Heb veel geluk dat Tijn dagen heeft dat hij "uitslaapt" na de fles maar t is ff heftig, vooral nu in comi met mn verrotte bekken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:41 schreef Takkembah het volgende:
het-is-mij hoe staat het bij jou verder met je vermoeidheid? Wel een beetje te behappen zo?
QFTquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef huuphuup het volgende:
Nouja ik hoop gewoon op een snellere uitdrijving dan de vorige keer. Maar dan zonder dat het een stortbevalling wordt. En zonder knip graag.
Oh en als ik dan toch bezig ben, doe dan ook maar pijnloos
wtf?? Woah! Das ineens snel gegaan! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef ik80lll het volgende:
goedemorgen!
Gisteravond geboren Finn Alexander, 3580 gram 23;04
hele snelle bevalling!
Nu even gneieten, ik kom snel weer kijken en een foto plaatsen!
Wel fijn dat jouw mannetje zo lief isquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:45 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Heb veel geluk dat Tijn dagen heeft dat hij "uitslaapt" na de fles maar t is ff heftig, vooral nu in comi met mn verrotte bekken.
Maar voor na de bevalling word er een ijzerinfuus e.d. geregeld dus hopelijk voel ik me dan sneller wat beter.
En verder wil ik niet klagen, als ik andere draadjes lees en zie hoeveel moeite sommige mensen moeten doen.
en tijn is wel heel lief.
makkelijker??? met bevallen... niet persé.. de 2de was het snelstequote:Op woensdag 19 januari 2011 19:46 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Wel fijn dat jouw mannetje zo lief is
En dat laatste herken ik wel. Het is ook voor een goed doel he. Maar goed, dan nog kun je jezelf nogal eens beroerd voelen.
Luxaja, je hebt er al drie? Holy crap! Dat wist ik helemaal niet. Is het dan waar dat je met elke kleine makkelijker wordt.
Oh mhuhuahahaha hmmm ja dat misschien ook (goede vraag...)quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef Lujaxa het volgende:
[..]
makkelijker??? met bevallen... niet persé.. de 2de was het snelste
Tegenspreken dat het geheugen niet wordt aangetast?quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Takkembah het volgende:
Sjah. Ik las laatst over een studie uit GB die tegensprak dat het geheugen e.d. van zwangere vrouwen niet wordt aangetast. Maar toch hoor...... Het lijkt wel alsof mijn denken en uiten niet meer sporen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:52 schreef Cantare het volgende:
[..]
Tegenspreken dat het geheugen niet wordt aangetast?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Sannnnnneeeee!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Sannne het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zou het heel leuk vinden om met jullie mee te schrijven!
Ik heb hier in het verleden al eens geschreven bij het 'Wachten op een tweede streepje' topic onder de naam Again. Misschien dat sommige van jullie die naam nog wel vaag herinneren..
Iig Vlindur
Ik kan alleen mijn ww écht niet meer herinneren, evenals het emailadres die ik toen gebruikte. Vandaar een nieuwe nick!
Toen wilde het zwanger raken niet zo lukken, en toen mijn relatie ook nog eens crashte ben ik hier weg gebleven. Inmiddels zijn we 2 jaar verder en ben ik bijna 12 weken zwanger!
Ik heb al 2 echo's gehad, 1 met bijna 8 weken, een uitwendige waar ik niet zoveel op zag, en met bijna 9 weken een inwendige die echt zó mooi was! Een compleet kindje met hoofdje en buikje en stompjesOok een razendsnel hartje en een bewegend hoofdje
Ik ben op 5 augustus uitgerekend.
Veel kwaaltjes heb ik niet, voel me goed, op de vreselijke misselijkheid na. Hoop dat die toch elk moment zal minderen.
De papa van mijn kindje is out-of-sight, nadat ik vertelde zwanger te zijn zag ik alleen nog een stofwolk, waar meneer net gestaan had. We hadden wel een relatie maar dat liep ook niet zo goed. Raakte zwanger door de pil heen. Ongelooflijk, als je eerst 2 jaar probeert zwanger te raken zonder resultaat. Des te groter het wonder voor mij, en jullie zullen best snappen dat ik het écht niet weg kon laten halen.. Gelukkig heb ik een geweldige familie die met zijn allen door de dolle heen zijn! Dat was alles wat ik over mn ex kwijt wil, ik wil nu eindelijk eens gaan genieten en aan mezelf en de baby denken!
Nou, duidelijke intro toch?
Hoop hier heel gezellig mee te kunnen kletsen
Liefs, Sannne
Ja, moet op bed, maar ben aan het rekken, dus ben alle topics aan het lezenquote:
Oh ja en dat wilde ik ook nog zeggen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:36 schreef juttertje het volgende:
Sanne/Again, ik herinner me jou ook nog wel!! Gefeliciteerd, wat een goed nieuws!!! Inderdaad bijzonder dat het nu dan ineens wel lukte!
Ik heb dat onderzoek ook gelezen. Gaat erover dat je geheugen idd niet wordt aangetast door je zwangerschap, maar doordat je tijdens het zwanger zijn met heel veel andere dingen bezig bent, moet je je aandacht verspreiden. En dat lukt niet altijd goed, waardoor we zo verstrooid overkomen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Takkembah het volgende:
Sjah. Ik las laatst over een studie uit GB die tegensprak dat het geheugen e.d. van zwangere vrouwen niet wordt aangetast. Maar toch hoor...... Het lijkt wel alsof mijn denken en uiten niet meer sporen.
nee joh gekquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:08 schreef Jeetjejom het volgende:
OOOH BJ, natuurlijk gefeliciteerd met het kloppend hartje!
Huup, je vond dat een goed idee omdat je dan de rest van de dag nix hoeft, behalve natuurlijk bevallen eventueel!
het avondspreekuur zit altijd bomvol hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef Solagratia het volgende:
Huup, kan je niet 's avonds naar de verloskundige? Of is B er dan niet? Of einde van de middag, dat scheelt je toch weer op tijd staan e.d.
Dat had ik dus ook van de week. Dus mijn telefoon naar de winkel gebracht omdat ik het al zie dat hij uit gaat op het moment dat ik hubbie op zijn werk wil bellen omdat het aan de gang isquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef huuphuup het volgende:
oh en ik krijg de zenuwen van mn telefoon![]()
hij gaat steeds uit en is dan met geen mogelijkheid zo 1, 2, 3 weer aan te krijgen. Ik zie mezelf wel in de badkamer bevallen omdat mn telefoon het niet deedik laat B. dit weekend een reserve-toestel vragen aan zn broer want dit schiet niet op zo.
jaquote:
ja tot de deurquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:57 schreef danic het volgende:
Maar huup je hebt dan toch wel garantie?
Mogen ze je wel ontslaan als je zwanger bent? In België ben je dan wettelijk beschermd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Vanmiddag 13:00 krijgen we meer te horen over een reorganisatie op mijn werk...Hoop niet dat ik er weer bij zit!
![]()
Ik heb nog wel een samsung jet ergens liggen, wel met lock voor tmobile.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja![]()
Maar er is iets niet goed met het contactpunt ín de telefoon. hij laadt alleen als ik hem ondersteboven in een bepaalde hoek houen hij gaat dus erg rap leeg terwijl ik weinig bijzonders doe. Gisteravond 10 uur was ie volgeladen, vanmorgen viel ie uit, want leeg.
en ik heb ff t geld niet voor n reparatie of n andere.
lief! maar k heb vodafone. B. vraagt t eerst aan zn broertje en anders heeft taart wat. Komt vast goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een samsung jet ergens liggen, wel met lock voor tmobile.
Ik weet niet of ik goed quote, maar ga daar inderdaad maar niet eten, 't is daar ook niet zo proper enzo...quote:Eén tip, ga niet gaan eten in de rue des bouchers, hoe gezellig het er ook uitziet, het eten is er niet te betrouwen.
Wat goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Even een ego-post, ik heb net mijn 12 weken echo gehad en alles was gelukkig goed! Ik was de hele tijd zo aan her dromen over open schedeltjes en open ruggetjes dat er nu zo'n last van mijn schouders is gevallen. De datum is verzet naar 2 AUG, zou een MOD dit willen veranderen in de Op? alvast bedankt! Dit kindje lag precies zo als Mika altijd lag, beentjes over elkaar en armpjes onder zijn hoofdje, lekker chillen!
welkom landgenootjequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef wasspeld het volgende:
Ik ben hier gisteren zo binnengevallen, maar ik heb mijzelf nog helemaal niet voorgesteld.
Ik ben dus wasspeld, 25 en 19 weken zwanger van mijn eerste, uitgerekend op 10 juni. Ik woon in België, niet zo heel ver van de zee.
Ik moet nu drie weken rusten, mag dan hopelijk opnieuw aan het werk. Ik lees eigenlijk best wel al lang mee op Fok, vooral in Klussen en wonen (nog niet zo lang geleden een huis gekocht) en hier. Nu werden de kriebels toch wat te groot en dacht ik, waarom niet meeposten...
Ja dat las ik nu ook pasquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg al zoveel echo's in het z-huis ik zie het nut van een extra pretecho niet in.
nee, iedereen (incl. ik zelf en de moeder) dacht dat het een meisje zou worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Leuk cleany. Had je vantevoren dat voorgevoel ook??
bij ons mocht die ook niet mee...ze mag wel mee bij de 30 weken echo (die voor ons ook verplicht is, in verband met de placenta die niet helemaal juist gepositioneerd is, maar dat kan in principe geen kwaad, naar het schijnt).quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Cleany fijn dat alles goed was.
Mijn schoonzus laatst
wanneer heb je de 20 wk echo
Ik: begin feb
schoonmoeder: dan mag ik mee
Ik: nee
schoonmoeder: heel verontwaardigd jawel dat had je gezegd
ik: ja die vrijdag erna bij de gyn maar niet de 20 wk echt
schoonmoeder:mopper mopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |