quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen reet van.
x2quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef PierreBetfair het volgende:
Jij en iets uitleggen? Dat lijkt me erg sterk.
Ik had geen overeenkomsten, die man zei, ja ik geef jou het geld gewoon en doe er mee wat je wilt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
Wat voor overeenkomst heb je dan met je baas? Wat had je afgesproken in dit specifieke geval? En wat heeft je uitkering daar mee te maken?
Was het een fooi? Of een betaling (die je baas ook verwacht had)?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had geen overeenkomsten, die man zei, ja ik geef jou het geld gewoon en doe er mee wat je wilt.
Wat m`n uitkering daar mee te maken heeft weet ik ook niet, maargoed.
Conclusie: kansloos verhaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef davako het volgende:
Meeste vage topic sinds tijden. Het mooie is dat de topicstarter al meerdere keren het heeft proberen te verduidelijken, maar het blijft zo vaag als het maar kan.
Waarschijnlijk praten die 'baas' en TS ook compleet langs elkaar heenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef davako het volgende:
Meeste vage topic sinds tijden. Het mooie is dat de topicstarter al meerdere keren het heeft proberen te verduidelijken, maar het blijft zo vaag als het maar kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |