quote:Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh Claudia, wat doe je nou... Kijk nou toch!Dat neusje vooral, is toch echt precies Ivan! En spekpolsjes
Ohhh man, wie draait de klok even vooruit voor mij?
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:39 schreef miss_sly het volgende:
Ow, wat mooi![]()
en ze lijkt echt op Ivan, je mooie Lena
*rammel
Wij staan ook op het punt een ander huis te kopen en staan dus misschien ook voor wat klus uitdagingenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:29 schreef Tally het volgende:
Mijn man snapt niet zo goed dat klussen best een roofbouw is op het lichaam van een 6 maanden zwangere vrouw
Als je dan staat te hijgen krijg je de vraag: Ben je het zat? Ik: Ja onwijs zat, zal blij zijn als dit klaar is.
Hij: En jij wilde nog wel een oud huis! Ik: Ja maar niet als ik 6 maanden zwanger ben, Pipo
Mijn man is a-technisch en op de meeste vlakken niet zo... uhm handigquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:33 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wij staan ook op het punt een ander huis te kopen en staan dus misschien ook voor wat klus uitdagingen![]()
Gewoon lekker rustig aan doen meis!
Oh!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn vriend komt me net kipnuggets brengen tijdens mijn pauze
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:57 schreef Vanyel het volgende:
Nog even naar het vocht. Gekke Huup, wie draagt nu eind 30 weken nog ringen? Ikke niet hoor, die passen al een tijdje niet meer.. Tussen neus en lippen door wel benoemd bij de vk, maar die vond er niet zoveel van geloof ik.
Ja ik ik ik!quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:03 schreef huuphuup het volgende:
Waarschijnlijk zijn dat ook de types die heel bevallig bevallen en dan uitermate charmant op de post-partum-foto's staan.
Goeie vraag! Weet jij t, weet ik t.quote:Heb je al weeën trouwens?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:18 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik ik ik!
[..]
Goeie vraag! Weet jij t, weet ik t.
WHOAT?! WHoah!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef ik80lll het volgende:
goedemorgen!
Gisteravond geboren Finn Alexander, 3580 gram 23;04
hele snelle bevalling!
Nu even gneieten, ik kom snel weer kijken en een foto plaatsen!
Ik zat vanmorgen onder de douche (omdat mijn voeten pijn deden van het werken) en ze trapt zo hard tegen de bovenkant van mijn buik (maagkant) dat mijn tiet omhoog gingquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:49 schreef mefke79 het volgende:
oja, mijn dwarsligger (letterlijk nemen) schopte gisteren zo hard dat het gewoon te zien was aan de buitenkant. Echt zo'n plopje. Kan me niet heugen dat dat de vorige keer ook zo vroeg was.
GEFELICITEERD!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef ik80lll het volgende:
goedemorgen!
hele snelle bevalling!
Da's rap!quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef ik80lll het volgende:
goedemorgen!
hele snelle bevalling!
Snellerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef ik80lll het volgende:
goedemorgen!
hele snelle bevalling!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef ik80lll het volgende:
goedemorgen!
hele snelle bevalling!
oh ik heb het overal eigk, mn rug, heupen, bekken, schouders enz enz. Alleen mn schaambot is nieuw deze keer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:43 schreef mefke79 het volgende:
Nou ja in mijn schouders en knieen ken ik het ook ja, maar mijn bekken heb ik vorige keer niet gehad. Het lijkt wel trouwens of ik na zo'n knak ook minder pijn heb, alsof er vanalles niet goed zat, dat dan ineens wel goed zit ofzo...
Sodeknetter, een voorkruiperquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef ik80lll het volgende:
goedemorgen!
hele snelle bevalling!
Niet te zuinig ook!quote:
Het rijtje boven mij wordt te kortquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd en welkom Lujaxa,
Het rijtje onder mij wordt steeds langer er komt heel wat nieuwe aanwas.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:15 schreef Beregd het volgende:
Da's een veel duidelijker streep dan wij ooit gezien hebben.
gefeliciteerd.
Zou dat je misselijkheid kunnen verklaren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij kwam de teststreep (erg donker) eerder dan de controle streep.
Volgens mij had ik een heel hoog HGC gehalte.
Niks om je voor te schamen hoor, sommige mensen komen hier echt alleen maar posten als ze zwanger zijn. Als je na de bevalling weg blijft nemen we het je wel kwalijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:35 schreef Ienemini het volgende:
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd !!!!
zo he, schaam me dat ik me zo lang niets van me heb laten horen.
Voornamelijk druk met werken.
Hier nu ruim 24 weken (afgelopen vrijdag om precies te zijn)
17 december 20 weken echo gehad, alles was gelukkig goed.
5 februari nog een 3d echo, en dan moeten we heeel lang wachten
Wauw, lekker voor de uitgerekende datum! En wat een prachtig gewicht! Van harte gefeliciteerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:55 schreef ik80lll het volgende:
goedemorgen!
hele snelle bevalling!
3 minutenquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef Claudia_x het volgende:
Huuhuup, ik hoop dat je niet al te lang gaat wachten met bevallen. Het is zo leuk aan die andere kant.
Ik zat vandaag het verslag van mijn bevalling te lezen: 'Uitdrijving: 3 minuten'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |