Owwww piece of cakequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik al 2 week..
engels
Patjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen Examen... AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ja.. plak jij m dr dan weer in?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Patje
(zou jij de OP van OZNZ nog aan willen passen?)
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. plak jij m dr dan weer in?
Jeem Padje maar mee naar bedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga op bed liggen... denk wel met ipad... effe kijken
Ligsequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Bedlig zequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef Stuart het volgende:
Maar weer een Strongbow pakken dan maar
Hoop reclame he?quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zijn het commerciele zenders voor.
Zondag hadden ze zelfds reclame ín de film zitten.
Dat lijkt wel zo inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar het lijkt wel of het steeds meer wordt
Dobrequote:
Tossoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens Rush Hour.
Tot zo. W:
Puss rechts boveninquote:
Hij heet poes, maar zo spreekt hij het zelf uit op zijn Engels, het is Antonio he die stemquote:
Shrekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heet poes, maar zo spreekt hij het zelf uit op zijn Engels, het is Antonio he die stem
Ja ik ben dol op animatie filmsquote:
Nou volgens mij is het op dit moment evenveel reclame als filmtijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo inderdaad.
Maar er zijn geloof ik regels voor, dus het zal wel meevallen.
Het zal niet veel schelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Nou volgens mij is het op dit moment evenveel reclame als filmtijd
Klopt, maar Up, Monsters en Co. en Finding Nemo blijf ik ook geweldig vinden, en nog wel meer filmsquote:
gister met de Rock werd je der helemaal gestoord van.quote:
Up.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, maar Up, Monsters en Co. en Finding Nemo blijf ik ook geweldig vinden, en nog wel meer films
Ik heb even gekeken, als je de speelduur van deze film en de uitzendtijd naast elkaar ligt zou er 20 minuten reclame zijn. Volgens mij zitten we daar nu al aan en er moet nog minstens één reclameblok komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
gister met de Rock werd je der helemaal gestoord van.
Ik krijg zelfs de indruk dat ze stukjes uit de film knippen
Ik ken ze ook allemaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, maar Up, Monsters en Co. en Finding Nemo blijf ik ook geweldig vinden, en nog wel meer films
Ik kijk ze ook gemiddeld 300 xquote:
Mwah, ik iets minder. Maar wel meer dan één keer als ik de kans krijg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook gemiddeld 300 x, als mijn jongste een nieuwe film heeft blijft die kijken
Met Happy Feet was dat geweldig, toen was hij 3 en hij vond het zo'n leuke film, hij danste mee(stond hij te tappen voor de tv)
Ze zijn ook leuker in het Engelsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken ze ook allemaal
Maar dan in het Engels zonder ondertiteling natuurlijk
Finding Nemo was toevallig van de week hier op TVquote:
Ik vind hem geweldig, die humor erinquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Finding Nemo was toevallig van de week hier op TV
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Tis een tamelijk heftig dieet
als je helemaal nooit iets eet..
Geweldige filmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem geweldig, die humor erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |