Warme koffie te drinken natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik zit in de bus, op het bustation van appingedam,, buschauffeur errvandoor.. GGGGRRRR
Doei mopquote:
Gadver wat ziek, Beetje roken stimuleren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. Het schijnt dat er in Delfzijl een 40 jarige man is opgepakt die een 12 jarig jongentje sexuele handelingen liet doen voor geld.. Zodat die 12 jarige sigaretten kon kopen... Sickkkk
Netjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi
Mijn mams heeft net gewogen, eerste week gewoon 4,1 kilo kwijt
Wow
Zo lekker GTST en voh reallife
ja hequote:
Ik ook al, liep niet echt makkelijk vandaagquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja he
Ze zat ehct te kijken van![]()
HahahahaIk heb pijn in me rug trouwens
Ik ga op tijd slapen denk ik
parapataptapta TOivonen, Parapatatapatatapata TOivonen.quote:
Ik al op teletekst kijken wat de stand isquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
parapataptapta TOivonen, Parapatatapatatapata TOivonen.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik al op teletekst kijken wat de stand is
Klinkt goehoeedd!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens vandaag lekker gegeten.
Iemand van de begeleiding is pas geleden op vakantie geweest naar Thailand, daar had ze een kookworkshop gevolgd en vandaag iets voor ons gekookt wat ze daar geleerd had.
Noodles met kip en wat kruiden..
En ik ga dik over Ajax heenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ik denk dat Ajax er dik overheen gaat
Ik heb echt geen idee. Ik hoop van niet..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop het nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Okequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Graseter het volgende:
DOS SERVESAS PORVAVOR ELKE SPANJAARD HEEFT EEN SNOR DOS SERVEVAS PORVAVOR
Symphiequote:
mijn man heeft geen snorquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:22 schreef Graseter het volgende:
DOS SERVESAS PORVAVOR ELKE SPANJAARD HEEFT EEN SNOR DOS SERVEVAS PORVAVOR
Hoe en wat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:26 schreef Graseter het volgende:
Siep je kan een microfoon of een headset winnen bij ONZ radio.![]()
Doe mee
Mensen die het liefje niet geloven.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Ik hou niet van mannen met snorren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |