quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik snap er werkelijk waar geen reet van.
x2quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:12 schreef PierreBetfair het volgende:
Jij en iets uitleggen? Dat lijkt me erg sterk.
Ik had geen overeenkomsten, die man zei, ja ik geef jou het geld gewoon en doe er mee wat je wilt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:14 schreef Picchia het volgende:
Wat voor overeenkomst heb je dan met je baas? Wat had je afgesproken in dit specifieke geval? En wat heeft je uitkering daar mee te maken?
Was het een fooi? Of een betaling (die je baas ook verwacht had)?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had geen overeenkomsten, die man zei, ja ik geef jou het geld gewoon en doe er mee wat je wilt.
Wat m`n uitkering daar mee te maken heeft weet ik ook niet, maargoed.
Conclusie: kansloos verhaal.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef davako het volgende:
Meeste vage topic sinds tijden. Het mooie is dat de topicstarter al meerdere keren het heeft proberen te verduidelijken, maar het blijft zo vaag als het maar kan.
Waarschijnlijk praten die 'baas' en TS ook compleet langs elkaar heenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:22 schreef davako het volgende:
Meeste vage topic sinds tijden. Het mooie is dat de topicstarter al meerdere keren het heeft proberen te verduidelijken, maar het blijft zo vaag als het maar kan.
Edit je post even, op de één of andere manier is de helft van je tekst weggevallenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef Braddie het volgende:
Eergister moest ik met een oudere man mee om zijn Tyros uit te leggen, nouja prima ik dat doen.
Hij zet me weer voor de winkel af, en ik ga naar huis.
Kom ik vandaag op m`n werk is mijn baas boos, dat hij eigenlijk al het geld wilt hebben omdat ik een uitkering heb en niet het recht heb wat extra`s te verdienen, dus dat hij vind dat hij het eerlijk doet als hij de helft aan mij geeft.
Hij vroeg waar ik het geld had, ik zeg, nja.. naar de bank gebracht.
Wordt hij boos, zegt dat ik ZIJN geld naar de bank heb gebracht, en dat hij mijn manier van doen niet vindt kunnen.
wtf!. wat moet ik doen?:S
Waren het Surinaamse schoenen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef bijdehand het volgende:
TVP. Ik heb weleens werkschoenen gekocht die niet werkten dus dit topic gaat me van pas komen.
+1.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Geeft niet, TS zelf ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef trovey het volgende:
Een uitkering maar toch een werkgever en blijkbaar niets verdienen of wel een salaris krijgen ? Ik snap er echt geen hol van.
Fietsles: http://www.sparta.nl/NL/Fiets/Tyrosquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef Snapcount2 het volgende:
Hmm, als ik zoek op Tyros, dan krijg ik plaatjes van Yamaha keyboards. TS geeft dus blijkbaar muziekles?
TS klust zwart?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
ik snap het, TS klust wat bij en heeft een keyboardcursus gegeven aan een oude man. En nu wil de opdrachtgever die het heeft geregeld geld hebben.
Dat kan natuurlijk ook, dat hij de man heeft leren fietsen. In een hele extreme situatie heeft hij de man keyboard leren spelen op de fiets. (en dat zou dan weer verklaren waarom de man geld gaf aan TSquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Fietsles: http://www.sparta.nl/NL/Fiets/Tyros
Dat en daarbij geloof ik er ook geen reet van dat TS ook maar iets zinnigs heeft kunnen vertellen aan die man.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee maar ze waren wel zwart.quote:
In dat geval is het weer vreemd dat iemand met die onderwijscapaciteiten een uitkering heeftquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:10 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook, dat hij de man heeft leren fietsen. In een hele extreme situatie heeft hij de man keyboard leren spelen op de fiets. (en dat zou dan weer verklaren waarom de man geld gaf aan TS)
Precies, daarom noem ik het ook een extreme situatie, zeker aangezien TS geen normale zin uit zijn vingers kan krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:28 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
In dat geval is het weer vreemd dat iemand met die onderwijscapaciteiten een uitkering heeft
Klopt helemaal!.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:50 schreef Maanvis het volgende:
ik snap het, TS klust wat bij en heeft een keyboardcursus gegeven aan een oude man. En nu wil de opdrachtgever die het heeft geregeld geld hebben.
maar leg eens verder uit:quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt helemaal!.
Ik moet hem 50% geven, anders wordt ik ontslagen, nouja. Dan geef ik hem liever 50%
Ik heb een WAjong uitkering.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar leg eens verder uit:
- wat voor uitkering heb je?
- wat is er vantevoren afgesproken?
- om hoeveel geld gaat het? (kan nooit veel zijn)
Ben je bij hem in loondienst of zwart?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een WAjong uitkering.
Er is van te voren niets af gesproken, ik zou het keyboard uitleggen en geld krijgen.
Het gaat om 100euro!
Het klusje dat je bij die man deed, deed je dat voor je werk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb een WAjong uitkering.
Er is van te voren niets af gesproken, ik zou het keyboard uitleggen en geld krijgen.
Het gaat om 100euro!
Dat ligt helemaal aan het bedrag.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben je bij hem in loondienst of zwart?
Want je weet dat als je werkt, je sowieso gekort wordt op je wajong he?
Ik had als werkgever ingezet op het volle bedrag....quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt helemaal!.
Ik moet hem 50% geven, anders wordt ik ontslagen, nouja. Dan geef ik hem liever 50%
pure chantage, nooit meer wat zeggen,dus!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt helemaal!.
Scherp.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef Poepoog het volgende:
Het is in ieder geval wel duidelijk waarom ts een uitkering heeft.
Zit ts ook 80% van de tijd vastgebonden?
vuile snitchquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:28 schreef Eclaire84 het volgende:
TS ik heb de link van dit topic en je IP adres doorgegeven aan SoZaWe. Ze nemen snel genoeg contact met je op. Succes verder.
Ik lig echt helemaal in een deuk om die zinquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:49 schreef Fireblast het volgende:
deed je werk ook voor de baas geld vangen 100 euro uitleg gyros voor keyboard fietsen en leren tegelijk?
Geef hem die 50% en jat voor hetzelfde bedrag aan office supplies terug. Fuck hem.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:30 schreef Braddie het volgende:
Klopt helemaal!.
"Tyros uitlegen"? Vaktermen? Prostitutie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:07 schreef Braddie het volgende:
Eergister moest ik met een oudere man mee om zijn Tyros uit te leggen, nouja prima ik dat doen.
Winkel = raamquote:Hij zet me weer voor de winkel af, en ik ga naar huis.
Baas = pimp?quote:Kom ik vandaag op m`n werk is mijn baas boos, dat hij eigenlijk al het geld wilt hebben omdat ik een uitkering heb en niet het recht heb wat extra`s te verdienen, dus dat hij vind dat hij het eerlijk doet als hij de helft aan mij geeft.
Bank = crackdealer?quote:Hij vroeg waar ik het geld had, ik zeg, nja.. naar de bank gebracht.
Wordt hij boos, zegt dat ik ZIJN geld naar de bank heb gebracht, en dat hij mijn manier van doen niet vindt kunnen.
wtf!. wat moet ik doen?:S
Of TS is een huurmoordenaar die ene Tyros moest omleggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:56 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
"Tyros uitlegen"? Vaktermen? Prostitutie?
[..]
Winkel = raam
[..]
Baas = pimp?
[..]
Bank = crackdealer?
Pimp = boos, had meer geld kunnen hebben?
Dus:
Ts ging met een man mee om "Tyros uit te leggen", nadat ze weer afgezet was wilde haar pooier geld hebben, ze had het geld al naar "de bank" had gebracht was pooier boos dat hij geen geld meer had?
Sorry het is het enige wat ik ervan kan maken
Kutverhaal, kutOPquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat is wel een stuk logischerquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:22 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Of TS is een huurmoordenaar die ene Tyros moest omleggen.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als het een fooi is heeft de werkgever maar maar 100% van AF TE BLIJVEN.
Kun je aub de wettekst hier neer zetten waarin bepaald is dat gekregen fooi 100% voor de werknemer is?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:17 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hangt er compleet vanaf waar dat geld voor bedoeld is. Als het gewoon een stukje extra service is van de zaak en die de werknemers zo goed doet dat de klant er fooi voor wil geven. Dan heeft de werkgever 0% recht op dat geld. GEEN CENT. Dat is wettelijk zo geregeld.
Duidelijk. Dus, Braddie, als je nog FOK!t, laat deze tekst aan je baas zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:52 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
http://www.arbeidsrechter.nl/h/h7fi.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |