Voorlopig nog nergens, want ik zit achter mijn bureau. Maar als ik morgen even ons geweldige durrup in ga, heb ik ze zoquote:
Vooruitzien is regerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:21 schreef Nonneke het volgende:
nah je kan het maar in huis hebben dan he
Oh die kaart...geniaal!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:55 schreef Qwea het volgende:
oh-oh
Je kaartIk heb me zitten bescheuren
wat een geweldig geniale kaart
Serieus
Nogmaals onwijs bedankt![]()
Als je ze vindt mag je ze kopen ja, graag zelfs.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voorlopig nog nergens, want ik zit achter mijn bureau. Maar als ik morgen even ons geweldige durrup in ga, heb ik ze zo
Jezus Fuck wat doe Fok vaag. In Strega's post zie ik geen plaatje, maar bij het kwooten wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:04 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Q-tje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Hartelijk gefeliciteerd danquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:32 schreef asfalthooligan het volgende:
@ nokwanda
deze dorpsgek is jarig vandaag en q
en bijna longontsteking
is af en toe afwezig ivm visite hahaha
Thnx babe!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:04 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Q-tje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
true, truequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, da's best logisch anders
Ik had liever dat ze die drie uurtjes besteedde aan echt schoonmaken ipv eerst nog mijn zooi op te moeten ruimen. Doe maar mooi soppen, dat opruimen doe ik zelf wel.
22quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hartelijk gefeliciteerd dan
En beterschap!
En Qwea ook gefeliciteerd. 24 toch?
nou we het daar toch over hebben, a.s weekend drenthe. Tjek ik voor je. Weekend erop Amsterdam. Tjek ik ook voor je!quote:
Je kunt het altijd na een paar jaar nog naar mij sturenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en ik heb magneetverf gekocht. Geen idee wat ik ermee ga doen, maar je kunt het maar beter vast in huis hebben
Of je koopt zelf een pot cheap assquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je kunt het altijd na een paar jaar nog naar mij sturen
Oepsquote:
Geniaal, die alu katten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is een complot, van;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar was ik gisteren en die hadden ze mooi niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Geniaal, die alu katten!![]()
Oh-Oh die Hema heeft ze volgens mij ook.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou we het daar toch over hebben, a.s weekend drenthe. Tjek ik voor je. Weekend erop Amsterdam. Tjek ik ook voor je!
Jaaaaaaaaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |