Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kijk zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klappenkomop zeg
beetje douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het wat ik hoop??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar heb mijn gedachten ergens anders op staan nu
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk zo [ afbeelding ]zeker weten flauw ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar niet minder leuk
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk zo [ afbeelding ]KlapmongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja, daar woon ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Toekito het volgende:
asociaal en brabant, iemand woensel-west weer gezien bij BNN vandeweek
Ooohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Best een beetje tijd om te gaan slapen nu
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
echt niet !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Nu alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je het kan waarderenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zeker weten flauw ...
maar niet minder leukNou zegquote:
Op zich welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
oh oh word het al tijd om te rennen ?quote:
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Voor MPG ga je niet rennen, die blaas je gewoon wegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oh oh word het al tijd om te rennen ?![]()
Hebbie die lijst achter gezien?quote:
ohja, ik ga inderdaad eerst douchenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
echt niet !
eerst douchen !!
wel de andere kant op kijken he ...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
heb hem gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Toekito het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)7Basta_belspelletjes
Maxime De Winne heeft een halfjaar lang de rol van belspelpresentator gespeeld voor het tv-programma "Basta". Als infiltrant heeft hij samen met de makers, Neveneffecten, aangetoond dat belspelletjes bedrog zijn.
op de site staat een filmpjegeniaal
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oh oh word het al tijd om te rennen ?![]()
Dat zijn de meeste van hunquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Toekito het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)7Basta_belspelletjes
Maxime De Winne heeft een halfjaar lang de rol van belspelpresentator gespeeld voor het tv-programma "Basta". Als infiltrant heeft hij samen met de makers, Neveneffecten, aangetoond dat belspelletjes bedrog zijn.
op de site staat een filmpjegeniaal
geen idee zo es ff zn fobo beglurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor MPG ga je niet rennen, die blaas je gewoon weg
Jij bent toch ergens anders mee bezigquote:
Tenminste iemand waar ik op kan rekenenquote:
Ja, ik snap datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebbie die lijst achter gezien?
Ik was even druk
Ik doe dat ook zo meteen. Anders ben ik bang dat ik morgen niet kan douchen omdat huisgenoot ook moet douchen rond hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohja, ik ga inderdaad eerst douchen
Dat is waar maar toch jou gezelligheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent toch ergens anders mee bezig
als de bank van Englandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenminste iemand waar ik op kan rekenen![]()
held !quote:
quote:
Daar heb ik niet zoveel vertrouwen in eigenlijkquote:
nee jij ploft me wel neer met je airsoft >.<quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoef je voor mij ook niet te doen
friemelquote:
Mmmm, misschien moet ik je dan toch maar een beetje SNEL komen afleiden...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, kan er ook niks aan doengebeurt gewoon
Mits ik die bij me hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee jij ploft me wel neer met je airsoft >.<
Je mag het proberenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mmmm, misschien moet ik je dan toch maar een beetje SNEL komen afleiden...
Opgehelderd!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, daarom reageerde ik ook.
Die is goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
Ik ga pitten nadat dit nr is afgelopen
trusten toekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
mijn weekend is morgen voorbijquote:
miniquote:
morgen vrij ...quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
morgen vrij ...
maar hoor net dat het niet uitslapen word kleine heeft studie dag ... dus geen school ...
joy joy ...
verheug me er nu al op
pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa
waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
Wisselt nogal..quote:
Kan je die niet bij mama dumpen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
morgen vrij ...
maar hoor net dat het niet uitslapen word kleine heeft studie dag ... dus geen school ...
joy joy ...
verheug me er nu al op
pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa pappa
waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom waarom
![]()
![]()
![]()
Ik zit ook in Singles en op msn nu.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vermaak jij je hier nog een beetje?
truste !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Toekito het volgende:
nee mamma moet arbeiten ....quote:
Het valt nu hier nog meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zit ook in Singles en op msn nu.
En jullie gaan ineens best hard
Sterktequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wisselt nogal..
Morgen na de psych en dan zien we wel verder...
mijne ook, maar donderdag om 16:30 heb ik weer een nieuwequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn weekend is morgen voorbij
ja pcies vanmiddag ...quote:
nah tot 12 uur dus ik overleef het wel hoop ikquote:
Dankquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sterkte
En je weet wat ik gezegd heb
niet eerlijk .... niet eerlijk ..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne ook, maar donderdag om 16:30 heb ik weer een nieuwe
Ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah tot 12 uur dus ik overleef het wel hoop ik
Dat blijktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben dan ook te druk met andere dingen
oe oe oe dies wel nice !!!!!!!!!quote:
ik denk dat mijn weekend gisteren om 12 uur al is begonnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet eerlijk .... niet eerlijk ..
dat je nog gaat werkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne ook, maar donderdag om 16:30 heb ik weer een nieuwe
ja maar denken en doen en zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat mijn weekend gisteren om 12 uur al is begonnennouja weekend
nou, dat duurt anders maar drie dagen i.p.v. vier, omdat ik maandag geruild heb met donderdag...maar daarna heb ik dan wel zes dagen weekendquote:
wat ik ben toch ook alleen maar aanwezigquote:
Het idee alleen alquote:
.... not fair !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat duurt anders maar drie dagen i.p.v. vier, omdat ik maandag geruild heb met donderdag...maar daarna heb ik dan wel zes dagen weekend![]()
![]()
Ik zaterdag, om 'na einde reiniging en desinfectie'quote:
Het is hier ook alleen maar omdat ik een rib zwaar gekneusd hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar denken en doen en zijn
dat zijn allemaal verschillende dingen
Ik normaal dan om half 6quote:
ik zondagmorgen om 5 uurquote:
ja, maar dan heb ik wel al die dagen dat ik niet werk dit: mama mama mama mama mama mamaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dan heb ik wel al die dagen dat ik niet werk dit: mama mama mama mama mama mama
Maar, maar... ThijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
ja, maar dan heb ik wel al die dagen dat ik niet werk dit: mama mama mama mama mama mama
Ik snap je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en nu ik er overna denk heb ik de komende 2 weken geen weekend !quote:
[..]
vind het ook niet erg hoor anders had ik dr wel bij mn ma gedumpt die woont 500m verder opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
verder alles goed ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Skipi!
Skimi?
Wibi!
Wiki!
Kimi!
Mibi?
Het is toch kiwiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Skipi!
Skimi?
Wibi!
Wiki!
Kimi!
Mibi?
bruut idee maar na alle filmpjes op youtube ... no thanx ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand al nagedacht over de vakantie naar Tsjernobyl in 2012?
Geniet van je douchequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen en slapen dus![]()
![]()
Fijn dromen allemaal!
truste taartjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Fijn dromen allemaal!
kom dr aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Fijn dromen allemaal!
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
dan kun je je zaklantaarn thuis latenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Mod zijn is soms net lid zijn van de vrijwillige brandweer
Weer een binnenbrandje geblust
trusten suikertjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Fijn dromen allemaal!
Lolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kun je je zaklantaarn thuis laten
Stiekem dus een pyromaantjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Mod zijn is soms net lid zijn van de vrijwillige brandweer
Weer een binnenbrandje geblust
Sweet dreams Sugarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Fijn dromen allemaal!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
GMTAquote:
Jajaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik steek die lontjes niet aan hoor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bruut idee maar na alle filmpjes op youtube ... no thanx ...
quote:
Zo, dat waren de grappigerds die het onderwerp in eerste zitting gemist hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
dan kun je je zaklantaarn thuis laten
Ik lust dat nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Skipi!
Skimi?
Wibi!
Wiki!
Kimi!
Mibi?
Ik lig allang in bed maar was nog schemer aanwezigquote:
Het lijkt me wel tof maar weet dus niet hoe ik dan zitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo, dat waren de grappigerds die het onderwerp in eerste zitting gemist hebben![]()
Er is wel degelijk een serieus plan om daar obver anderhalf jaar heen te gaan
weet ik en het zou me ook erg bruut lijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo, dat waren de grappigerds die het onderwerp in eerste zitting gemist hebben![]()
Er is wel degelijk een serieus plan om daar obver anderhalf jaar heen te gaan
Ja. Als in: ik vind het een geweldig plan en een unieke kans, maar wil even de tijd nemen om het voor mezelf op een rijtje te zetten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er wel nice uit, alleen een beetje duurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef Stuart het volgende:
Ik wil dit huis wel hebben. Vooral om de locatie
http://www.rightmove.co.u(...)operty-17250327.html
laterzquote:
vandaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik lig allang in bed maar was nog schemer aanwezig
Ja, de prijzen hier zijn gewoon onuitstaanbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit, alleen een beetje duur
Slaap lekker suikersnoetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Fijn dromen allemaal!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Fijn dromen allemaal!
Deze is duurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ziet er wel nice uit, alleen een beetje duur
2012 pas??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Er is wel degelijk een serieus plan om daar over anderhalf jaar heen te gaan
Maar wel een beetje witquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze is duur
http://www.rightmove.co.u(...)operty-28940596.html
Ja, stel je voor dat je daar je vrienden kunt uitnodigen voor een meetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wel een beetje witen zeer nice
Ben er weer... Moest ff wat pmmetjes beantwoorden..quote:
Ik heb nog:quote:
kom ik aan met mijn bodempje Southern Comfortquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog:
- Grant's blended (een piepklein bodempje)
- Glenfiddich 12 yo single malt
- Glenmorangie 10 yo single malt
- Caol Ila 12 yo single malt
- Dimple 15 yo premium blend
- Cardhu 12 yo single malt
- Jameson Irish Whiskey (blend)
Dus ja, whisky genoeg.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben er weer... Moest ff wat pmmetjes beantwoorden..
Het heeft wel wat jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je daar je vrienden kunt uitnodigen voor een meet
Wat mag ik voor je inschenken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom ik aan met mijn bodempje Southern Comfort
Ik mis toch het zwembadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
En voor 48 miljoen pond krijg je dit al
http://www.rightmove.co.u(...)operty-17572056.html
Key features:quote:
Ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Key features:
21 bedrooms
7 reception rooms
21 bathrooms
Period
Garden
Swimming Pool
Terraced
Town/City
Private Parking
Maar daarom is dromen wel lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik ben geen George Michael ofzo dus hoef geen huis in St Johns Wood of een huis van 10,000,000+
Ben al blij met een 'gewoon' huis
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
Ik moet toch maar ander werk gaan zoeken
Ikke wel eventjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:25 schreef pgrferrari het volgende:
Waar is Marijke?
Vandaag nog niet gezien
Zonder zou het ook zo saai zijnquote:
SC is de enige sterke drank die ik af en toe drink, of het moet een hele lekkere Bourbon zijn.quote:
Ik ben al heel blij met dit huisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:25 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, ik ben geen George Michael ofzo dus hoef geen huis in St Johns Wood of een huis van 10,000,000+
Ben al blij met een 'gewoon' huis
Ik heb er nog eentje ijskoud liggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SC is de enige sterke drank die ik af en toe drink, of het moet een hele lekkere Bourbon zijn.
Whiskey ligt me niet zo
Dat zou ik ook zijn als het in Londen zou staanquote:
Nee, er zijn gewoon lieve Fok!-ersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat je zoveel PM's krijgt, gekkie![]()
Whut?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
Ik haat Londen
Ik wil er niks meer over horen.
Londen is leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
Ik haat Londen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
Ik haat Londen
Krijg nu toch ineens een ontzettende aanval van nieuwsgierigheid...quote:
?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Krijg nu toch ineens een ontzettende aanval van nieuwsgierigheid...
Good for youquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
Ik haat Londen
juist !!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SC is de enige sterke drank die ik af en toe drink, of het moet een hele lekkere Bourbon zijn.
Whiskey ligt me niet zo
[ afbeelding ]
truste !quote:
PM je me dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou moe, zeg ik dan nog wel een keer.
trusten solquote:
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:33 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekkeren Bis Later
![]()
Omdat het simpelweg niet eerder KAN, als je het enigszins fatsoenlijk wilt voorbereidenquote:
Ik snap de enormiteit van het geheel nog niet helemaal geloof ik.. Vertel..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het simpelweg niet eerder KAN, als je het enigszins fatsoenlijk wilt voorbereiden
Alleen maar misschien??quote:
doe es zoeken op youtube en dan chernobylquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap de enormiteit van het geheel nog niet helemaal geloof ik.. Vertel..
Nee, heb er ook niet echt veel tegenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
Niet om je te plagen pgr, maar Londen heeft hele mooie muziek opgeleverd
Welterusten Muckquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo ook maar eens een tijdje slapen denk ik
Morgen weer vroeg dag.
Daarbij heb ik trek, maar moet ik nuchter blijven tot ik klaar ben in het ziekenhuis
Oh, fuck, ineens weet ik hetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, heb er ook niet echt veel tegen
Meer persoonlijk
GRRRR, nu ben ik NOG nieuwsgieriger..quote:
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Muck het volgende:
Morgen weer vroeg dag.
Daarbij heb ik trek, maar moet ik nuchter blijven tot ik klaar ben in het ziekenhuis
slaap lekker en sterktequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Muck het volgende:
Morgen weer vroeg dag.
Dat geloof ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap de enormiteit van het geheel nog niet helemaal geloof ik.. Vertel..
Ok, dank!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook![]()
1. wennen aan het idee
2. de mogelijkheid hebben op het gebied van GELD (immers, we gaan op vakantie, op vakantie ga je niet zeiken om geld, dus je wilt zeker weten dat je genoeg geld hebt zodat je er optimaal van kunt genieten. Niks zo kut als eindelijk ver weg te kunnen en dan constant gezeik over elk terrasje wat je pakt)
3. de mogelijkheid hebben op het gebied van TIJD (niet alleen voor de vakanie zelf, ook voor de voorexcursie zul je een aantal dagen moeten kunnen vrijmaken. Vrij van partner, vrij van kinderen, vrij van werk, en allemaal tegelijk)
4. Omstandigheden die zich voordoen. Hoe lang duurt het regelen van hotels, van vervoer, kun je alles per OV doen of moet je auto's huren? Is je rijbewijs daar wel geldig? Heb je misschien inentingen nodig?
Dat is het wel zo'n beetje, in hele grove lijnen geschetst
en buiten dat het is idd geen efteling tripje ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook![]()
1. wennen aan het idee
2. de mogelijkheid hebben op het gebied van GELD (immers, we gaan op vakantie, op vakantie ga je niet zeiken om geld, dus je wilt zeker weten dat je genoeg geld hebt zodat je er optimaal van kunt genieten. Niks zo kut als eindelijk ver weg te kunnen en dan constant gezeik over elk terrasje wat je pakt)
3. de mogelijkheid hebben op het gebied van TIJD (niet alleen voor de vakanie zelf, ook voor de voorexcursie zul je een aantal dagen moeten kunnen vrijmaken. Vrij van partner, vrij van kinderen, vrij van werk, en allemaal tegelijk)
4. Omstandigheden die zich voordoen. Hoe lang duurt het regelen van hotels, van vervoer, kun je alles per OV doen of moet je auto's huren? Is je rijbewijs daar wel geldig? Heb je misschien inentingen nodig?
Oh ja, en het leren van de taal natuurlijk. Je wilt je minimaal een BEETJE verstaanbaar kunnen maken.
Flash is not just a pretty facequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook![]()
1. wennen aan het idee
doe dan cloud bursting !quote:
my bad ... dacht het al ...quote:
SMACK !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ff toe aan een knuf.. Iemand er 1 over??
Slaapknuffelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben er ook aan toe.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
* Kentekenplaat pakt Whiskers stevig vast.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kom hier schatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er ook aan toe.
Zou het helpen als we elkaar knuffen?
Die wilde ik eigenlijk eerst doen dus nu maar alsnogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Bos81 het volgende:
WEl geniaal nummer
Hoewel ik Wuthering Heights (toch?) en Don;t give up met Peter Gabriel ook geweldig vind.
Wuthering Heights is geniaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Bos81 het volgende:
WEl geniaal nummer
Hoewel ik Wuthering Heights (toch?) en Don;t give up met Peter Gabriel ook geweldig vind.
Ja hoor, hier pak aan en hou vast:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank je lieve schat!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* Kentekenplaat pakt Whiskers stevig vast.
Het komt wel goed, meisje.
Knuffffffquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik maak morgen wel iets concreetsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Als in: ik vind het een geweldig plan en een unieke kans, maar wil even de tijd nemen om het voor mezelf op een rijtje te zetten.
Dank! Jullie zijn echt SCHATTEN!!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank, dank, dank!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, hier pak aan en hou vast:![]()
![]()
GOED planquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er ook aan toe.
Zou het helpen als we elkaar knuffen?
Okee, toch ben ik altijd wel een beetje zo geweest. Misschien kom ik vanavond een beejte los en ben anders wat stiller en geslotener en afstandelijk, maar ik kan best vrolijk en behulpzaam enzo zijn.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, toch ben ik altijd wel een beetje zo geweest. Misschien kom ik vanavond een beejte los en ben anders wat stiller en geslotener en afstandelijk, maar ik kan best vrolijk en behulpzaam enzo zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |