Das een talentenjachtiemand toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:14 schreef Nonneke het volgende:
tsjee die Sharon Kips is nog best goed opgedroogd
mjah, zag dr net voorbij komen bij Popstars (?)quote:
Die had altijd toch wel een lekker bekkie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:14 schreef Nonneke het volgende:
tsjee die Sharon Kips is nog best goed opgedroogd
Owwwwwwww, da's lang geledenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:20 schreef Nonneke het volgende:
mjah, zag dr net voorbij komen bij Popstars (?)
heb in de 1e en 2e bij haar in de klas gezeten, toen altijd net te korte broek, te grote rugzak, raar brilletje etc
Nou ik niet hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwwww, da's lang geleden
Waren we niet allemaal heel erg 20, 30 of 40 jaar geleden
96/97/98 was hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwwww, da's lang geleden
Waren we niet allemaal heel erg 20, 30 of 40 jaar geleden
Dat is wel tof jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
96/97/98 was hetbijna pasgeleden
![]()
Vink leuk om te zien, ze was altijd best stil enzo, en nu staat ze in een afgeladen zaal "even" een liedje te zingen
Oe, wat een jong Nonnekequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:27 schreef Nonneke het volgende:
96/97/98 was hetbijna pasgeleden
![]()
Vink leuk om te zien, ze was altijd best stil enzo, en nu staat ze in een afgeladen zaal "even" een liedje te zingen
Dat is nooit anders geweest hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Tja toen zag iedereen er wel een beetje hetzelfde uit op de middelbare.
Bij de meeste mensen trekt het idd bij.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:29 schreef ferrari_rood het volgende:
In 96/97/98 was de mode een spijkerbroek met je t-shirt er voorin ingestopt en nikes.
Tja toen zag iedereen er wel een beetje hetzelfde uit op de middelbare.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb echt nooit met de mode meegedaan, zulke dingen kan ik me echt niet druk om makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet niet wat de mode buiten de middelbareschoo lwas. Maar als ik de foto's terug zie was het allemaal nogal saai. 1 voordeel je kon bijna niets verkeerds aan hebben iedereen droeg zo ongeveer hetzelfde en de nikes waren een must.
Nou die baas wist schijnbaar dat die steuntrekker dr geld voor kreeg van die klant. Als je in een winkel staat en geld krijgt stop je t ook in je eigen zak?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:42 schreef asfalthooligan het volgende:
lol
Als ik voor mijn baas werk en krijg apart wat van mensen zou ik het niet eens zeggen mooi voor je houden\
Geniaal boek, vet toffe spullies van oh-oh, waaronder een keycord (quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:50 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q wat heb je gekregen voor je v-dag?
Echt, vomar: Nopequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Qwea kon ze ook nergens vinden maar
Pagan heeft hoedjes voor me ik herhaal Pagan heeft hoedjes voor me!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat pandakoord is wel way cooler dan HK hequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geniaal boek, vet toffe spullies van oh-oh, waaronder een keycord (ik zweer het je, ik ben dankbaar want ik stond vanmiddag weer zonder sleutels buiten maar toen bedacht ik me dat ze aan mijn broek zaten
) centjes, een super de spesjaal verjaardagsliedje om fucking 00:00 precies
en vanaaf komt er ook nog wat. Centjes brengen zij mee
En Zaterdag naar drenthe dus daar zal wel douchespul ende parfum staan
TE debiel toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, vomar: Nope
Deka: Nope
AH : Nope
R&Js : Nope
Hij is paarsquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat pandakoord is wel way cooler dan HK he
ja blaffenquote:
Fijn dat de koorts minder isquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja blaffen
koorts is minder, en begin nu meer diep te hoesten, dus heb t idee dat t vooruit aan t gaan is, gelukkig maar
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrretty.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja Ll, voor als jij ook je bikinilijn wil laten waxen
Mhaw, ik zou het wel kunnen waarderen. Maar ik ben bang dat MM er precies hetzelfde over denktquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard niet dat je de boel daar netjes gekapt houdt, maar waxen... nee sorry... das toch net iets té metro for me
Mjah ik vind het net ff een bridge too far, misschien dat we over een jaartje of 10 zo geemancipeerd zijn. Maar zeker het voor én achter gebeuren klinkt me meer in de oren dat een bepaalde groep mannen het doet zeg maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw, ik zou het wel kunnen waarderen. Maar ik ben bang dat MM er precies hetzelfde over denkt
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik vind het net ff een bridge too far, misschien dat we over een jaartje of 10 zo geemancipeerd zijn. Maar zeker het voor én achter gebeuren klinkt me meer in de oren dat een bepaalde groep mannen het doet zeg maar
thnx baafquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef Barbaaf het volgende:
Q, Ah en Oognip's poes, allen gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
het kadootje delen jullie maar![]()
[ afbeelding ]
WTF?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb ook een mooi weer foto van vanmiddag![]()
Zou het wel eens willen proberen, heb vroeger wel crème gebruiktquote:
Oe, da's een foute opmerkingquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah ik vind het net ff een bridge too far, misschien dat we over een jaartje of 10 zo geemancipeerd zijn. Maar zeker het voor én achter gebeuren klinkt me meer in de oren dat een bepaalde groep mannen het doet zeg maar
Ermm nee niet zo? Hoezo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, da's een foute opmerking
Je bent bekend met klontjes tussen de mannenbillen?
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, da's een foute opmerking
Je bent bekend met klontjes tussen de mannenbillen?
De Marskramer (soort Blokker) had precies 1 pakje!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, vomar: Nope
Deka: Nope
AH : Nope
R&Js : Nope
Gewoon scheren joh, Straight Razor gebruiken. Gilette is voor watjes.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Zou het wel eens willen proberen, heb vroeger wel crème gebruikt
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
De Marskramer (soort Blokker) had precies 1 pakje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |