Ik80! Gefeliciteeeerd!! Geniet van jullie mannetje!
Huup, ben blij dat ik niet de enige ben die zo'n dikke bovenbuik heeft zo vroeg in de zwangerschap

.
Oooh en hijgen als een paard... ja, hier nog één. Ik heb het ook als ik de trap op loop. Ik ben zó blij dat Bas zelf de trap op en af kan... scheelt een boel tillen en een boel extra gehijg!
MP, fijn dat alles goed was!! Hopelijk is die paracetamol genoeg om je hoofdpijn weg te nemen!
Over sporten; omdat ik aan het afvallen was en mijn conditie op wilde gaan bouwen, was ik half september begonnen met step-aerobics, wat een collega van mij geeft. Leuke pittige lessen, met aan het eind buikspieroefeningen en oefeningen met gewichtjes enzo... Hartstikke leuk! Maar sinds ik die bloeding heb gehad (met 7 weken), vond ik het toch wel eng. Ik ben toen tot de kerstvakantie gestopt. Na de kerstvakantie weer begonnen, maar ben er nu definitief mee gestopt. Ik had tijdens het sporten al vrij snel een vervelend gevoel in mijn buik en ik kon ook lang niet alles meedoen, omdat er ook veel gesprongen werd. Wel jammer, maar volgend jaar beter

...