Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kijk zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klappenkomop zeg
beetje douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het wat ik hoop??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eigenlijk niet maar heb mijn gedachten ergens anders op staan nu
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk zo [ afbeelding ]zeker weten flauw ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar niet minder leuk
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk zo [ afbeelding ]KlapmongoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja, daar woon ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Toekito het volgende:
asociaal en brabant, iemand woensel-west weer gezien bij BNN vandeweek
Ooohquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Best een beetje tijd om te gaan slapen nu
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
echt niet !quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Nu alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je het kan waarderenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zeker weten flauw ...
maar niet minder leukNou zegquote:
Op zich welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
oh oh word het al tijd om te rennen ?quote:
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef suikertaartje het volgende:
Voor MPG ga je niet rennen, die blaas je gewoon wegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oh oh word het al tijd om te rennen ?![]()
Hebbie die lijst achter gezien?quote:
ohja, ik ga inderdaad eerst douchenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
echt niet !
eerst douchen !!
wel de andere kant op kijken he ...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
heb hem gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Toekito het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)7Basta_belspelletjes
Maxime De Winne heeft een halfjaar lang de rol van belspelpresentator gespeeld voor het tv-programma "Basta". Als infiltrant heeft hij samen met de makers, Neveneffecten, aangetoond dat belspelletjes bedrog zijn.
op de site staat een filmpjegeniaal
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oh oh word het al tijd om te rennen ?![]()
Dat zijn de meeste van hunquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Toekito het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)7Basta_belspelletjes
Maxime De Winne heeft een halfjaar lang de rol van belspelpresentator gespeeld voor het tv-programma "Basta". Als infiltrant heeft hij samen met de makers, Neveneffecten, aangetoond dat belspelletjes bedrog zijn.
op de site staat een filmpjegeniaal
geen idee zo es ff zn fobo beglurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor MPG ga je niet rennen, die blaas je gewoon weg
Jij bent toch ergens anders mee bezigquote:
Tenminste iemand waar ik op kan rekenenquote:
Ja, ik snap datquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebbie die lijst achter gezien?
Ik was even druk
Ik doe dat ook zo meteen. Anders ben ik bang dat ik morgen niet kan douchen omdat huisgenoot ook moet douchen rond hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohja, ik ga inderdaad eerst douchen
Dat is waar maar toch jou gezelligheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent toch ergens anders mee bezig
als de bank van Englandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tenminste iemand waar ik op kan rekenen![]()
held !quote:
quote:
Daar heb ik niet zoveel vertrouwen in eigenlijkquote:
nee jij ploft me wel neer met je airsoft >.<quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoef je voor mij ook niet te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |