Nou die baas wist schijnbaar dat die steuntrekker dr geld voor kreeg van die klant. Als je in een winkel staat en geld krijgt stop je t ook in je eigen zak?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:42 schreef asfalthooligan het volgende:
lol
Als ik voor mijn baas werk en krijg apart wat van mensen zou ik het niet eens zeggen mooi voor je houden\
Geniaal boek, vet toffe spullies van oh-oh, waaronder een keycord (quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:50 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q wat heb je gekregen voor je v-dag?
Echt, vomar: Nopequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Qwea kon ze ook nergens vinden maar
Pagan heeft hoedjes voor me ik herhaal Pagan heeft hoedjes voor me!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat pandakoord is wel way cooler dan HK hequote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geniaal boek, vet toffe spullies van oh-oh, waaronder een keycord (ik zweer het je, ik ben dankbaar want ik stond vanmiddag weer zonder sleutels buiten maar toen bedacht ik me dat ze aan mijn broek zaten
) centjes, een super de spesjaal verjaardagsliedje om fucking 00:00 precies
en vanaaf komt er ook nog wat. Centjes brengen zij mee
En Zaterdag naar drenthe dus daar zal wel douchespul ende parfum staan
TE debiel toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, vomar: Nope
Deka: Nope
AH : Nope
R&Js : Nope
Hij is paarsquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat pandakoord is wel way cooler dan HK he
ja blaffenquote:
Fijn dat de koorts minder isquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja blaffen
koorts is minder, en begin nu meer diep te hoesten, dus heb t idee dat t vooruit aan t gaan is, gelukkig maar
Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrretty.....quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:19 schreef oh-oh het volgende:
Ja Ll, voor als jij ook je bikinilijn wil laten waxen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |