nee, maar ik vind dat de zon wel erg laag staat voor de tijd van de dagquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Zie je die paddenstoelwolk buiten niet dan?![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef wise het volgende:
OH MY GOD!!!!
The Large Hadron Collider Webcam
rode lampen!??!?![]()
http://www.lhcfeed.com/
Nee stel je voor ... dood gaan zonder een berg waardeloos geld in je zak. De horror.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Dan hoop ik dat het pakketje al bij mijn koper is afgeleverd in Amerika, en dat de pond nog wat omhoog gaat zodat ik een paar euros extra kan incashen.
O daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee stel je voor ... dood gaan zonder een berg waardeloos geld in je zak. De horror.
Ja, beetje jammer wel , we hebben toch al zo'n anti-climax te verwerkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef VitaminWater het volgende:
Ik snap de TS niet hoor, post regelmatig in TRU aan z'n history te zien, dus het zal wel geen grap (voor hem dan) geweest zijn. Maar laat dan op zijn minst ff wat horen op het tijstip waarop je iets voorspeld hebt.
En dan graag niet met zo een dooddoener als:quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, beetje jammer wel , we hebben toch al zo'n anti-climax te verwerken. Kom dan iig even langs om te vertellen waarom het déze keer loos alarm was.
Hoeveel iemand post in TRU zegt ... niets over zijn/haar ideen e.d.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:35 schreef VitaminWater het volgende:
Ik snap de TS niet hoor, post regelmatig in TRU aan z'n history te zien, dus het zal wel geen grap (voor hem dan) geweest zijn. Maar laat dan op zijn minst ff wat horen op het tijstip waarop je iets voorspeld hebt.
Ja dat had ik al gecheckt. He is a TRUe believer!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Hoeveel iemand post in TRU zegt ... niets over zijn/haar ideen e.d.
Kijk b.v. maar naar de mijne ... nagenoeg alleen maar TRU, en alles van BNW is ooit gestart in TRU, maar daarna naar BNW geschopt![]()
Maar daarmee geloof ik niet ineens in God, Aliens, Geesten, Orbs, tarot etc.etc.
& Ik heb ook niet het idee het 'onverklaarbare' te kunnen verklaren !![]()
Beter kijk je naar WAT iemand post(& dan heb je alsnog gelijk wat TS betreft hoor
)
De verandering zit gewoon niet op jullie niveau maar op veel hogere niveaus en jullie merken dit niet maar de TS welquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef tarantism het volgende:
Het zou TS sieren zich nu af te vragen waarom hij ongelijk had.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef _Led_ het volgende:
Ah man, kappen nou !
Zit je al als een 'tard Facebook vol te spammen met je klaverjas-plaatjes,
ga je hier ook beginnen !
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef Ra-z het volgende:
iets schokkends is per definitie negatief..
Nou.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, beetje jammer wel , we hebben toch al zo'n anti-climax te verwerken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |