quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen reet van.
x2quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef PierreBetfair het volgende:
Jij en iets uitleggen? Dat lijkt me erg sterk.
Ik had geen overeenkomsten, die man zei, ja ik geef jou het geld gewoon en doe er mee wat je wilt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
Wat voor overeenkomst heb je dan met je baas? Wat had je afgesproken in dit specifieke geval? En wat heeft je uitkering daar mee te maken?
Was het een fooi? Of een betaling (die je baas ook verwacht had)?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had geen overeenkomsten, die man zei, ja ik geef jou het geld gewoon en doe er mee wat je wilt.
Wat m`n uitkering daar mee te maken heeft weet ik ook niet, maargoed.
Conclusie: kansloos verhaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef davako het volgende:
Meeste vage topic sinds tijden. Het mooie is dat de topicstarter al meerdere keren het heeft proberen te verduidelijken, maar het blijft zo vaag als het maar kan.
Waarschijnlijk praten die 'baas' en TS ook compleet langs elkaar heenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef davako het volgende:
Meeste vage topic sinds tijden. Het mooie is dat de topicstarter al meerdere keren het heeft proberen te verduidelijken, maar het blijft zo vaag als het maar kan.
Edit je post even, op de één of andere manier is de helft van je tekst weggevallenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef Braddie het volgende:
Eergister moest ik met een oudere man mee om zijn Tyros uit te leggen, nouja prima ik dat doen.
Hij zet me weer voor de winkel af, en ik ga naar huis.
Kom ik vandaag op m`n werk is mijn baas boos, dat hij eigenlijk al het geld wilt hebben omdat ik een uitkering heb en niet het recht heb wat extra`s te verdienen, dus dat hij vind dat hij het eerlijk doet als hij de helft aan mij geeft.
Hij vroeg waar ik het geld had, ik zeg, nja.. naar de bank gebracht.
Wordt hij boos, zegt dat ik ZIJN geld naar de bank heb gebracht, en dat hij mijn manier van doen niet vindt kunnen.
wtf!. wat moet ik doen?:S
Waren het Surinaamse schoenen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef bijdehand het volgende:
TVP. Ik heb weleens werkschoenen gekocht die niet werkten dus dit topic gaat me van pas komen.
+1.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Geeft niet, TS zelf ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef trovey het volgende:
Een uitkering maar toch een werkgever en blijkbaar niets verdienen of wel een salaris krijgen ? Ik snap er echt geen hol van.
Fietsles: http://www.sparta.nl/NL/Fiets/Tyrosquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef Snapcount2 het volgende:
Hmm, als ik zoek op Tyros, dan krijg ik plaatjes van Yamaha keyboards. TS geeft dus blijkbaar muziekles?
TS klust zwart?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
ik snap het, TS klust wat bij en heeft een keyboardcursus gegeven aan een oude man. En nu wil de opdrachtgever die het heeft geregeld geld hebben.
Dat kan natuurlijk ook, dat hij de man heeft leren fietsen. In een hele extreme situatie heeft hij de man keyboard leren spelen op de fiets. (en dat zou dan weer verklaren waarom de man geld gaf aan TSquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Fietsles: http://www.sparta.nl/NL/Fiets/Tyros
Dat en daarbij geloof ik er ook geen reet van dat TS ook maar iets zinnigs heeft kunnen vertellen aan die man.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee maar ze waren wel zwart.quote:
In dat geval is het weer vreemd dat iemand met die onderwijscapaciteiten een uitkering heeftquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, dat hij de man heeft leren fietsen. In een hele extreme situatie heeft hij de man keyboard leren spelen op de fiets. (en dat zou dan weer verklaren waarom de man geld gaf aan TS)
Precies, daarom noem ik het ook een extreme situatie, zeker aangezien TS geen normale zin uit zijn vingers kan krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:28 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
In dat geval is het weer vreemd dat iemand met die onderwijscapaciteiten een uitkering heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |