fubarquote:
Dat is nooit leuk..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dus dat er regelmatig geschreeuwd en met deuren gegooid wordt, altijd al. ook voor ze zwanger was.
Nee, niet echt. je weet ook niet of het fysiek is, ik denk het niet, maar soms klinkt het wel een beetje zoquote:
wogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch maar iets minder wog gaan doen
Dat is helemaal naar danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, niet echt. je weet ook niet of het fysiek is, ik denk het niet, maar soms klinkt het wel een beetje zo
Ik denk het dus niet, maar het is wel iets waar ik op let, of ik iets hoor dat daarop zou kunnen wijzen ofzo...quote:
Oeh bah...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het dus niet, maar het is wel iets waar ik op let, of ik iets hoor dat daarop zou kunnen wijzen ofzo...Ook omdat ik zelf uit zo'n situatie kom denk ik.
De klanten worden hitsig dorstig?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch maar iets minder wog gaan doen
werk ontwijkend gedragquote:
quote:
80 GB aan muziek aan het verplaatsen naar een andere schijf.quote:
uche uchequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
hoest hier met iedereen??
Hoi Barretjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
Mwa redeljk en met jou?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
He Bar... gaat ie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
en wat is de geschatte tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
80 GB aan muziek aan het verplaatsen naar een andere schijf.
Die zal niet echt bijster intelligent zijn geweest danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoorde van kennis dat zn ex toen hij het uitmaakte zei:
Ja kan het niet alleen uitmaken, die beslissing moet je met zn tweeën maken, dat kan je niet alleen doen
Knappe dame die een relatie aan kan houden als hij niet meer wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |