Mja, enerzijds wel waar, anderzijds vind ik zeven tientjes voor een lullige sensor wel weer erg veel geld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:59 schreef Hyperdude het volgende:
Probleem is dat die sensoren kuren kunnen hebben die je alleen maar ontdekt als de storing, ondanks "nieuwe" sensor, niet verdwijnt.
Ik zou nog geen ¤20 betalen voor een sensor die niet in een origineel, gesloten BMW doosje zit.
Bij BMW zijn ze iets van ¤60-70 dacht ik
Het is een combo van auto en rijder.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef lezzer het volgende:
Ik vind het erg jammer dat het image van een oudere 7 serie zo slecht is. Ik vind het zo'n prachtige auto's![]()
Dankje. Ik ben ook blij dat ik geen 3 of 5 rij, en daarmee bij klanten aankom. Zit in de duurzame industrie zegmaar..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Je had het toch over een 3-serie?
[..]
Volgens mij is de enige BMW die je tegenwoordig nog mag rijden om als normaal persoon gerekend te worden de 1-serie.
Het was geen complimentquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:13 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dankje. Ik ben ook blij dat ik geen 3 of 5 rij, en daarmee bij klanten aankom. Zit in de duurzame industrie zegmaar..![]()
Misschien een 130, nog een keer.
Geniaal ding ja. 163pk, maar toch (zelfs als touring geloof ik) in de 20% bijtelling te rijden. Ik zou het wel weten als ik leaser was en het budget ervoor had.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het was geen complimentAch, die 320d EDE ofzo, allernieuwste, is anders behoorlijk zuinig en toch nog erg snel. Kan je best mee aankomen bij de klant denk ik.
Heb er nog een paar liggen van een e39, weet alleen niet of het past, maar ga ervanuit dat ze hetzelfde zijn....quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Mikkie het volgende:
Klote, net drie sloopbedrijven hier in de buurt langs geweest en nergens hebben ze een losse sensor liggen.
Ja daar heb ik er volgens mij nog 2 a 3 (goeie) van liggen. Weet niet of je in de buurt van R'dam woont maar je mag ze wel ff proberen of het werkt...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Als het goed is zien ze er zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan gewoon zwart neem ik aan en niet grijs gespoten.
Waar woon je? ben ook veel onderweg door NL.....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Mikkie het volgende:
Oeh da's een heel aardig aanbod. Alleen zo jammer dat ik 150km van Rotterdam af woon
. Desondanks ga ik heel even uitzoeken of ze uitwisselbaar zijn!
Nijmegen, weet niet of je daar wel eens in de buurt komt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:23 schreef HFdude het volgende:
[..]
Waar woon je? ben ook veel onderweg door NL.....
Hmm, niet echt... wel maastricht of utrechtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nijmegen, weet niet of je daar wel eens in de buurt komt?
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:30 schreef HFdude het volgende:
[..]
Hmm, niet echt... wel maastricht of utrechtmaar daar heb je niet zoveel aan... Zal zaterdag ff kijken of ik ze kan vinden, kan er ook wel 1 opsturen...
Goed ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef Maharbal het volgende:
Heb de knoop doorgehakt. De laatste tijd raak ik geirriteerd door de kuren van m'n E30 en tegen de zomer heb ik een auto nodig waar ik op kan bouwen. Vind het een fantastische auto, maar het is een auto die ik gewoon erbij moet hebben als ik een garage heb en het niet m'n primaire auto is. De auto gaat dit weekend in de verkoop denk ik. Eerst op fora om te peilen, marktplaats is laatste redmiddel.
Ik ga een E46 coupé (minimaal 6cyl 320) kopen. Er zijn een aantal opties die ik wil, en de kleur moet dat mooie Titaanzilver zijn, vind dat fantastisch.
Mikkie, jij hebt je onlangs verdiept in het wel en wee van de E46. Enige cruciale dingen waar ik volgens jou echt op moet letten?
De facelift is in 09/2001 geweest voor de meeste modellen, alleen gaat dat voor de coupé niet helemaal op volgens mij. Qua exterieur heeft ie in elk geval als 'oud model' meegedraaid tot 2003. Hoe dan ook, zou ik kijken voor een 325 of meer. Je merk op het gebied van verbruik amper verschil.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Maharbal het volgende:
Wat is veel standaard onderhoud?
Meeste van die punten wist ik inderdaad. Vanaf wanneer was de post-facelift ook alweer? Kzag dat die idd 170pk had t.o.v. 150, gaat m'n voorkeur naar uit.
Kijk vooral naar modellen die bij een garage vandaan komen en onderhoudshistorie hebben.
Thanks for the info btw. Keep em coming!
Maar jij hebt alles in die 2DIN-unit zitten denk ik hè? Aftermarket spul. Als je origineel BMW wil, de BM54-module, dan wordt het een ander verhaal. Want die unit hoort in de kofferbak. Als die daar nu niet zit en er ligt geen kabelvoorbereiding, dan wordt het lastig en dan is een aftermarket radio al snel aantrekkelijk ja. Ligt er ook aan hoe graag je alles origineel BMW wil houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]
Business cd naar 16:9 kan idd niet ZOMAAR, maar het kan wel, ik heb het ook
Volgens mij heb je dan alleen een andere (softwareupdate??) mk3 of mk4 computer nodig. De kabelboom is wel hetzelfde dus kan nooit ingewikkeld zijn...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]
Business cd naar 16:9 kan idd niet ZOMAAR, maar het kan wel, ik heb het ook
Worden minder 330i's aangeboden. Aanschaf scheelt zo een kleine 3000/4000 geloof ik, das ongeveer de helft van een beetje goede 320. Ik ga me deze keer niet blindstaren op vermogen, 170pk is voorlopig ook best zat (eventueel).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Hyperdude het volgende:
Wat schelen een vergelijkbare 320 en 330 coupé in aanschaf?
Hoeveel kms. maak je? 330d is nl. ook niet gek.![]()
Bij de 330 scheelt het qua verbruik nogal of je handbak of automaat neemt.
Qua verbruik en ondehoud ontlopen de 6 cylinders elkaar niet veel. Bij normaal gebruik!
Klopt, is niet origineel meer. Who caresquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij hebt alles in die 2DIN-unit zitten denk ik hè? Aftermarket spul. Als je origineel BMW wil, de BM54-module, dan wordt het een ander verhaal. Want die unit hoort in de kofferbak. Als die daar nu niet zit en er ligt geen kabelvoorbereiding, dan wordt het lastig en dan is een aftermarket radio al snel aantrekkelijk ja. Ligt er ook aan hoe graag je alles origineel BMW wil houden.
Het is geen origineel BMW he dus... dat hele dubbeldin ding is aftermarket. Maar ziet er toch wel mooi uit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef HFdude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan alleen een andere (softwareupdate??) mk3 of mk4 computer nodig. De kabelboom is wel hetzelfde dus kan nooit ingewikkeld zijn...
Ja die 170 pk 320i is idd snel zat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Worden minder 330i's aangeboden. Aanschaf scheelt zo een kleine 3000/4000 geloof ik, das ongeveer de helft van een beetje goede 320. Ik ga me deze keer niet blindstaren op vermogen, 170pk is voorlopig ook best zat (eventueel).
Als je je adres ff PM't.....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:30 schreef HFdude het volgende:
[..]
Hmm, niet echt... wel maastricht of utrechtmaar daar heb je niet zoveel aan... Zal zaterdag ff kijken of ik ze kan vinden, kan er ook wel 1 opsturen...
Het is zijn autoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Maharbal het volgende:
Hahaha man, wat heb jij een mazzel.
Nu je broertje slaan
PM mij eens even wat details e.d. of de advertentie als die er al is...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef Maharbal het volgende:
Heb de knoop doorgehakt. De laatste tijd raak ik geirriteerd door de kuren van m'n E30 en tegen de zomer heb ik een auto nodig waar ik op kan bouwen. Vind het een fantastische auto, maar het is een auto die ik gewoon erbij moet hebben als ik een garage heb en het niet m'n primaire auto is. De auto gaat dit weekend in de verkoop denk ik. Eerst op fora om te peilen, marktplaats is laatste redmiddel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |