Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb het dus inmiddels ook niet op hormonen ... nooit gehad ook trouwens maar de mirena was het ergste ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb t niet zo op hormonen (vandaar mn koperspiraal) en hoorde dat dat bij de mirena heeel erg meeviel met die hormonen en dat het best kan.
Ik wil liefst iets zonder hormonen en t betere snijwerk, maar dan kom ik weer bij die koperspiraal en daarmee ben ik heel erg heftig ongesteld (zou na bijna 9 jaar wel weer wat minder willenweet niet eens meer hoe dat was..)
TMIquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had net M&Ms, want ik moet ongesteld worden
Okayquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef MPG het volgende:
Ter Info:
Ik date niet met DaMart en ben dat ook niet van plan. Zowel DaMart als ik zijn niet van de herenliefde.
Ik heb van mn 16e tot ik zwanger was (toen was ik 20) de pil geslikt en daarna nooit meer en dat wil ik dus ook niet, ben alternatieven aan het bekijken die niet inhouden dat ik me moet laten opererenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het dus inmiddels ook niet op hormonen ... nooit gehad ook trouwens maar de mirena was het ergste ...
Kwestie van uitproberen... maar luister vooral naar je lichaam
Ok.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
trusten ferbquote:
Ik vind maltezers eigenlijk lekkerder, maar die hebben we nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook m&m's en niet omdat ik ongesteld moet worden
quote:
koenquote:
Mja ik ben nog een beetje te jong om na te denken over een operatiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb van mn 16e tot ik zwanger was (toen was ik 20) de pil geslikt en daarna nooit meer en dat wil ik dus ook niet, ben alternatieven aan het bekijken die niet inhouden dat ik me moet laten opereren
truste Ferbiequote:
hey Koenquote:
nah maltezers vind ik niet zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind maltezers eigenlijk lekkerder, maar die hebben we niet
Ik ben in een lulbui
Ik ben dus Yuki, woon in Utrecht ennem...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi Yuki![]()
![]()
vertel eens wat meer over jezelf buiten het toch wel positief punt dat je niet met DaMart wil daten
quote:- is 22 jaar jong
- houdt heel veel van muziek
- zingt zelf ook graag
- drinkt haar koffie met veel melk , het liefst uit héle grote Starbucks City Mugs
- vindt witte wijn, rosé, martini bianco en Licor 43 ook erg lekker
- leest heel graag
- kijkt graag films en heeft een groeiende dvd-collectie
- vindt tv-series als House MD, The Big Bang Theory en How I Met Your Mother erg leuk
- kijkt verder heel weinig tv
- fietst als het niet regent, loopt wel eens hard en wil gaan zwemmen of schaatsen
- ... Want more? Ask.
Ik vind Maltezen ook wel lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind maltezers eigenlijk lekkerder, maar die hebben we niet
Ik ben in een lulbui
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben dus Yuki, woon in Utrecht ennem...
[..]
chocoladequote:
Woohooquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben dus Yuki, woon in Utrecht ennem...
[..]
haal ze altijd door de war met iets anders, Skittels oidquote:
Ze zijn heel luchtig van binnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
chocolade
en voor de rest weet ik het niet
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat even een kop thee zetten
Ik wil daar sowieso niet over nadenken, dus dat is gemakkelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik ben nog een beetje te jong om na te denken over een operatiemisschien heeeeeeeel misschien is er nog een kans dat er een derde komt... maar goed dat weten we nog niet...
dat zegt mij niksquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haal ze altijd door de war met iets anders, Skittels oid
Luchtig krokant en je kan ze met rietjes over je bureau blazen als je in een saaie vergadering ofzo zitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze zijn heel luchtig van binnen.
Ofzo.
altijd leuk een puzzelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal weer normaal posten vanaf nu
fubarquote:
Dat is nooit leuk..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik bedoel dus dat er regelmatig geschreeuwd en met deuren gegooid wordt, altijd al. ook voor ze zwanger was.
Nee, niet echt. je weet ook niet of het fysiek is, ik denk het niet, maar soms klinkt het wel een beetje zoquote:
wogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch maar iets minder wog gaan doen
Dat is helemaal naar danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, niet echt. je weet ook niet of het fysiek is, ik denk het niet, maar soms klinkt het wel een beetje zo
Ik denk het dus niet, maar het is wel iets waar ik op let, of ik iets hoor dat daarop zou kunnen wijzen ofzo...quote:
Oeh bah...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het dus niet, maar het is wel iets waar ik op let, of ik iets hoor dat daarop zou kunnen wijzen ofzo...Ook omdat ik zelf uit zo'n situatie kom denk ik.
De klanten worden hitsig dorstig?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik moet toch maar iets minder wog gaan doen
werk ontwijkend gedragquote:
quote:
80 GB aan muziek aan het verplaatsen naar een andere schijf.quote:
uche uchequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
hoest hier met iedereen??
Hoi Barretjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
Mwa redeljk en met jou?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
He Bar... gaat ie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond.. again
en wat is de geschatte tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
80 GB aan muziek aan het verplaatsen naar een andere schijf.
Die zal niet echt bijster intelligent zijn geweest danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoorde van kennis dat zn ex toen hij het uitmaakte zei:
Ja kan het niet alleen uitmaken, die beslissing moet je met zn tweeën maken, dat kan je niet alleen doen
Knappe dame die een relatie aan kan houden als hij niet meer wil
Slaap lekker Martquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
De laatste visite is weg. En dan ga ik zo maar slapen denk ik.
Dus welterusten en tot morgen.
Truste dan, slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga zo ook maar eens naar bedgeen zin, wel moe
slaap lekker ... sorry dat ik je verjaardagswens niet in vervulling heb gebrachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
welcomequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Introductie staat ergens aan het begin van dit topic
mmm zal eens teruglezen dan maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Introductie staat ergens aan het begin van dit topic
Owh, ja: GEFELICITEERD DaMart!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
trusten Jarige DM!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
waaaat geen rokje en ook geen foto ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
slaap lekker ... sorry dat ik je verjaardagswens niet in vervulling heb gebracht![]()
maar 5 februari maak ik het goed![]()
Hi Trevquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu maar hopen dat ik zondag kan bowlen
Nee dat kan nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu maar hopen dat ik zondag kan bowlen
sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waaaat geen rokje en ook geen foto ...![]()
Ja hij staat volop te stampen.quote:
Zit nu aan de pijnstillers dus heb er minder last vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hi Trev![]()
![]()
Gaat het al beter met je zij??
Ik bekijk het gewoon per dag en zie wel hoe het gaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat kan nietje verwacht toch niet dat je dan al kan bowlen
[..]
sorry
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hij staat volop te stampen.
Ik ik moest ff een hele lieve PM naar een hele aardige voorbeeldige user sturen die me aan het uitproberen is
* Whiskers2009 reikt Symph dweil aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Heeft er iemand een dweiltje voor me, ik heb per ongeluk wat cynisme op het zeil gemorst
not good enough !!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat kan nietje verwacht toch niet dat je dan al kan bowlen
[..]
sorry
Oei, gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Heeft er iemand een dweiltje voor me, ik heb per ongeluk wat cynisme op het zeil gemorst
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zit nu aan de pijnstillers dus heb er minder last van
Ik ben jou heul niet aan het uitproberenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hij staat volop te stampen.
Ik ik moest ff een hele lieve PM naar een hele aardige voorbeeldige user sturen die me aan het uitproberen is
Dat ben ik aan het doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
En nu duimen dat het snel overgaat!
Ja en vooral als je je bedenkt wat je ervoor moet doen voordat ik zover benquote:
trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sexy
En nu ga ik wel naar bed.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sexy
slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sexy
wat heeft dat met uitproberen te makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn CPU load staat al 3 uur op 100%
Okee. Dan is het inderdaad wel erg bont wat die user aan het doen is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja en vooral als je je bedenkt wat je ervoor moet doen voordat ik zover ben
Owww dat..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heeft dat met uitproberen te maken
Dat deed ik zelf omdat mijn pad niet reageerde en nu dus nog steeds niet reageert, moet hem nu echt eens gaan opsturenquote:
22 jaar, mooie leeftijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jaaaa, nu verwacht ik wel commentaar he
godsamme dat zou je van de zomer al doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat deed ik zelf omdat mijn pad niet reageerde en nu dus nog steeds niet reageert, moet hem nu echt eens gaan opsturen
Yay!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
22 jaar, mooie leeftijd
ik mag je alcoholfavo's ook
ik ben hem redelijk zat jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Dan is het inderdaad wel erg bont wat die user aan het doen is.
Zolang die nog bruikbaar is gaat het nog maar nu is het bijna niet meer te doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
godsamme dat zou je van de zomer al doen
trusten DMquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
en een muisje erin pluggen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang die nog bruikbaar is gaat het nog maar nu is het bijna niet meer te doen
slaap ze JBquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sexy
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
kijk mij eens niet fok zijn en leren zeg
ohw, wacht
Had je vandaag niet een examen of zoiets??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
ohw, wacht
we lijken op mekaarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
ohw, wacht
Dat ging dus niet goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
ohw, wacht
Alle vrije muisjes die ik hier heb liggen zijn al kadukquote:
Ik ga ook nog even in de boeken. maar dan gewoon lezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en nu heeeeeeeel gauw weer met je neus in de boeken
foeiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef wel.o.k het volgende:
ohw, wacht
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en deze is ook wel te goed ...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ook nog even in de boeken. maar dan gewoon lezen
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Leesze Bos
Ik ga eens ff badderen
Latersss
Of anders
Trusten (alvast)!quote:
dat heeft toch echt met je zelf te maken gok ik zo maar ?quote:
oh noessssssssssssss we zijn niet leuk genoegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat heeft toch echt met je zelf te maken gok ik zo maar ?
tijd om te lerenquote:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[ afbeelding ]
true or false ?
we kennen hem allemaal ...
nu de vraag is de linker een fotosoep ?
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noessssssssssssss we zijn niet leuk genoeg
Zou hetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
dat heeft toch echt met je zelf te maken gok ik zo maar ?
volgens mij een fotoshopquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[ afbeelding ]
true or false ?
we kennen hem allemaal ...
nu de vraag is de linker een fotosoep ?
1 van je studieboekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
weet jij een boekje suikertje?
ik kan niet quoten
Je gaat hem vanavond toch hooguit uit zijn STUDIEBOEK voorlezen he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en nu heeeeeeeel gauw weer met je neus in de boeken
hij heeft een herexamenquote:
je hebt geen strongbow meer staanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
Fijn, het is hier fucking gezellig alleen ik heb het niet leuk
en hoe ken dat dan ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
Owh, da's balen zeg..quote:
Wat zit je dan dwarsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef Stuart het volgende:
nope het was onze schuld het is hier te gezelligquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope het was onze schuld het is hier te gezellig
ik en lerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, da's balen zeg..![]()
Maar ik dacht dat je het over jezelf had, vandaar de vraag..
quote:
staat het water zo hoogquote:
foutquote:
Dat is toch heel normaal?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik en leren![]()
ik ben de boekhouding van 3 maanden aan het doen die gisteren al bij de boekhouder had moeten zijn
voor mij welquote:
'quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik en leren![]()
ik ben de boekhouding van 3 maanden aan het doen die gisteren al bij de boekhouder had moeten zijn
ahjoh dan is kennen en kunnen wel in kannen en kruikenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2011 22:23:09 ]
Voor wie nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij wel
maar moet het dus vanavond dus even in orde maken![]()
Ow kutquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik en leren![]()
je quotequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij wel
maar moet het dus vanavond dus even in orde maken![]()
Jawel hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt geen strongbow meer staan
ow want ?quote:
Heb niet gezegd WANNEER he??quote:
jupsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Zit je in R'dam? Herstel: lig je in R'dam?
nee maar moet bed nog verhuizenquote:
ach ja is even niet andersquote:
Zijn jullie al zo ver???quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
jups
[..]
nee maar moet bed nog verhuizen
[..]
ach ja is even niet anders
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ahjoh dan is kennen en kunnen wel in kannen en kruiken
Hoe krijg je een Brabantse meid aan het miauwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Suikertaartje had vorige week een post om 0:00:00quote:
Gooi d'r in de diepvries, haal haar bevroren uit, bewerk haar dan met de cirkelzaagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe krijg je een Brabantse meid aan het miauwen?
nou ja we wonen er puur omdat we dan veel klussen als we steeds moeten reizen schoot het niet opquote:
dat is best briljant jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Suikertaartje had vorige week een post om 0:00:00
Ga de me mij op stap?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik heb niet gezegd vandaag.. Kan ook morgen of volgende week of.. Moet wel een verrassing blijven natuurlijk...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar, maar kom je dan zo nog?
huh wie wat waar ?quote:
ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jammer! Schiet het al wel een beetje op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
nou ja we wonen er puur omdat we dan veel klussen als we steeds moeten reizen schoot het niet op
Dat is waarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoel: ik heb niet gezegd vandaag.. Kan ook morgen of volgende week of.. Moet wel een verrassing blijven natuurlijk...![]()
Anders is er niks aan
nie zo depri hoor ...quote:
Dat dus tegen haar zeggen dan he..quote:
Vraag der of ze wil neukenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
Wie heeft er voor mij vrolijke muziek
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ja, MPG, volgt het antwoord ook nog??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dus tegen haar zeggen dan he..
Hoewel dat meer Helmonds is dat MI jouw.
Hier is het eigenlijk gewoon Mè jou?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
Wie heeft er voor mij vrolijke muziek
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]een linkje naar een nummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
In welk deel van Brabant woon jij dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat dus tegen haar zeggen dan he..
Hoewel dat meer Helmonds is dat MI jouw.
Hier is het eigenlijk gewoon Mè jou?
Hij bedoelt dat ze dan antwoord Mi Jouw?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, MPG, volgt het antwoord ook nog??
Dat sting er al. En Bos wist het natuurlijk al.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, MPG, volgt het antwoord ook nog??
Eindhoven, dus dicht tegen Helmond aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In welk deel van Brabant woon jij dan?
werk is dicht genoeg bijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer! Schiet het al wel een beetje op?
Zijn jullie vrij om te klussen dan, of is het werk dicht genoeg in de buurt?
Helmondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven, dus dicht tegen Helmond aan.
Was nog aan het typen toen...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat sting er al. En Bos wist het natuurlijk al.
quote:
Ze zal dan geheid zeggen:quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve koffievriendjes en -dinnetjes ik ga echt er vandoor.. ik heb het mega koud en ik moet morgenochtend vroeg weer autorijden dussuhhhhhhhhhhhfijne avond allemaal en lief zijn
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Lieve koffievriendjes en -dinnetjes ik ga echt er vandoor.. ik heb het mega koud en ik moet morgenochtend vroeg weer autorijden dussuhhhhhhhhhhhfijne avond allemaal en lief zijn
succes en weltrustenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan ook overdrijvenquote:
ohhhhquote:
MIjn beste vriend woont er. En er zijn best wel mooie stukken in Helmond, al moet je niet echt in bijv. :t Haagje willen wonen.quote:
Ok! Lampegat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eindhoven, dus dicht tegen Helmond aan.
nah dan pak je toch een deken ....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Dat kan ik begrijpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja nou ik lig er al nachten wakker van
nee ik ga lekker heet douchenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah dan pak je toch een deken ....
zwakkeling !
(slaap lekker droom z8)
woehahahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
MPG in de bocht![]()
Ik hoop dat dit genoeg is:
[ afbeelding ]
oequote:
niet lullig bedoeld maar van jou muziek smaak word ik ook depri ....quote:
Er wonen inderdaad wel een stel asocialen. EN hier in de regio wordt er gekscherend over ze gedaan enzo. Maar volgens mij is het in andere steden niet meer of minder hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok! Lampegat dus![]()
Helmond, dat staat toch bekend om zijn asocialiteit?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
oe![]()
heb je een grote douche![]()
plek voor 2
Okayquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld maar van jou muziek smaak word ik ook depri ....
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
vind ... wie van de heren is het ook al weer dat wel goed ...quote:
Da's wél Eindhovenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Toekito het volgende:
asociaal en brabant, iemand woensel-west weer gezien bij BNN vandeweek
klappenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vind ... wie van de heren is het ook al weer dat wel goed ...![]()
straks krijg ik klappen ...
Eigenlijk niet maar heb mijn gedachten ergens anders op staan nuquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
vind ... wie van de heren is het ook al weer dat wel goed ...![]()
straks krijg ik klappen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |