Dat sting er al. En Bos wist het natuurlijk al.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, MPG, volgt het antwoord ook nog??
Eindhoven, dus dicht tegen Helmond aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In welk deel van Brabant woon jij dan?
werk is dicht genoeg bijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer! Schiet het al wel een beetje op?
Zijn jullie vrij om te klussen dan, of is het werk dicht genoeg in de buurt?
Helmondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven, dus dicht tegen Helmond aan.
Was nog aan het typen toen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat sting er al. En Bos wist het natuurlijk al.
quote:
Ze zal dan geheid zeggen:quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve koffievriendjes en -dinnetjes ik ga echt er vandoor.. ik heb het mega koud en ik moet morgenochtend vroeg weer autorijden dussuhhhhhhhhhhhfijne avond allemaal en lief zijn
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve koffievriendjes en -dinnetjes ik ga echt er vandoor.. ik heb het mega koud en ik moet morgenochtend vroeg weer autorijden dussuhhhhhhhhhhhfijne avond allemaal en lief zijn
succes en weltrustenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan ook overdrijvenquote:
ohhhhquote:
MIjn beste vriend woont er. En er zijn best wel mooie stukken in Helmond, al moet je niet echt in bijv. :t Haagje willen wonen.quote:
Ok! Lampegat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven, dus dicht tegen Helmond aan.
nah dan pak je toch een deken ....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Dat kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja nou ik lig er al nachten wakker van
nee ik ga lekker heet douchenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah dan pak je toch een deken ....
zwakkeling !
(slaap lekker droom z8)
woehahahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
MPG in de bocht![]()
Ik hoop dat dit genoeg is:
[ afbeelding ]
oequote:
niet lullig bedoeld maar van jou muziek smaak word ik ook depri ....quote:
Er wonen inderdaad wel een stel asocialen. EN hier in de regio wordt er gekscherend over ze gedaan enzo. Maar volgens mij is het in andere steden niet meer of minder hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok! Lampegat dus![]()
Helmond, dat staat toch bekend om zijn asocialiteit?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oe![]()
heb je een grote douche![]()
plek voor 2
Okayquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld maar van jou muziek smaak word ik ook depri ....
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
vind ... wie van de heren is het ook al weer dat wel goed ...quote:
Da's wél Eindhovenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Toekito het volgende:
asociaal en brabant, iemand woensel-west weer gezien bij BNN vandeweek
klappenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vind ... wie van de heren is het ook al weer dat wel goed ...![]()
straks krijg ik klappen ...
Eigenlijk niet maar heb mijn gedachten ergens anders op staan nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vind ... wie van de heren is het ook al weer dat wel goed ...![]()
straks krijg ik klappen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |