Toen ik twee weken terug was wezen uit eten was er een tropisch aquarium. Iemand zei "he geen Nemo er in". Ik tegelijk met vrouw van collega: "Maar wel DOlly"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig, die humor erin
In Blijdorp gaan we ook altijd even Nemo en vriendjes kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen ik twee weken terug was wezen uit eten was er een tropisch aquarium. Iemand zei "he geen Nemo er in". Ik tegelijk met vrouw van collega: "Maar wel DOlly"
quote:
haha in before Kally goes to bedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt vreselijk moe, dus ik ga eens een avond lekker vroeg naar bed
Slaap lekker voor straks![]()
Die zag ik nogquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
In Blijdorp gaan we ook altijd even Nemo en vriendjes kijken
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Sweet dreams Kallyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Spinvis is tofquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=11246361
Spinvis. Wat is dat een mooie man als ie zingt.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
5 gebroken ribben en een doorboorde long verder en de SC is dood.
Genemuiden ( 10km verderop) moest tegen FC Groningen voor de knvb beker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
een zware blamage voor alle profclubs vandaagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef JJH het volgende:
Ik was even Geallemuun - Groningen kijken. Altijd leuk als lokale amateurs een eind komen.
Ik heb dan alleen die wedstrijd even zitten kijken, maar groningen werd in het eerste half uur gewoon weggespeeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een zware blamage voor alle profclubs vandaag
ik gun het clubs als Genemuiden en Achilles welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb dan alleen die wedstrijd even zitten kijken, maar groningen werd in het eerste half uur gewoon weggespeeld.
Het gebeurt ook wel eens.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik nog een kind was moest mijn amateurclubje tegen het Heerenveen van Frits Korbach (ze speelde eredivisie dat jaar, maar degradeerden dat seizone wel). Maar Geldrop bekerede gewoon verder iets van 3-2 werd het ofzo. Danny Hesp speelde toen bij Heerenveen en broer Ruud was er ook. Iedereen handtekeningen aan Ruud vragen (waaronder ik)
Alleen Noordwijk is nu nog over, toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik gun het clubs als Genemuiden en Achilles wel
Jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Het gebeurt ook wel eens.
[..]
Alleen Noordwijk is nu nog over, toch?
is ook al aan de orde van de dag, alleen nog niet in NLquote:Op woensdag 19 januari 2011 05:15 schreef Crazy-M het volgende:
Wat hebben mensen toch aparte zelfdodingen tegenwoordig
De 1 rijdt met zn auto tegen het verkeer in op de A50 opzoek naar een tegenligger, De ander laat de complete flat exploderen....
Whats next, zelfmoord in een drukke winkelstraat ?
ik zit net weerquote:
mja hier ook druk, maar post tussen het werken doorquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:57 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, wat heb ik heerlijk geslapen, druk vandaag dus weet niet of ik langskom
Goedemorgen mevrouwquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:20 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb ook wel ok geslapen, maar niet heerlijk. Vanavodn vroeg naar bed
meneerquote:
niks gezien vanochtend op de wegquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
meneer
Veel ongelukken vandaag op de weg...
Ik moet maar 25 minuten rijden, en heb 3 ongelukken gezien op dat stuk van 25 min
Dan heb ik toch liever Kally.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben verrot
Mijn benen slapen nog ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |