Ja, de vorige had Fair in de titel, dus door op geinspireerdquote:
Eerlijkheid is niet altijd leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerlijkheid. Ik ben er niet altijd fan van, maar hoor het toch liever dan leugens.
Mij is in het verleden regelmatig verweten dat ik TE eerlijk benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerlijkheid. Ik ben er niet altijd fan van, maar hoor het toch liever dan leugens.
Ik heb de eerste 3 of 4 episodes gezien. Mijn zus heeft dvd's die leen ik wel een keer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Haha, Josh Groban weer in Glee
vind mijn vrouw leuk
Het hangt er ook nog van af in welke vorm je het presenteerd. En soms is een leugentje om bestwil geen probleem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij is in het verleden regelmatig verweten dat ik TE eerlijk ben
Hmm TE eerlijk is niet goed, je kan het ook wat mooier inpakken of soms gewoon maar niets zeggen, maar meestal is eerlijkheid wel goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij is in het verleden regelmatig verweten dat ik TE eerlijk ben
Dat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het hangt er ook nog van af in welke vorm je het presenteerd. En soms is een leugentje om bestwil geen probleem.
Ik ben geloof ik nogal directquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm TE eerlijk is niet goed, je kan het ook wat mooier inpakken of soms gewoon maar niets zeggen, maar meestal is eerlijkheid wel goed
Ik ook in principe, heb alleen geleerd dat het soms beter is om maar niks te zeggenquote:
Omg je bent een mens en maakt wel eens een foutquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Presenteerd met de -d. Heel goed Erik....
Ik vind het wel leuk, maar ik ben geen fan ofzo. Ik ga zometeen trouwens toch zappen naar opgelichtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 3 of 4 episodes gezien. Mijn zus heeft dvd's die leen ik wel een keer.
O ik vind jou best wel direct eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
Ik zeg wel eens te vaak niets.
Maar het komt altijd wel weer terug, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Presenteerd met de -d. Heel goed Erik....
Ik ben nog niet altijd even tactvol vrees ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook in principe, heb alleen geleerd dat het soms beter is om maar niks te zeggen
Ja en dan krijg je het juistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms wil je ook geen eerlijk antwoord. Dan wil je liever iets wat meer troost.
Ja, ik dacht laat ik het zelf maar benadrukken, voordat iemand anders me betraptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg je bent een mens en maakt wel eens een fout
Meestal wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik vind jou best wel direct eigenlijk.
Ach ik heb het op een hele harde manier geleerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog niet altijd even tactvol vrees ik
Denk dat iedereen dat wel heeft tot een bepaalde hoogte, de een wat meer dan de ander alleenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Meestal wel.
Maar ik ben ook goed in dingen voor me houden en opkroppen.
Ik wil het geloof ik niet leren. Heeft me qua werk al een paar keer flink tegen gewerktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach ik heb het op een hele harde manier geleerd
Ja maar dan vertel je ouders dat ze het niet goed doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil het geloof ik niet leren. Heeft me qua werk al een paar keer flink tegen gewerkt
quote:
Ehm, het was toen ik in de deurwaarderij werkte vooralquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan vertel je ouders dat ze het niet goed doen
Ow hahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, het was toen ik in de deurwaarderij werkte vooral
Ik vond Rachel zwaar irritant worden, ik ging me kapot ergeren aan haar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk Glee ook weer voor de zoveelste keer
ja soms had ik dat ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond Rachel zwaar irritant worden, ik ging me kapot ergeren aan haar.
Ik ga vanaf volgende week weer kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja soms had ik dat ook
Maar op zich vind ik dat nu wel meevallen met de nieuwe afleveringen....
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga vanaf volgende week weer kijken
Symphiequote:
Voor wat? En dat weet je nu pas?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen Examen... AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Owwww piece of cakequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik al 2 week..
engels
Patjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen Examen... AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ja.. plak jij m dr dan weer in?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Patje
(zou jij de OP van OZNZ nog aan willen passen?)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. plak jij m dr dan weer in?
Jeem Padje maar mee naar bedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga op bed liggen... denk wel met ipad... effe kijken
Ligsequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Bedlig zequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
Maar weer een Strongbow pakken dan maar
Hoop reclame he?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zijn het commerciele zenders voor.
Zondag hadden ze zelfds reclame ín de film zitten.
Dat lijkt wel zo inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar het lijkt wel of het steeds meer wordt
Dobrequote:
Tossoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens Rush Hour.
Tot zo. W:
Puss rechts boveninquote:
Hij heet poes, maar zo spreekt hij het zelf uit op zijn Engels, het is Antonio he die stemquote:
Shrekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heet poes, maar zo spreekt hij het zelf uit op zijn Engels, het is Antonio he die stem
Ja ik ben dol op animatie filmsquote:
Nou volgens mij is het op dit moment evenveel reclame als filmtijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo inderdaad.
Maar er zijn geloof ik regels voor, dus het zal wel meevallen.
Het zal niet veel schelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het op dit moment evenveel reclame als filmtijd
Klopt, maar Up, Monsters en Co. en Finding Nemo blijf ik ook geweldig vinden, en nog wel meer filmsquote:
gister met de Rock werd je der helemaal gestoord van.quote:
Up.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, maar Up, Monsters en Co. en Finding Nemo blijf ik ook geweldig vinden, en nog wel meer films
Ik heb even gekeken, als je de speelduur van deze film en de uitzendtijd naast elkaar ligt zou er 20 minuten reclame zijn. Volgens mij zitten we daar nu al aan en er moet nog minstens één reclameblok komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
gister met de Rock werd je der helemaal gestoord van.
Ik krijg zelfs de indruk dat ze stukjes uit de film knippen
Ik ken ze ook allemaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, maar Up, Monsters en Co. en Finding Nemo blijf ik ook geweldig vinden, en nog wel meer films
Ik kijk ze ook gemiddeld 300 xquote:
Mwah, ik iets minder. Maar wel meer dan één keer als ik de kans krijg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook gemiddeld 300 x, als mijn jongste een nieuwe film heeft blijft die kijken
Met Happy Feet was dat geweldig, toen was hij 3 en hij vond het zo'n leuke film, hij danste mee(stond hij te tappen voor de tv)
Ze zijn ook leuker in het Engelsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken ze ook allemaal
Maar dan in het Engels zonder ondertiteling natuurlijk
Finding Nemo was toevallig van de week hier op TVquote:
Ik vind hem geweldig, die humor erinquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Finding Nemo was toevallig van de week hier op TV
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Tis een tamelijk heftig dieet
als je helemaal nooit iets eet..
Geweldige filmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig, die humor erin
Toen ik twee weken terug was wezen uit eten was er een tropisch aquarium. Iemand zei "he geen Nemo er in". Ik tegelijk met vrouw van collega: "Maar wel DOlly"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig, die humor erin
In Blijdorp gaan we ook altijd even Nemo en vriendjes kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik twee weken terug was wezen uit eten was er een tropisch aquarium. Iemand zei "he geen Nemo er in". Ik tegelijk met vrouw van collega: "Maar wel DOlly"
quote:
haha in before Kally goes to bedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt vreselijk moe, dus ik ga eens een avond lekker vroeg naar bed
Slaap lekker voor straks![]()
Die zag ik nogquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
In Blijdorp gaan we ook altijd even Nemo en vriendjes kijken
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Sweet dreams Kallyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Spinvis is tofquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11246361
Spinvis. Wat is dat een mooie man als ie zingt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
5 gebroken ribben en een doorboorde long verder en de SC is dood.
Genemuiden ( 10km verderop) moest tegen FC Groningen voor de knvb beker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
een zware blamage voor alle profclubs vandaagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef JJH het volgende:
Ik was even Geallemuun - Groningen kijken. Altijd leuk als lokale amateurs een eind komen.
Ik heb dan alleen die wedstrijd even zitten kijken, maar groningen werd in het eerste half uur gewoon weggespeeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een zware blamage voor alle profclubs vandaag
ik gun het clubs als Genemuiden en Achilles welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb dan alleen die wedstrijd even zitten kijken, maar groningen werd in het eerste half uur gewoon weggespeeld.
Het gebeurt ook wel eens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik nog een kind was moest mijn amateurclubje tegen het Heerenveen van Frits Korbach (ze speelde eredivisie dat jaar, maar degradeerden dat seizone wel). Maar Geldrop bekerede gewoon verder iets van 3-2 werd het ofzo. Danny Hesp speelde toen bij Heerenveen en broer Ruud was er ook. Iedereen handtekeningen aan Ruud vragen (waaronder ik)
Alleen Noordwijk is nu nog over, toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gun het clubs als Genemuiden en Achilles wel
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Het gebeurt ook wel eens.
[..]
Alleen Noordwijk is nu nog over, toch?
is ook al aan de orde van de dag, alleen nog niet in NLquote:Op woensdag 19 januari 2011 05:15 schreef Crazy-M het volgende:
Wat hebben mensen toch aparte zelfdodingen tegenwoordig
De 1 rijdt met zn auto tegen het verkeer in op de A50 opzoek naar een tegenligger, De ander laat de complete flat exploderen....
Whats next, zelfmoord in een drukke winkelstraat ?
ik zit net weerquote:
mja hier ook druk, maar post tussen het werken doorquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:57 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, wat heb ik heerlijk geslapen, druk vandaag dus weet niet of ik langskom
Goedemorgen mevrouwquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb ook wel ok geslapen, maar niet heerlijk. Vanavodn vroeg naar bed
meneerquote:
niks gezien vanochtend op de wegquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meneer
Veel ongelukken vandaag op de weg...
Ik moet maar 25 minuten rijden, en heb 3 ongelukken gezien op dat stuk van 25 min
Dan heb ik toch liever Kally.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben verrot
Mijn benen slapen nog ofzo
Schuift Graseter in de ovenquote:
Heeeyquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Kally.
Die was gaar
nee, chemische afval mag niet onder de grondquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien wil hij wel begraven worden
Oldskool weetje
ik heb nog steeds het gevoel dat mijn benen moe zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, chemische afval mag niet onder de grond
Ben vandaag Melig als de pest
beetje lastig als je dood bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef Kally het volgende:
Hij zou ook uit kunnen leggen waarom hij dood is
whehehe, ik ga wel met je meequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog steeds het gevoel dat mijn benen moe zijn
En heb geen zin in werk.... ik zit niks te doen, alleen goedkope reisjes naar Londen aan het zoeken
quote:
Je moet gewoon denken, zij wonen niet in Tilburg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat in een hoekje zitten huilen
alsof dat erg isquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je moet gewoon denken, zij wonen niet in Tilburg.
Jij was verrot.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof dat erg is
En jij was dood
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn benen, dus ik kan nog praten, als je dood bent niet
Tilburg Powerrrrrrquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je moet gewoon denken, zij wonen niet in Tilburg.
Ja maar .....quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zei de kapitein van de Titanic ook!
Ja wel vers nu, maar dat is niet het probleemquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Que pasa?
Verband er nog steeds op?
nog niet geregeld?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ja wel vers nu, maar dat is niet het probleem
Ik wordt gek van dat Visum
In NL zou het zo kunnen, zij het niet dat je een paspoort niet over de grens mag versturen maar enkel binnen de landsgrenzenquote:
kan je dna niet een paar dagen naar nederland gaan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:25 schreef crv het volgende:
[..]
In NL zou het zo kunnen, zij het niet dat je een paspoort niet over de grens mag versturen maar enkel binnen de landsgrenzen
tuurlijk ik heb zeeeen van tijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je dna niet een paar dagen naar nederland gaan?
Belachelijk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg Powerrrrrr
Mn ijsblok past nog niet in het glas
gewoon doordouwen, uiteindelijk breekt 1 van de 2 welquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg Powerrrrrr
Mn ijsblok past nog niet in het glas
ja maar dan kan je er wel naar toe.... hoeveel weken ben je nu verder met regelen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:32 schreef crv het volgende:
[..]
tuurlijk ik heb zeeeen van tijd
moet hjet eerst brengen, dan duurt het minimaal 5 dagen en dan weer ophalen
Ik draai nou.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gras hoe gaat het met je radio?
Hoeveel luisteraars gemiddeld per dag?
3, maar wel continue aan het werk. het wordt ook grotendeels voor me geregeld, ik hoef enkel documentjes aan te leveren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan kan je er wel naar toe.... hoeveel weken ben je nu verder met regelen?
En je weet niet hoelang het nog gaat duren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef crv het volgende:
[..]
3, maar wel continue aan het werk. het wordt ook grotendeels voor me geregeld, ik hoef enkel documentjes aan te leveren.
Volgende optie is dan Frankrijk, zie dat ze een drop-in point hebben in Strassbourg. das mooi, kan ik ook meteen mijn nieuwe NL passpoort daar regelen
bij jou?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik draai nou.
Meeste luisteraars tot nu toe is 99.
nu 16 februariquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je weet niet hoelang het nog gaat duren?
Wanneer zou je weg moeten?
Hoi en Dagquote:
sneller voorbij dan je denktquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog bijna een maand
[..]
hoi en dag
CRVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Koen heeft afgelopen uur dus niks gemistquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:02 schreef crv het volgende:
Koen is der dus die kan wel even op de toko letten![]()
Nopequote:Op woensdag 19 januari 2011 14:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koen heeft afgelopen uur dus niks gemist
gaat over ....quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope
Effe stemmen : Maanvis poll! Gaat het Maanvis lukken?
o zal wel, snap nog niet helemaal maar goedquote:
dan moet je even klikkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o zal wel, snap nog niet helemaal maar goed
o beetje doelloze poll dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan moet je even klikken
Dan snap je het
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik geloof dat ik moetStuurt C_A naar de wcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
ok tot zoquote:
aantal posts: 41523 (gemiddeld 23 per dag)quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok tot zo
TrouwensIk heb mijn 60.000 ste post gemist
aantal posts: 60199 (gemiddeld 18 per dag)
aahquote:
Sterker nog ik vergeet gewoon altijd gte kijken tenzij jullie er weer over beginnenquote:
hoeft niet, maar wel welkomquote:
aaaaaaaaaawww kusjequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
ik ook net zoals mijn 30.000ste
yepquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
Het is hier een beetje dood he
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is best jammer als je je verveelt
Ik ben het ook zat.... maar jij meer dan ik denk ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Kally het volgende:
Ik ben het spuug en spuugzat, stomme kutimbecielen
Tellen huistaken ook mee? Want danquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Het schijnt dat er in Delfzijl een 40 jarige man is opgepakt die een 12 jarig jongentje sexuele handelingen liet doen voor geld.. Zodat die 12 jarige sigaretten kon kopen... Sickkkk
*mompelt iets over Almerequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Het schijnt dat er in Delfzijl een 40 jarige man is opgepakt die een 12 jarig jongentje sexuele handelingen liet doen voor geld.. Zodat die 12 jarige sigaretten kon kopen... Sickkkk
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar 22 maand gekregen, waarvan 10 voorwaardelijk..
Warme koffie te drinken natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zit in de bus, op het bustation van appingedam,, buschauffeur errvandoor.. GGGGRRRR
Doei mopquote:
Gadver wat ziek, Beetje roken stimuleren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi
Mijn mams heeft net gewogen, eerste week gewoon 4,1 kilo kwijt
Wow
Zo lekker GTST en voh reallife
ja hequote:
Ik ook al, liep niet echt makkelijk vandaagquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja he
Ze zat ehct te kijken van![]()
HahahahaIk heb pijn in me rug trouwens
Ik ga op tijd slapen denk ik
parapataptapta TOivonen, Parapatatapatatapata TOivonen.quote:
Ik al op teletekst kijken wat de stand isquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
parapataptapta TOivonen, Parapatatapatatapata TOivonen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik al op teletekst kijken wat de stand is
Klinkt goehoeedd!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens vandaag lekker gegeten.
Iemand van de begeleiding is pas geleden op vakantie geweest naar Thailand, daar had ze een kookworkshop gevolgd en vandaag iets voor ons gekookt wat ze daar geleerd had.
Noodles met kip en wat kruiden..
En ik ga dik over Ajax heenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik denk dat Ajax er dik overheen gaat
Ik heb echt geen idee. Ik hoop van niet..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop het nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Okequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Graseter het volgende:
DOS SERVESAS PORVAVOR ELKE SPANJAARD HEEFT EEN SNOR DOS SERVEVAS PORVAVOR
Symphiequote:
mijn man heeft geen snorquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Graseter het volgende:
DOS SERVESAS PORVAVOR ELKE SPANJAARD HEEFT EEN SNOR DOS SERVEVAS PORVAVOR
Hoe en wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef Graseter het volgende:
Siep je kan een microfoon of een headset winnen bij ONZ radio.![]()
Doe mee
Mensen die het liefje niet geloven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Ik hou niet van mannen met snorren
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mensen die het liefje niet geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |