quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef _Led_ het volgende:
Ah man, kappen nou !
Zit je al als een 'tard Facebook vol te spammen met je klaverjas-plaatjes,
ga je hier ook beginnen !
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:07 schreef Ra-z het volgende:
iets schokkends is per definitie negatief..
Nou.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:39 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, beetje jammer wel , we hebben toch al zo'n anti-climax te verwerken
"kennelijk"? Daar had ik deze voorspelling niet voor nodig, hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef semexo het volgende:
Jeetje wat een reacties zeg!
Het spijt mij dat dit weer een loze voorspelling is geweest. Laat dit een les voor mij en anderen zijn dat de toekomst iets is wat kennelijk niet vast staat.
Waarom kom je dan met dit soort onzinnige aankondigingen ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:17 schreef semexo het volgende:
Nou, er zou vandaag iets in Israel gebeuren (een beeld tijdens meditatie). Huilende mensen e.d. in Jeruzalem. Toen ik op m'n horloge keek (in de "droom" zelf doe je dat, altijd doen!) was het 20 jan 2011 vijf uur. Wat het precies was weet ik niet maar ik dacht dat de oorlog ontketend was.
Bij de Klaagmuur misschien?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:17 schreef semexo het volgende:
Nou, er zou vandaag iets in Israel gebeuren (een beeld tijdens meditatie). Huilende mensen e.d. in Jeruzalem. Toen ik op m'n horloge keek (in de "droom" zelf doe je dat, altijd doen!) was het 20 jan 2011 vijf uur. Wat het precies was weet ik niet maar ik dacht dat de oorlog ontketend was.
Begrijpelijk. En als het andersom was geweest, dus "ja dat heb ik van te voren gezien" dan gelooft ook niemand je.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:17 schreef semexo het volgende:
Mijn god...quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Waarom kom je dan met dit soort onzinnige aankondigingen ?![]()
Ik zal het je vertellen.
Dit soort berichten m.b.t Israel of Jeruzalem zijn NWO-triggers van de hoogste categorie.
Jij bent zelf geprogrammeerd, zonder dat je het weet; waarschijnlijk ben je een belangrijke Windsor-asset op Fokforum.
Denk goed na over jezelf. Waar komt jouw overtuiging m.b.t. deze voorspelde gebeurtenis vandaan ?
De Illuminati hebben de hoogste versnelling ingezet voor 2011; wikileaks is pas het begin;
dit soort berichten op zo'n groot forum als deze, betekent dat er binnenkort iets te wachten staat waar wikileaks bij verbleekt.
Nee, de president van Israel was er ook, hij huilde ook. Veel verdriet, alsof er een ramp was gebeurd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij de Klaagmuur misschien?![]()
Waarom heb je dit niet gewoon in je OP gezet, dat het een droom van je was?
Je was dus zelf de bron.
simpel:quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mijn god...Hoe verzinnen jullie dit soort onzin altijd weer bij elkaar?
Bummerquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:54 schreef summer2bird het volgende:
Ik leef nog steeds! EINZ!!!!!!!!!!!!11111111
Vertaling van bummer, EN>NLquote:
Ok. Weet ik ook weer wat dat betekentquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Vertaling van bummer, EN>NL
Definitie Nederlands: Tripervaring gepaard gaande met zeer onaangename,angstwekkende verschijnselen;het onaangenaam verlopen van een trip;vaak gaat deze toestand gepaard met paniekstemming en angstige waanvoorstellingen
ohhhh, je liegt!!!!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Michielos het volgende:
Ik vind dit wel wereldschokkend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allebei vandaag gekregen in pokergames (25 No limit)Noem het ook intuitie, ik voorspelde de royal flush
Ja. Het is helemaal geen royal flush, maar een street flush. De 'Royal' variant is met Hartenquote:
nee hoor, elke straightflush T tot A is een royal flush.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja. Het is helemaal geen royal flush, maar een street flush. De 'Royal' variant is met Harten
Ik neem jou met die kulvoorspelling niks kwalijk maar neem onze reacties dan ook niet kwalijk. Zoals eerder is gepost zijn er de afgelopen tijd al vele aankondigingen geweest en nooit gebeurde er iets. Gelukkig maar eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef semexo het volgende:
Jeetje wat een reacties zeg!
Het spijt mij dat dit weer een loze voorspelling is geweest. Laat dit een les voor mij en anderen zijn dat de toekomst iets is wat kennelijk niet vast staat.
whut?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja. Het is helemaal geen royal flush, maar een street flush. De 'Royal' variant is met Harten
ye je hebt gelijk, tis 22quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:17 schreef ETA het volgende:
[..]
nee hoor, elke straightflush T tot A is een royal flush.
psst, het is geen 25NL
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |