Schuift Graseter in de ovenquote:

Heeeyquote:

quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan heb ik toch liever Kally.
Die was gaar

nee, chemische afval mag niet onder de grondquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien wil hij wel begraven worden
Oldskool weetje

ik heb nog steeds het gevoel dat mijn benen moe zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, chemische afval mag niet onder de grond
Ben vandaag Melig als de pest

beetje lastig als je dood bentquote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef Kally het volgende:
Hij zou ook uit kunnen leggen waarom hij dood is

whehehe, ik ga wel met je meequote:Op woensdag 19 januari 2011 10:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog steeds het gevoel dat mijn benen moe zijn
En heb geen zin in werk.... ik zit niks te doen, alleen goedkope reisjes naar Londen aan het zoeken

quote:

Je moet gewoon denken, zij wonen niet in Tilburg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gaat in een hoekje zitten huilen

alsof dat erg isquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je moet gewoon denken, zij wonen niet in Tilburg.

Jij was verrot.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alsof dat erg is
En jij was dood

quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn benen, dus ik kan nog praten, als je dood bent niet

Tilburg Powerrrrrrquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je moet gewoon denken, zij wonen niet in Tilburg.

Ja maar .....quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zei de kapitein van de Titanic ook!

Ja wel vers nu, maar dat is niet het probleemquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Que pasa?
Verband er nog steeds op?

nog niet geregeld?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
Ja wel vers nu, maar dat is niet het probleem
Ik wordt gek van dat Visum

In NL zou het zo kunnen, zij het niet dat je een paspoort niet over de grens mag versturen maar enkel binnen de landsgrenzenquote:

kan je dna niet een paar dagen naar nederland gaan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:25 schreef crv het volgende:
[..]
In NL zou het zo kunnen, zij het niet dat je een paspoort niet over de grens mag versturen maar enkel binnen de landsgrenzen

tuurlijk ik heb zeeeen van tijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je dna niet een paar dagen naar nederland gaan?

Belachelijk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg Powerrrrrr
Mn ijsblok past nog niet in het glas

gewoon doordouwen, uiteindelijk breekt 1 van de 2 welquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tilburg Powerrrrrr
Mn ijsblok past nog niet in het glas

ja maar dan kan je er wel naar toe.... hoeveel weken ben je nu verder met regelen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:32 schreef crv het volgende:
[..]
tuurlijk ik heb zeeeen van tijd
moet hjet eerst brengen, dan duurt het minimaal 5 dagen en dan weer ophalen

Ik draai nou.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gras hoe gaat het met je radio?
Hoeveel luisteraars gemiddeld per dag?

3, maar wel continue aan het werk. het wordt ook grotendeels voor me geregeld, ik hoef enkel documentjes aan te leveren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dan kan je er wel naar toe.... hoeveel weken ben je nu verder met regelen?

En je weet niet hoelang het nog gaat duren?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:36 schreef crv het volgende:
[..]
3, maar wel continue aan het werk. het wordt ook grotendeels voor me geregeld, ik hoef enkel documentjes aan te leveren.
Volgende optie is dan Frankrijk, zie dat ze een drop-in point hebben in Strassbourg. das mooi, kan ik ook meteen mijn nieuwe NL passpoort daar regelen

bij jou?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik draai nou.
Meeste luisteraars tot nu toe is 99.

nu 16 februariquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En je weet niet hoelang het nog gaat duren?
Wanneer zou je weg moeten?

Hoi en Dagquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |