Slaap lekker Martquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
De laatste visite is weg. En dan ga ik zo maar slapen denk ik.
Dus welterusten en tot morgen.
Truste dan, slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga zo ook maar eens naar bedgeen zin, wel moe
slaap lekker ... sorry dat ik je verjaardagswens niet in vervulling heb gebrachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
welcomequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Introductie staat ergens aan het begin van dit topic
mmm zal eens teruglezen dan maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Introductie staat ergens aan het begin van dit topic
Owh, ja: GEFELICITEERD DaMart!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
trusten Jarige DM!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
waaaat geen rokje en ook geen foto ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
slaap lekker ... sorry dat ik je verjaardagswens niet in vervulling heb gebracht![]()
maar 5 februari maak ik het goed![]()
Hi Trevquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu maar hopen dat ik zondag kan bowlen
Nee dat kan nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Nu maar hopen dat ik zondag kan bowlen
sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
waaaat geen rokje en ook geen foto ...![]()
Ja hij staat volop te stampen.quote:
Zit nu aan de pijnstillers dus heb er minder last vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hi Trev![]()
![]()
Gaat het al beter met je zij??
Ik bekijk het gewoon per dag en zie wel hoe het gaatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat kan nietje verwacht toch niet dat je dan al kan bowlen
[..]
sorry
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hij staat volop te stampen.
Ik ik moest ff een hele lieve PM naar een hele aardige voorbeeldige user sturen die me aan het uitproberen is
* Whiskers2009 reikt Symph dweil aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Heeft er iemand een dweiltje voor me, ik heb per ongeluk wat cynisme op het zeil gemorst
not good enough !!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat kan nietje verwacht toch niet dat je dan al kan bowlen
[..]
sorry
Oei, gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Heeft er iemand een dweiltje voor me, ik heb per ongeluk wat cynisme op het zeil gemorst
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |