Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb het dus inmiddels ook niet op hormonen ... nooit gehad ook trouwens maar de mirena was het ergste ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t niet zo op hormonen (vandaar mn koperspiraal) en hoorde dat dat bij de mirena heeel erg meeviel met die hormonen en dat het best kan.
Ik wil liefst iets zonder hormonen en t betere snijwerk, maar dan kom ik weer bij die koperspiraal en daarmee ben ik heel erg heftig ongesteld (zou na bijna 9 jaar wel weer wat minder willenweet niet eens meer hoe dat was..)
TMIquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had net M&Ms, want ik moet ongesteld worden
Okayquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef MPG het volgende:
Ter Info:
Ik date niet met DaMart en ben dat ook niet van plan. Zowel DaMart als ik zijn niet van de herenliefde.
Ik heb van mn 16e tot ik zwanger was (toen was ik 20) de pil geslikt en daarna nooit meer en dat wil ik dus ook niet, ben alternatieven aan het bekijken die niet inhouden dat ik me moet laten opererenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het dus inmiddels ook niet op hormonen ... nooit gehad ook trouwens maar de mirena was het ergste ...
Kwestie van uitproberen... maar luister vooral naar je lichaam
Ok.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
trusten ferbquote:
Ik vind maltezers eigenlijk lekkerder, maar die hebben we nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook m&m's en niet omdat ik ongesteld moet worden
quote:
koenquote:
Mja ik ben nog een beetje te jong om na te denken over een operatiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb van mn 16e tot ik zwanger was (toen was ik 20) de pil geslikt en daarna nooit meer en dat wil ik dus ook niet, ben alternatieven aan het bekijken die niet inhouden dat ik me moet laten opereren
truste Ferbiequote:
hey Koenquote:
nah maltezers vind ik niet zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind maltezers eigenlijk lekkerder, maar die hebben we niet
Ik ben in een lulbui
Ik ben dus Yuki, woon in Utrecht ennem...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi Yuki![]()
![]()
vertel eens wat meer over jezelf buiten het toch wel positief punt dat je niet met DaMart wil daten
quote:- is 22 jaar jong
- houdt heel veel van muziek
- zingt zelf ook graag
- drinkt haar koffie met veel melk , het liefst uit héle grote Starbucks City Mugs
- vindt witte wijn, rosé, martini bianco en Licor 43 ook erg lekker
- leest heel graag
- kijkt graag films en heeft een groeiende dvd-collectie
- vindt tv-series als House MD, The Big Bang Theory en How I Met Your Mother erg leuk
- kijkt verder heel weinig tv
- fietst als het niet regent, loopt wel eens hard en wil gaan zwemmen of schaatsen
- ... Want more? Ask.
Ik vind Maltezen ook wel lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind maltezers eigenlijk lekkerder, maar die hebben we niet
Ik ben in een lulbui
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben dus Yuki, woon in Utrecht ennem...
[..]
chocoladequote:
Woohooquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben dus Yuki, woon in Utrecht ennem...
[..]
haal ze altijd door de war met iets anders, Skittels oidquote:
Ze zijn heel luchtig van binnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
chocolade
en voor de rest weet ik het niet
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat even een kop thee zetten
Ik wil daar sowieso niet over nadenken, dus dat is gemakkelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik ben nog een beetje te jong om na te denken over een operatiemisschien heeeeeeeel misschien is er nog een kans dat er een derde komt... maar goed dat weten we nog niet...
dat zegt mij niksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haal ze altijd door de war met iets anders, Skittels oid
Luchtig krokant en je kan ze met rietjes over je bureau blazen als je in een saaie vergadering ofzo zitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze zijn heel luchtig van binnen.
Ofzo.
altijd leuk een puzzelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal weer normaal posten vanaf nu
fubarquote:
Dat is nooit leuk..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dus dat er regelmatig geschreeuwd en met deuren gegooid wordt, altijd al. ook voor ze zwanger was.
Nee, niet echt. je weet ook niet of het fysiek is, ik denk het niet, maar soms klinkt het wel een beetje zoquote:
wogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch maar iets minder wog gaan doen
Dat is helemaal naar danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, niet echt. je weet ook niet of het fysiek is, ik denk het niet, maar soms klinkt het wel een beetje zo
Ik denk het dus niet, maar het is wel iets waar ik op let, of ik iets hoor dat daarop zou kunnen wijzen ofzo...quote:
Oeh bah...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het dus niet, maar het is wel iets waar ik op let, of ik iets hoor dat daarop zou kunnen wijzen ofzo...Ook omdat ik zelf uit zo'n situatie kom denk ik.
De klanten worden hitsig dorstig?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch maar iets minder wog gaan doen
werk ontwijkend gedragquote:
quote:
80 GB aan muziek aan het verplaatsen naar een andere schijf.quote:
uche uchequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
hoest hier met iedereen??
Hoi Barretjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
Mwa redeljk en met jou?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
He Bar... gaat ie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
en wat is de geschatte tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
80 GB aan muziek aan het verplaatsen naar een andere schijf.
Die zal niet echt bijster intelligent zijn geweest danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoorde van kennis dat zn ex toen hij het uitmaakte zei:
Ja kan het niet alleen uitmaken, die beslissing moet je met zn tweeën maken, dat kan je niet alleen doen
Knappe dame die een relatie aan kan houden als hij niet meer wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |