar laat dan op zijn minst ff wat horen op het tijstip waarop je iets voorspeld hebt.
Ja dat had ik al gecheckt. He is a TRUe believer!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hoeveel iemand post in TRU zegt ... niets over zijn/haar ideen e.d.
Kijk b.v. maar naar de mijne ... nagenoeg alleen maar TRU, en alles van BNW is ooit gestart in TRU, maar daarna naar BNW geschopt![]()
Maar daarmee geloof ik niet ineens in God, Aliens, Geesten, Orbs, tarot etc.etc.
& Ik heb ook niet het idee het 'onverklaarbare' te kunnen verklaren !![]()
Beter kijk je naar WAT iemand post(& dan heb je alsnog gelijk wat TS betreft hoor
)
De verandering zit gewoon niet op jullie niveau maar op veel hogere niveaus en jullie merken dit niet maar de TS welquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef tarantism het volgende:
Het zou TS sieren zich nu af te vragen waarom hij ongelijk had.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef _Led_ het volgende:
Ah man, kappen nou !
Zit je al als een 'tard Facebook vol te spammen met je klaverjas-plaatjes,
ga je hier ook beginnen !
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef Ra-z het volgende:
iets schokkends is per definitie negatief..
Nou.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, beetje jammer wel , we hebben toch al zo'n anti-climax te verwerken
"kennelijk"? Daar had ik deze voorspelling niet voor nodig, hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef semexo het volgende:
Jeetje wat een reacties zeg!
Het spijt mij dat dit weer een loze voorspelling is geweest. Laat dit een les voor mij en anderen zijn dat de toekomst iets is wat kennelijk niet vast staat.
Waarom kom je dan met dit soort onzinnige aankondigingen ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:17 schreef semexo het volgende:
Nou, er zou vandaag iets in Israel gebeuren (een beeld tijdens meditatie). Huilende mensen e.d. in Jeruzalem. Toen ik op m'n horloge keek (in de "droom" zelf doe je dat, altijd doen!) was het 20 jan 2011 vijf uur. Wat het precies was weet ik niet maar ik dacht dat de oorlog ontketend was.
Bij de Klaagmuur misschien?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:17 schreef semexo het volgende:
Nou, er zou vandaag iets in Israel gebeuren (een beeld tijdens meditatie). Huilende mensen e.d. in Jeruzalem. Toen ik op m'n horloge keek (in de "droom" zelf doe je dat, altijd doen!) was het 20 jan 2011 vijf uur. Wat het precies was weet ik niet maar ik dacht dat de oorlog ontketend was.
Begrijpelijk. En als het andersom was geweest, dus "ja dat heb ik van te voren gezien" dan gelooft ook niemand je.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:17 schreef semexo het volgende:
Mijn god...quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met dit soort onzinnige aankondigingen ?![]()
Ik zal het je vertellen.
Dit soort berichten m.b.t Israel of Jeruzalem zijn NWO-triggers van de hoogste categorie.
Jij bent zelf geprogrammeerd, zonder dat je het weet; waarschijnlijk ben je een belangrijke Windsor-asset op Fokforum.
Denk goed na over jezelf. Waar komt jouw overtuiging m.b.t. deze voorspelde gebeurtenis vandaan ?
De Illuminati hebben de hoogste versnelling ingezet voor 2011; wikileaks is pas het begin;
dit soort berichten op zo'n groot forum als deze, betekent dat er binnenkort iets te wachten staat waar wikileaks bij verbleekt.
Nee, de president van Israel was er ook, hij huilde ook. Veel verdriet, alsof er een ramp was gebeurd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij de Klaagmuur misschien?![]()
Waarom heb je dit niet gewoon in je OP gezet, dat het een droom van je was?
Je was dus zelf de bron.
simpel:quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mijn god...Hoe verzinnen jullie dit soort onzin altijd weer bij elkaar?
Bummerquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:54 schreef summer2bird het volgende:
Ik leef nog steeds! EINZ!!!!!!!!!!!!11111111
Vertaling van bummer, EN>NLquote:
Ok. Weet ik ook weer wat dat betekentquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Vertaling van bummer, EN>NL
Definitie Nederlands: Tripervaring gepaard gaande met zeer onaangename,angstwekkende verschijnselen;het onaangenaam verlopen van een trip;vaak gaat deze toestand gepaard met paniekstemming en angstige waanvoorstellingen
ohhhh, je liegt!!!!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Michielos het volgende:
Ik vind dit wel wereldschokkend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allebei vandaag gekregen in pokergames (25 No limit)Noem het ook intuitie, ik voorspelde de royal flush
Ja. Het is helemaal geen royal flush, maar een street flush. De 'Royal' variant is met Hartenquote:
nee hoor, elke straightflush T tot A is een royal flush.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja. Het is helemaal geen royal flush, maar een street flush. De 'Royal' variant is met Harten
Ik neem jou met die kulvoorspelling niks kwalijk maar neem onze reacties dan ook niet kwalijk. Zoals eerder is gepost zijn er de afgelopen tijd al vele aankondigingen geweest en nooit gebeurde er iets. Gelukkig maar eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef semexo het volgende:
Het spijt mij dat dit weer een loze voorspelling is geweest. Laat dit een les voor mij en anderen zijn dat de toekomst iets is wat kennelijk niet vast staat.
whut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja. Het is helemaal geen royal flush, maar een street flush. De 'Royal' variant is met Harten
ye je hebt gelijk, tis 22quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef ETA het volgende:
[..]
nee hoor, elke straightflush T tot A is een royal flush.
psst, het is geen 25NL
Hou het maar op 'laaaang niet gepokerd'quote:
Wtf, ik voel het en heb een schapenknuffel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:13 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik voorspel een etherische aardbeving van 8,9 op de schaal van bullshit...
Daarnaast voorspel ik een gebeurtenis die je natuurlijk alleen voelt als je open staat, geen schaap bent en "wakker" bent...
Dat heb je nou eenmaal met mensen die zo graag willen geloven dat ze een gave hebben ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef semexo het volgende:
Gelukkig niet, ik heb namelijk niet van die lelijke puntige knieenquote:
Als ik het goed begrepen heb, ben jij een gelovige, die dus blijkbaar o.a. gelooft dat de toekomst te voorspellen is en voorbestemd is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef semexo het volgende:
Gelukkig maar. Puntige knieenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gelukkig niet, ik heb namelijk niet van die lelijke puntige knieen!
Ben ook wel benieuwd naar het antwoord. Ik geloof best dat er mensen zijn die de toekomst aan kunnen voelen, en vooral dat er nog veel meer mensen bestaan die de toekomst denken aan te kunnen voelen. TS hoort blijkbaar bij de tweede groep. Waarom zo generaliseren?quote:Maar wat ik dan niet snap is, dat op het moment dat jij een foute voorspelling doet, dat jij dan ineens gelooft dat daarom de toekomst niet voorbestemd en niet te voorspellen is!
Dus omdat jij faalt, faalt dus elke helderziende?
Het is eerder om te janken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:29 schreef JeetjeMina het volgende:
aan iedereen die in dit topic heeft gepost : BEDANKT![]()
het was geweldig , ik heb tranen met tuiten gelachen.
wat een melig stelletje posters.
ja dat zeg ik ! m'n mascara zit op mijn wangen door deze 6 pagina'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is eerder om te janken.
Ja, het is 04:04 dus ga.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:51 schreef R0N1N het volgende:
@Floxcie:er om vragen is er één krijgen. Dus ... weet je het zeker ?![]()
Zit wat in .quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:55 schreef semexo het volgende:
Mensen, ik denk dat het er mee te maken had dat de vrouw van president Peres 20 januari overleden is. Hij is toen naar Jeruzalem gegaan, waar naar Israelische gebruiken iedereen luid aan het wenen is. Ook de president zelf waarschijnlijk omdat zoiets erg verdrietig is.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:51 schreef R0N1N het volgende:
Hmmm... z'n vrouw is overleden (Sonia Peres-Gelman), maar dan wel vanmorgen, 88 jaar oud.
eh.. WTF:?
Één van de laatste dingen die ik zag op nu.nl, voor ik naar huis ging, maar nu zie ik het er nergens meer staan...en met google vind ik het weer wel op Belgische sites... vaag.
Anyway, je kan het wellicht als 'escape' gebruiken, ook al is het nou niet bepaald "wereld schokkend" te noemen
edit:
De één zegt 88, de ander 86 en nummer 3 heeft het over 87.
en hoe heet ze nou ? Sonia, Sonja of Sonya![]()
Tja, maar elke dag gebeurt er in elk land wel iets.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:55 schreef semexo het volgende:
Mensen, ik denk dat het er mee te maken had dat de vrouw van president Peres 20 januari overleden is. Hij is toen naar Jeruzalem gegaan, waar naar Israelische gebruiken iedereen luid aan het wenen is. Ook de president zelf waarschijnlijk omdat zoiets erg verdrietig is.
Ik denk het ook, maar misschien ook niet .. achteraf gelulquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:55 schreef semexo het volgende:
Mensen, ik denk dat het er mee te maken had dat de vrouw van president Peres 20 januari overleden is.
Het lijkt erop he. Echter ik kom er op terug, vanwege dat bericht dat Peres zijn vrouw was overleden, de beelden kwamen aardig overeen met wat je mag verwachten met die gebeurtenis. Ik geef toe dat ik mijn eigen draai eraangegeven had en zwaar opgeklopt had.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik heb namelijk niet van die lelijke puntige knieen!
[..]
Als ik het goed begrepen heb, ben jij een gelovige, die dus blijkbaar o.a. gelooft dat de toekomst te voorspellen is en voorbestemd is.
Maar wat ik dan niet snap is, dat op het moment dat jij een foute voorspelling doet, dat jij dan ineens gelooft dat daarom de toekomst niet voorbestemd en niet te voorspellen is!
Dus omdat jij faalt, faalt dus elke helderziende? Kan ik hieruit trouwens uit opmaken dat je nu een niet-gelovige bent geworden?
Dan is een 'visioen' dus hetzelfde als een verzinsel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:15 schreef semexo het volgende:
De toekomst staat zeker niet vast; er zijn een oneindig aantal mogelijkheden wat er gaat gebeuren in de toekomst. Daarom is een "visioen" altijd een van de tijdslijnen die gezien wordt, een van de mogelijke toekomsten.
Oh nee ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef summer2bird het volgende:
Heb ik dit al gezegd? IK LEEF NOG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die voorspellingen hier komen toch nooit uit
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Oh nee ?
Dan voorspel ik je bij deze dat er een dag komt waarop je dat niet meer kunt roepen![]()
Hoe dichterbij de dag is dat je in je visioen zag, hoe groter de kans dat het ook in jouw tijdslijn gebeurt, omdat er minder variabelen zijn die het kunnen veranderen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan is een 'visioen' dus hetzelfde als een verzinsel.
Bastard toch.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef Bastard het volgende:
Misschien nog iets over Egyte gevisioeneerd?
als hij geen datum gaf was het nog held gewordenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:36 schreef teamlead het volgende:
De 20e viel precies tussrn Tunesië en Egypte in. Jammer, so close
Jawel want TRUquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef R0N1N het volgende:
Anyway, heeft niets met deze mega vage "voorspelling" te maken
Ik ben erg bang dat de mensen in Egypte van een koude kermis komen. Van de ene dictator naar de andere.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:09 schreef R0N1N het volgende:
Dit gaat de geschiedenisboeken in als (niet zomaar) 'iets' dat begon op 17 dec. 2010 met de zelfverbranding van Bouazizi Mohammed in Tunesië. (& specifiek voor Egypte op 17 Jan. 2011 met de zelfverbranding van Abdo Abdelmoneim.) - ... en het is wellicht nog niet afgelopen.
Dit gaat sowieso grote gevolgen hebben voor ALLE landen in Noord-Afrika & het Midden-Oosten.
Nu maar hopen dat er ook echt iets goeds voor in de plaats komt.
Anyway, heeft niets met deze mega vage "voorspelling" te maken
Ik niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben erg bang dat de mensen in Egypte van een koude kermis komen. Van de ene dictator naar de andere.
Maar hoop natuurlijk van niet.
We zullen het afwachten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:41 schreef teamlead het volgende:
die angst slaat nergens op. Toen in '89 het communisme overal omviel en heel oost europa een revolutie doormaakte, waren dit soort angstgeluiden ook te horen.
Mensen zijn gewoon bang voor het onbekende en gaan dan voor een doemscenario
Een militaire dictatuur ligt juist wel voor de hand , en die andere optie zou ook zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik niet.
Heb de situatie vanaf het begin nauwlettend gevolgd, en de angst voor een Islamitische staat (met Sharia en al) is compleet ongegrond. Ook een militaire dictatuur ligt nu niet voor de hand.
Op één van de filmpjes die ik in de afgelopen tijd zag, liep een zo op het zicht "extreem" gelovige moslim die half huilend liep te schreeuwen:
"Whether you are a Christian, whether you are a Moslim, whether you are an Atheist, you will demand your god damn rights, and we will have our rights, one way or the other !"
![]()
Dus ... Dat gaat echt wel loslopen (denk ik).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |