Mhaw, ik zou het wel kunnen waarderen. Maar ik ben bang dat MM er precies hetzelfde over denktquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
Uiteraard niet dat je de boel daar netjes gekapt houdt, maar waxen... nee sorry... das toch net iets té metro for me
Mjah ik vind het net ff een bridge too far, misschien dat we over een jaartje of 10 zo geemancipeerd zijn. Maar zeker het voor én achter gebeuren klinkt me meer in de oren dat een bepaalde groep mannen het doet zeg maarquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw, ik zou het wel kunnen waarderen. Maar ik ben bang dat MM er precies hetzelfde over denkt
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik vind het net ff een bridge too far, misschien dat we over een jaartje of 10 zo geemancipeerd zijn. Maar zeker het voor én achter gebeuren klinkt me meer in de oren dat een bepaalde groep mannen het doet zeg maar
thnx baafquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef Barbaaf het volgende:
Q, Ah en Oognip's poes, allen gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
het kadootje delen jullie maar![]()
[ afbeelding ]
WTF?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:07 schreef asfalthooligan het volgende:
ik heb ook een mooi weer foto van vanmiddag![]()
Zou het wel eens willen proberen, heb vroeger wel crème gebruiktquote:
Oe, da's een foute opmerkingquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah ik vind het net ff een bridge too far, misschien dat we over een jaartje of 10 zo geemancipeerd zijn. Maar zeker het voor én achter gebeuren klinkt me meer in de oren dat een bepaalde groep mannen het doet zeg maar
Ermm nee niet zo? Hoezo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, da's een foute opmerking
Je bent bekend met klontjes tussen de mannenbillen?
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, da's een foute opmerking
Je bent bekend met klontjes tussen de mannenbillen?
De Marskramer (soort Blokker) had precies 1 pakje!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, vomar: Nope
Deka: Nope
AH : Nope
R&Js : Nope
Gewoon scheren joh, Straight Razor gebruiken. Gilette is voor watjes.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:40 schreef APK het volgende:
[..]
Zou het wel eens willen proberen, heb vroeger wel crème gebruikt
quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
De Marskramer (soort Blokker) had precies 1 pakje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |