dat je nog gaat werkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne ook, maar donderdag om 16:30 heb ik weer een nieuwe
ja maar denken en doen en zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik denk dat mijn weekend gisteren om 12 uur al is begonnennouja weekend
nou, dat duurt anders maar drie dagen i.p.v. vier, omdat ik maandag geruild heb met donderdag...maar daarna heb ik dan wel zes dagen weekendquote:
wat ik ben toch ook alleen maar aanwezigquote:
Het idee alleen alquote:
.... not fair !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat duurt anders maar drie dagen i.p.v. vier, omdat ik maandag geruild heb met donderdag...maar daarna heb ik dan wel zes dagen weekend![]()
![]()
Ik zaterdag, om 'na einde reiniging en desinfectie'quote:
Het is hier ook alleen maar omdat ik een rib zwaar gekneusd hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja maar denken en doen en zijn
dat zijn allemaal verschillende dingen
Ik normaal dan om half 6quote:
ik zondagmorgen om 5 uurquote:
ja, maar dan heb ik wel al die dagen dat ik niet werk dit: mama mama mama mama mama mamaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar dan heb ik wel al die dagen dat ik niet werk dit: mama mama mama mama mama mama
Maar, maar... ThijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
ja, maar dan heb ik wel al die dagen dat ik niet werk dit: mama mama mama mama mama mama
Ik snap je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
en nu ik er overna denk heb ik de komende 2 weken geen weekend !quote:
[..]
vind het ook niet erg hoor anders had ik dr wel bij mn ma gedumpt die woont 500m verder opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
verder alles goed ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Skipi!
Skimi?
Wibi!
Wiki!
Kimi!
Mibi?
Het is toch kiwiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Skipi!
Skimi?
Wibi!
Wiki!
Kimi!
Mibi?
bruut idee maar na alle filmpjes op youtube ... no thanx ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand al nagedacht over de vakantie naar Tsjernobyl in 2012?
Geniet van je douchequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen en slapen dus![]()
![]()
Fijn dromen allemaal!
truste taartjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Fijn dromen allemaal!
kom dr aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Fijn dromen allemaal!
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
dan kun je je zaklantaarn thuis latenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Mod zijn is soms net lid zijn van de vrijwillige brandweer
Weer een binnenbrandje geblust
trusten suikertjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Fijn dromen allemaal!
Lolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan kun je je zaklantaarn thuis laten
Stiekem dus een pyromaantjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
Mod zijn is soms net lid zijn van de vrijwillige brandweer
Weer een binnenbrandje geblust
Sweet dreams Sugarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Fijn dromen allemaal!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
GMTAquote:
Jajaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik steek die lontjes niet aan hoor
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
bruut idee maar na alle filmpjes op youtube ... no thanx ...
quote:
Zo, dat waren de grappigerds die het onderwerp in eerste zitting gemist hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
dan kun je je zaklantaarn thuis laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |