Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo ook maar eens een tijdje slapen denk ik
Morgen weer vroeg dag.
Daarbij heb ik trek, maar moet ik nuchter blijven tot ik klaar ben in het ziekenhuis
slaap lekker en sterktequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:38 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo ook maar eens een tijdje slapen denk ik
Morgen weer vroeg dag.
Daarbij heb ik trek, maar moet ik nuchter blijven tot ik klaar ben in het ziekenhuis
Dat geloof ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap de enormiteit van het geheel nog niet helemaal geloof ik.. Vertel..
Ok, dank!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook![]()
1. wennen aan het idee
2. de mogelijkheid hebben op het gebied van GELD (immers, we gaan op vakantie, op vakantie ga je niet zeiken om geld, dus je wilt zeker weten dat je genoeg geld hebt zodat je er optimaal van kunt genieten. Niks zo kut als eindelijk ver weg te kunnen en dan constant gezeik over elk terrasje wat je pakt)
3. de mogelijkheid hebben op het gebied van TIJD (niet alleen voor de vakanie zelf, ook voor de voorexcursie zul je een aantal dagen moeten kunnen vrijmaken. Vrij van partner, vrij van kinderen, vrij van werk, en allemaal tegelijk)
4. Omstandigheden die zich voordoen. Hoe lang duurt het regelen van hotels, van vervoer, kun je alles per OV doen of moet je auto's huren? Is je rijbewijs daar wel geldig? Heb je misschien inentingen nodig?
Dat is het wel zo'n beetje, in hele grove lijnen geschetst
en buiten dat het is idd geen efteling tripje ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook![]()
1. wennen aan het idee
2. de mogelijkheid hebben op het gebied van GELD (immers, we gaan op vakantie, op vakantie ga je niet zeiken om geld, dus je wilt zeker weten dat je genoeg geld hebt zodat je er optimaal van kunt genieten. Niks zo kut als eindelijk ver weg te kunnen en dan constant gezeik over elk terrasje wat je pakt)
3. de mogelijkheid hebben op het gebied van TIJD (niet alleen voor de vakanie zelf, ook voor de voorexcursie zul je een aantal dagen moeten kunnen vrijmaken. Vrij van partner, vrij van kinderen, vrij van werk, en allemaal tegelijk)
4. Omstandigheden die zich voordoen. Hoe lang duurt het regelen van hotels, van vervoer, kun je alles per OV doen of moet je auto's huren? Is je rijbewijs daar wel geldig? Heb je misschien inentingen nodig?
Oh ja, en het leren van de taal natuurlijk. Je wilt je minimaal een BEETJE verstaanbaar kunnen maken.
Flash is not just a pretty facequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook![]()
1. wennen aan het idee
doe dan cloud bursting !quote:
my bad ... dacht het al ...quote:
SMACK !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben ff toe aan een knuf.. Iemand er 1 over??
Slaapknuffelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben er ook aan toe.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
* Kentekenplaat pakt Whiskers stevig vast.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kom hier schatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er ook aan toe.
Zou het helpen als we elkaar knuffen?
Die wilde ik eigenlijk eerst doen dus nu maar alsnogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Bos81 het volgende:
WEl geniaal nummer
Hoewel ik Wuthering Heights (toch?) en Don;t give up met Peter Gabriel ook geweldig vind.
Wuthering Heights is geniaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Bos81 het volgende:
WEl geniaal nummer
Hoewel ik Wuthering Heights (toch?) en Don;t give up met Peter Gabriel ook geweldig vind.
Ja hoor, hier pak aan en hou vast:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank je lieve schat!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* Kentekenplaat pakt Whiskers stevig vast.
Het komt wel goed, meisje.
Knuffffffquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik maak morgen wel iets concreetsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Als in: ik vind het een geweldig plan en een unieke kans, maar wil even de tijd nemen om het voor mezelf op een rijtje te zetten.
Dank! Jullie zijn echt SCHATTEN!!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank, dank, dank!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hoor, hier pak aan en hou vast:![]()
![]()
GOED planquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er ook aan toe.
Zou het helpen als we elkaar knuffen?
Okee, toch ben ik altijd wel een beetje zo geweest. Misschien kom ik vanavond een beejte los en ben anders wat stiller en geslotener en afstandelijk, maar ik kan best vrolijk en behulpzaam enzo zijn.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, toch ben ik altijd wel een beetje zo geweest. Misschien kom ik vanavond een beejte los en ben anders wat stiller en geslotener en afstandelijk, maar ik kan best vrolijk en behulpzaam enzo zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |