abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91582208
Ooh wat fijn BJ, een goede echo O+ *O* *O*

Lujaxa gefeliciteerd met je zwangerschap *O* de vierde :o wow!

Aoraki jaaaaaa wat goeeeed, ook van harte met je zwangerschap *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91583432
Lujaxa gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat een verrassing zeg!
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:21:27 #128
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91583629
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:02 schreef Lujaxa het volgende:

[..]

makkelijker??? met bevallen... niet persé.. de 2de was het snelste
Oh mhuhuahahaha hmmm ja dat misschien ook (goede vraag...)

Nee, meer zo van: als je al drie kids hebt, dat je jezelf dan minder druk maakt over bijv. praktische zaken. Je hoort soms dat de overgang van 0 naar 1 groter is, dan van 1 naar 2, 2 naar 3, etc. Nu is het natuurlijk altijd aanpassen uiteraard. Anyways, nou ja, zoiets dus. Hell, ik lijk wel stoned zo onduidelijk dat ik ben.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91583796
Stoned van de hormonen Takkembah, kun je niets aan doen :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:27:28 #130
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91584061
Sjah. Ik las laatst over een studie uit GB die tegensprak dat het geheugen e.d. van zwangere vrouwen niet wordt aangetast. Maar toch hoor...... Het lijkt wel alsof mijn denken en uiten niet meer sporen.
Alexa en Seth zijn lief
pi_91585942
Nou dat word echt wel aangetast hoor! En hoe?! Kan niet eens meer een lijstje van 3 boodschapjes onthouden.. Vast een studie van een man, die het excuus van zijn zwangere vrouw wilde ontkrachten ofzo.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_91586158
Ik80 gefeliciteerd! Fijn dat het goed gaat. En een leuke naam. :Y

Lujaxa, gefeliciteerd me je zwangerschap!
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Takkembah het volgende:
Sjah. Ik las laatst over een studie uit GB die tegensprak dat het geheugen e.d. van zwangere vrouwen niet wordt aangetast. Maar toch hoor...... Het lijkt wel alsof mijn denken en uiten niet meer sporen.
Tegenspreken dat het geheugen niet wordt aangetast? :D

Ik was ook echt waziger tijdens de zwangerschap, hoor. Weet alleen niet of dat nou hormonaal bepaald was of dat ik gewoon de hele tijd aan babyzaken zat te denken.
pi_91586504
Ik ben niet alleen wazig en vergeetachtig, maar ik verwissel ook constant mijn woorden en heb al bijna een half servies gebroken (daar had niemand mij voor gewaarschuwd, dat je ook lomp wordt van zwanger zijn)
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:59:36 #134
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91586670
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:52 schreef Cantare het volgende:

[..]

Tegenspreken dat het geheugen niet wordt aangetast? :D

:D :|W

Nou, meer bewijs is er niet nodig of wel???

Wat erg.... hopelijk sta ik zo niet les te geven....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alexa en Seth zijn lief
pi_91586714
mijn versprekingen zijn hilarisch , was vorige keer ook al zo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91592858
Hoi allemaal!
Ik zou het heel leuk vinden om met jullie mee te schrijven!
Ik heb hier in het verleden al eens geschreven bij het 'Wachten op een tweede streepje' topic onder de naam Again. Misschien dat sommige van jullie die naam nog wel vaag herinneren..
Iig Vlindur ;)
Ik kan alleen mijn ww écht niet meer herinneren, evenals het emailadres die ik toen gebruikte. Vandaar een nieuwe nick!

Toen wilde het zwanger raken niet zo lukken, en toen mijn relatie ook nog eens crashte ben ik hier weg gebleven. Inmiddels zijn we 2 jaar verder en ben ik bijna 12 weken zwanger!
Ik heb al 2 echo's gehad, 1 met bijna 8 weken, een uitwendige waar ik niet zoveel op zag, en met bijna 9 weken een inwendige die echt zó mooi was! Een compleet kindje met hoofdje en buikje en stompjes :D Ook een razendsnel hartje en een bewegend hoofdje :)

Ik ben op 5 augustus uitgerekend.
Veel kwaaltjes heb ik niet, voel me goed, op de vreselijke misselijkheid na. Hoop dat die toch elk moment zal minderen.

De papa van mijn kindje is out-of-sight, nadat ik vertelde zwanger te zijn zag ik alleen nog een stofwolk, waar meneer net gestaan had. We hadden wel een relatie maar dat liep ook niet zo goed. Raakte zwanger door de pil heen. Ongelooflijk, als je eerst 2 jaar probeert zwanger te raken zonder resultaat. Des te groter het wonder voor mij, en jullie zullen best snappen dat ik het écht niet weg kon laten halen.. Gelukkig heb ik een geweldige familie die met zijn allen door de dolle heen zijn! Dat was alles wat ik over mn ex kwijt wil, ik wil nu eindelijk eens gaan genieten en aan mezelf en de baby denken!

Nou, duidelijke intro toch?
Hoop hier heel gezellig mee te kunnen kletsen :)

Liefs, Sannne
pi_91594273
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:35 schreef Sannne het volgende:
Hoi allemaal!
Ik zou het heel leuk vinden om met jullie mee te schrijven!
Ik heb hier in het verleden al eens geschreven bij het 'Wachten op een tweede streepje' topic onder de naam Again. Misschien dat sommige van jullie die naam nog wel vaag herinneren..
Iig Vlindur ;)
Ik kan alleen mijn ww écht niet meer herinneren, evenals het emailadres die ik toen gebruikte. Vandaar een nieuwe nick!

Toen wilde het zwanger raken niet zo lukken, en toen mijn relatie ook nog eens crashte ben ik hier weg gebleven. Inmiddels zijn we 2 jaar verder en ben ik bijna 12 weken zwanger!
Ik heb al 2 echo's gehad, 1 met bijna 8 weken, een uitwendige waar ik niet zoveel op zag, en met bijna 9 weken een inwendige die echt zó mooi was! Een compleet kindje met hoofdje en buikje en stompjes :D Ook een razendsnel hartje en een bewegend hoofdje :)

Ik ben op 5 augustus uitgerekend.
Veel kwaaltjes heb ik niet, voel me goed, op de vreselijke misselijkheid na. Hoop dat die toch elk moment zal minderen.

De papa van mijn kindje is out-of-sight, nadat ik vertelde zwanger te zijn zag ik alleen nog een stofwolk, waar meneer net gestaan had. We hadden wel een relatie maar dat liep ook niet zo goed. Raakte zwanger door de pil heen. Ongelooflijk, als je eerst 2 jaar probeert zwanger te raken zonder resultaat. Des te groter het wonder voor mij, en jullie zullen best snappen dat ik het écht niet weg kon laten halen.. Gelukkig heb ik een geweldige familie die met zijn allen door de dolle heen zijn! Dat was alles wat ik over mn ex kwijt wil, ik wil nu eindelijk eens gaan genieten en aan mezelf en de baby denken!

Nou, duidelijke intro toch?
Hoop hier heel gezellig mee te kunnen kletsen :)

Liefs, Sannne
Sannnnnneeeee!!! O+ O+

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91594342
Jemig, snellerd! :s)
pi_91595091
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 00:01 schreef Sannne het volgende:
Jemig, snellerd! :s)
Ja, moet op bed, maar ben aan het rekken, dus ben alle topics aan het lezen :P

:W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91595971
Wat onwijs leuk om je weer te zien Sannne/Again! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
  donderdag 20 januari 2011 @ 03:48:33 #141
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91599047
Sanne gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91599866
BJ, gefeliciteerd met je goede echo!!!

En Sannne, welkom, en spannend hoor, het in je eentje gaan doen. Gelukkig dat je familie zo te lezen vol achter je staat!

Blegh, ben gisteren om half 8 op de bank in slaap gevallen, en voel me daarom nu ook als een dweil geloof ik.. Vanmorgen iig bijkomen, en dan zien hoe ik me morgen voel.
pi_91600211
Welkom Sannne. Goed van je dat je er alleen vol voor gaat :*. Je hebt ook groot gelijk als 'ie zo'n wolk van stof achterlaat.

Ik ben misselijk ;(, ik moest de autoruiten ontzettend lang krabben en vandaag de hele ochtend naar Veghel voor een afspraak. Blegh. Dit wordt niet mijn dag :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 20 januari 2011 @ 08:25:15 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_91600341
welkom (terug) nieuwe zwangeren *O*
Gefelici ik80II!!! lekker genieten :Y

Gisteren lag ik voor negenen al op m'n bed, echt hoge uitzondering voor mij, maar om nou te zeggen dat ik er meer door uitgerust ben? Nee, voel me nog steeds k*t. moe, een voor mijn gevoel opgezet gezicht/ogen en ik zou zo wel weer willen terugduiken :') Enfin, zo eerst Jan naar de psz, en dan wat huishouden doen. Ik houd maar vast aan m'n motto dat de kabouters het werk niet doen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_91600469
Mogge!
Meld enzo.

en nu haasten naar de vk. Brakke nacht gehad en ik vraag me af waarom ik 8.50 ook alweer een goed plan vond :') :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91600487
Sanne/Again, ik herinner me jou ook nog wel!! Gefeliciteerd, wat een goed nieuws!!! Inderdaad bijzonder dat het nu dan ineens wel lukte!
pi_91600503
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:36 schreef juttertje het volgende:
Sanne/Again, ik herinner me jou ook nog wel!! Gefeliciteerd, wat een goed nieuws!!! Inderdaad bijzonder dat het nu dan ineens wel lukte!
Oh ja en dat wilde ik ook nog zeggen!
Natuurlijk herinner ik me Again! Gefeliciteerd en wat fijn!! *O*

welkom :)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:01:16 #148
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91600803
ik80, van harte gefeliciteerd met zoon Finn! *O*

Lujaxa, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! *O*
geen wonder dat je weer actief bent ;)

Aoraki, een bruje voor Thomas! Wat leuk! Proficiat! *O*
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:08:19 #149
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_91600908
OOOH BJ, natuurlijk gefeliciteerd met het kloppend hartje!
Huup, je vond dat een goed idee omdat je dan de rest van de dag nix hoeft, behalve natuurlijk bevallen eventueel!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_91601127
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:27 schreef Takkembah het volgende:
Ik heb dat onderzoek ook gelezen. Gaat erover dat je geheugen idd niet wordt aangetast door je zwangerschap, maar doordat je tijdens het zwanger zijn met heel veel andere dingen bezig bent, moet je je aandacht verspreiden. En dat lukt niet altijd goed, waardoor we zo verstrooid overkomen.
Nou ik weet het niet hoor, af en toe......

Lujaxa, Aoraki én Sanne, gefeliciteerd en welkom hier *O*
God dat rijtje onder me wordt wel steeds langer. En het rijtje erboven steeds korter :o Ik ga es even tellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')