abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:01:37 #201
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91950188
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 17:59 schreef Hyperdude het volgende:
Probleem is dat die sensoren kuren kunnen hebben die je alleen maar ontdekt als de storing, ondanks "nieuwe" sensor, niet verdwijnt.
Ik zou nog geen ¤20 betalen voor een sensor die niet in een origineel, gesloten BMW doosje zit. :P
Bij BMW zijn ze iets van ¤60-70 dacht ik
Mja, enerzijds wel waar, anderzijds vind ik zeven tientjes voor een lullige sensor wel weer erg veel geld.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_91950255
Precies :P er is altijd een kans dat iets niet werkt, maar ik ga er niet vanuit dat mensen een kapotte sensor te koop zetten. Hmm toevallig zegt die gast van die marktplaats link dat bij hem aan de kabelboom lag. Zou misschien bij mij dan ook wel kunnen zijn....

[ Bericht 0% gewijzigd door YoshiBignose op 27-01-2011 18:57:47 ]
Facts don't care about your feelings
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:00:13 #203
18653 crew  D.
pi_91955683
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef lezzer het volgende:

Ik vind het erg jammer dat het image van een oudere 7 serie zo slecht is. Ik vind het zo'n prachtige auto's :9~
Het is een combo van auto en rijder.

Als de auto origineel is (dus geen foute velgen) en jij niet te sportief gekleed gaat is er niets aan de hand :P

Nouja, 30+ is ook een pre :Y
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:02:32 #204
18653 crew  D.
pi_91955779
Beetje spuit 11 :P
pi_91956167
Ik ben 37, dus dat kan wel :)
Maar toch...

Die nieuwe 5-serie ben ik ook niet vies van.
Maar hij is zo duuhuuur.... ;(
pi_91956276
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Je had het toch over een 3-serie?

[..]

Volgens mij is de enige BMW die je tegenwoordig nog mag rijden om als normaal persoon gerekend te worden de 1-serie.
Dankje. Ik ben ook blij dat ik geen 3 of 5 rij, en daarmee bij klanten aankom. Zit in de duurzame industrie zegmaar.. :P

Misschien een 130, nog een keer.
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:14:22 #207
18653 crew  D.
pi_91956310
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef lezzer het volgende:
Ik ben 37, dus dat kan wel :)
Ik zeg doen :Y
quote:
Maar toch...

Ach.. :P
pi_91956349
Wij rijden onze BMW privé en zakelijk een "degelijke" auto (honda accord, meest onderschatte auto in dat segment als je het mij vraagt).
pi_91956359
Ik hou m'n 1 serie voorlopig, is een diesel, rij heel veel.. dus rij hem tot 300k denk ik. Wellicht een 2e auto erbij, een Z4. Voor in het weekend. Die zijn nu nog 14k, maar over 2 jaar niet meer.. ;)
  Moderator donderdag 27 januari 2011 @ 20:19:03 #210
18653 crew  D.
pi_91956560
Iemand die weet waar je de verschillende uitvoeringen/pakketten van de E38 kunt terugvinden?
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:49:40 #211
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91962113
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_91963320
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:13 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dankje. Ik ben ook blij dat ik geen 3 of 5 rij, en daarmee bij klanten aankom. Zit in de duurzame industrie zegmaar.. :P

Misschien een 130, nog een keer.
Het was geen compliment :P Ach, die 320d EDE ofzo, allernieuwste, is anders behoorlijk zuinig en toch nog erg snel. Kan je best mee aankomen bij de klant denk ik.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 28 januari 2011 @ 03:10:06 #213
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91976245
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het was geen compliment :P Ach, die 320d EDE ofzo, allernieuwste, is anders behoorlijk zuinig en toch nog erg snel. Kan je best mee aankomen bij de klant denk ik.
Geniaal ding ja. 163pk, maar toch (zelfs als touring geloof ik) in de 20% bijtelling te rijden. Ik zou het wel weten als ik leaser was en het budget ervoor had.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 07:19:00 #214
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_91976973
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Mikkie het volgende:
Klote, net drie sloopbedrijven hier in de buurt langs geweest en nergens hebben ze een losse sensor liggen }:|.
Heb er nog een paar liggen van een e39, weet alleen niet of het past, maar ga ervanuit dat ze hetzelfde zijn....
pi_91979270
Als het goed is zien ze er zo uit:





Maar dan gewoon zwart neem ik aan en niet grijs gespoten.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:43:01 #216
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_91982756
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Als het goed is zien ze er zo uit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar dan gewoon zwart neem ik aan en niet grijs gespoten.
Ja daar heb ik er volgens mij nog 2 a 3 (goeie) van liggen. Weet niet of je in de buurt van R'dam woont maar je mag ze wel ff proberen of het werkt...
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:43:06 #217
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91984988
Oeh da's een heel aardig aanbod :). Alleen zo jammer dat ik 150km van Rotterdam af woon -O-. Desondanks ga ik heel even uitzoeken of ze uitwisselbaar zijn!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:23:51 #218
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_91986363
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:43 schreef Mikkie het volgende:
Oeh da's een heel aardig aanbod :). Alleen zo jammer dat ik 150km van Rotterdam af woon -O-. Desondanks ga ik heel even uitzoeken of ze uitwisselbaar zijn!
Waar woon je? ben ook veel onderweg door NL.....
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:25:08 #219
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91986411
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:23 schreef HFdude het volgende:

[..]

Waar woon je? ben ook veel onderweg door NL.....
Nijmegen, weet niet of je daar wel eens in de buurt komt?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:30:10 #220
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_91986592
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:25 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Nijmegen, weet niet of je daar wel eens in de buurt komt?
Hmm, niet echt... wel maastricht of utrecht ;) maar daar heb je niet zoveel aan... Zal zaterdag ff kijken of ik ze kan vinden, kan er ook wel 1 opsturen...
pi_91986665
Heb de knoop doorgehakt. De laatste tijd raak ik geirriteerd door de kuren van m'n E30 en tegen de zomer heb ik een auto nodig waar ik op kan bouwen. Vind het een fantastische auto, maar het is een auto die ik gewoon erbij moet hebben als ik een garage heb en het niet m'n primaire auto is. De auto gaat dit weekend in de verkoop denk ik. Eerst op fora om te peilen, marktplaats is laatste redmiddel.

Ik ga een E46 coupé (minimaal 6cyl 320) kopen. Er zijn een aantal opties die ik wil, en de kleur moet dat mooie Titaanzilver zijn, vind dat fantastisch.

Mikkie, jij hebt je onlangs verdiept in het wel en wee van de E46. Enige cruciale dingen waar ik volgens jou echt op moet letten?
pi_91987435
Hij heeft een 320d, die hebben nog veel meer kwaaltjes ;) Voor de rest heeft de E46 best wel veel standaard onderhoud. Nou zijn de facelifts vaak stukken beter (daar zou ik sowieso voor gaan, die oude 320 is traag, vooral tov je 325i ;) ) maar je moet vooral letten op:

- Draagarm (en rubbers, fuseekogels) slijten snel
- Veren achter willen weleens breken
- Sensors gaan vaak stuk (oliepijlsensor, nokkenassensor) maar op zich redelijk zelf te doen
- Deurmechanisme en raammechanisme, vooral bij coupe's (en krakende ramen)
- Subframe bij de 6-cilinders, maar alleen pre-facelift dacht ik
- Airbaglampje branden meestal door sensor in mat

Check dus onderhoudshistorie maar dat is logisch. Als het altijd slecht onderhouden is zou ik er niet eens aan beginnen want dan heb je om de haverklap wat. Ze willen ook nog weleens olie verbruiken, check of er niks lekt. Bij mij lekte er ook ooit wat, in 1x was alles nat, bleek een kering ofzo te zijn niks ernstigs, maar hij verbruikt nog steeds wel wat olie. Motorisch volgens mij weinig problemen en ook met de automaat weinig. Volgens mij hebben alle E46's een distr.ketting.
Facts don't care about your feelings
pi_91987561
Wat is veel standaard onderhoud?

Meeste van die punten wist ik inderdaad. Vanaf wanneer was de post-facelift ook alweer? Kzag dat die idd 170pk had t.o.v. 150, gaat m'n voorkeur naar uit.

Kijk vooral naar modellen die bij een garage vandaan komen en onderhoudshistorie hebben.

Thanks for the info btw. Keep em coming! ^O^
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:12:48 #224
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91988316
Wat schelen een vergelijkbare 320 en 330 coupé in aanschaf?
Hoeveel kms. maak je? 330d is nl. ook niet gek. :P
Bij de 330 scheelt het qua verbruik nogal of je handbak of automaat neemt.
Qua verbruik en ondehoud ontlopen de 6 cylinders elkaar niet veel. Bij normaal gebruik!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:14:22 #225
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91988372
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:30 schreef HFdude het volgende:

[..]

Hmm, niet echt... wel maastricht of utrecht ;) maar daar heb je niet zoveel aan... Zal zaterdag ff kijken of ik ze kan vinden, kan er ook wel 1 opsturen...
Als dat zou kunnen :). Als het goed is past het precies in een envelop dus dat zou ideaal zijn!
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef Maharbal het volgende:
Heb de knoop doorgehakt. De laatste tijd raak ik geirriteerd door de kuren van m'n E30 en tegen de zomer heb ik een auto nodig waar ik op kan bouwen. Vind het een fantastische auto, maar het is een auto die ik gewoon erbij moet hebben als ik een garage heb en het niet m'n primaire auto is. De auto gaat dit weekend in de verkoop denk ik. Eerst op fora om te peilen, marktplaats is laatste redmiddel.

Ik ga een E46 coupé (minimaal 6cyl 320) kopen. Er zijn een aantal opties die ik wil, en de kleur moet dat mooie Titaanzilver zijn, vind dat fantastisch.

Mikkie, jij hebt je onlangs verdiept in het wel en wee van de E46. Enige cruciale dingen waar ik volgens jou echt op moet letten?
Goed idee ;). Ik heb me verdiept in de diesels, maar een aantal punten zullen allicht hetzelfde zijn. Kwetsbare E46-kwaaltjes zijn de luchtmassameter en de draagarmen+rubbers. Bij een kapotte LMM verlies je trekkracht. Is niet schadelijk, maar wel vervelend. De draagarmen+rubbers merk je vooral bij trillingen in het stuur. Het begint op hogere snelheden en breidt zich langzaam uit naar lagere snelheden. Niet heel schadelijk in het begin, wel irritant. Bij hard remmen kan je auto ook naar één kant trekken, dat kan dan weer wél gevaarlijk zijn :P. Ik heb een paar duizend km gereden met versleten rubbers en toen alles vervangen. Als je dit zelf kan, ben je voor een krappe 350 euro klaar (Meyle HD imitatie spul gekocht, staat beter bekend dan origineel BMW), maar bij de dealer betaal je al gauw bijna het dubbele. Dat verdient dus wel wat aandacht. Het is geen moeilijke klus om zelf te doen overigens (mits je wat sleutelruimte hebt). Ook de achterveren staan er niet om bekend dat ze bijzonder lang meegaan.

Verder zijn het vooral kleine dingen die je in je prijsonderhandelingen kan meenemen: slechte airbagsensormatten in de passagiersstoel (rood lampje op het dash brandt dan, vervangen kost rond de 250 euro denk ik (80 euro voor de mat + een berg arbeidsloon)), slechte olieniveausensoren die kapot gaan (maar als je zelf blijft peilen hoef je die niet te vervangen, kosten ongeveer 150 euro)) en raammechanismes die kwetsbaar zijn (genoeg Do It Yourself's te vinden en reparatiekitjes te koop overigens). Een raam dat tergend langzaam omhoog loopt kan wel eens aan z'n eind qua mechanisme zitten (vooral bij de coupé zie je dit regelmatig). Zet ook even de kachel aan en kijk of die gedurende langere tijd op constante snelheid en temperatuur blijft blazen. Zo niet, dan is je 'egel' kapot, een soort weerstand die ingebouwd zit. Die kun je zelf vervangen maar da's geen ideaal werk.

Bij de krachtigere versies moet je eigenlijk even het subframe nakijken. Voor de 330d, 330i en M3 van voor de facelift (09/2001) zijn niet foolproof wat dat betreft: er zijn er nogal wat waarbij flinke scheuren in de carrosserie zijn getrokken. Die reparatie wil je niet voor je kiezen krijgen. Qua motorisering heb ik begrepen dat de verbruikscijfers tussen een 320, 323, 325, 328 en 330 in praktijk amper verschil maken, dus staar je niet blind op een 320 :).

Uitrustingstechnisch is het inderdaad kijken wat je wil. Bedenk je dat een handmatige airco-unit niet zomaar te vervangen is voor een climate control-unit en dat wanneer je business CD of cassette hebt, je hier niet zomaar een groot 16:9-navi systeem in kan hangen. Ook ombouw van een standaardstuur naar een multifunctioneel stuur kost ook wat knutselwerk, dus liefst meteen MFL kopen, want dat is wel écht een pre. Ik had het hiervoor ook nooit, maar cruise control e.d. zijn toch wel erg prettig, vind ik.

Dat was 't wel zo'n beetje in eerste instantie. Mocht je meer willen weten dan hoor ik 't wel :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_91988477


Business cd naar 16:9 kan idd niet ZOMAAR, maar het kan wel, ik heb het ook :P
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:18:52 #227
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91988563
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Maharbal het volgende:
Wat is veel standaard onderhoud?

Meeste van die punten wist ik inderdaad. Vanaf wanneer was de post-facelift ook alweer? Kzag dat die idd 170pk had t.o.v. 150, gaat m'n voorkeur naar uit.

Kijk vooral naar modellen die bij een garage vandaan komen en onderhoudshistorie hebben.

Thanks for the info btw. Keep em coming! ^O^
De facelift is in 09/2001 geweest voor de meeste modellen, alleen gaat dat voor de coupé niet helemaal op volgens mij. Qua exterieur heeft ie in elk geval als 'oud model' meegedraaid tot 2003. Hoe dan ook, zou ik kijken voor een 325 of meer. Je merk op het gebied van verbruik amper verschil.

Volgens mij valt het standaard onderhoud wel mee. Het zijn de kleine kwaaltjes waar je mee om moet willen/kunnen gaan en waar je niet constant mee naar de dealer moet rennen, dan valt het mee. Als je dat wél doet, kan het een dure hobby worden.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:20:27 #228
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91988611
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]

Business cd naar 16:9 kan idd niet ZOMAAR, maar het kan wel, ik heb het ook :P
Maar jij hebt alles in die 2DIN-unit zitten denk ik hè? Aftermarket spul. Als je origineel BMW wil, de BM54-module, dan wordt het een ander verhaal. Want die unit hoort in de kofferbak. Als die daar nu niet zit en er ligt geen kabelvoorbereiding, dan wordt het lastig en dan is een aftermarket radio al snel aantrekkelijk ja. Ligt er ook aan hoe graag je alles origineel BMW wil houden.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:22:46 #229
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91988689
Vanaf 03-2000 zijn er eigenlijk geen scheuren meer bij de bevestiging van de achteras
Als ze wel voorkomen is dat eigenlijk alleen maar bij de 330D (met chippie ;) )

En ik zou altijd sportzetels willen.
Indien leer altijd met stoelverwarming nemen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Hyperdude op 28-01-2011 14:29:03 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:32:13 #230
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_91989088
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]

Business cd naar 16:9 kan idd niet ZOMAAR, maar het kan wel, ik heb het ook :P
Volgens mij heb je dan alleen een andere (softwareupdate??) mk3 of mk4 computer nodig. De kabelboom is wel hetzelfde dus kan nooit ingewikkeld zijn...
pi_91989162
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Hyperdude het volgende:
Wat schelen een vergelijkbare 320 en 330 coupé in aanschaf?
Hoeveel kms. maak je? 330d is nl. ook niet gek. :P
Bij de 330 scheelt het qua verbruik nogal of je handbak of automaat neemt.
Qua verbruik en ondehoud ontlopen de 6 cylinders elkaar niet veel. Bij normaal gebruik!
Worden minder 330i's aangeboden. Aanschaf scheelt zo een kleine 3000/4000 geloof ik, das ongeveer de helft van een beetje goede 320. Ik ga me deze keer niet blindstaren op vermogen, 170pk is voorlopig ook best zat (eventueel).

Ik ga vanaf de zomer 20.000 zakelijke km's maken en de rest prive (rond de 10.000/15.000). Diesel zou wel kunnen opzich, maar mijn persoonlijke voorkeur speelt mee. Dat geluid van een 6cyl benzine..

Ik zit nu te kijken richting de wat betere 320i's. Misschien even meer kijken naar de particuliere 32x. Mikkie, heb jij ook particulier gekocht?

Ik denk dat ik rond een budget van 9.000 ga zitten, misschien 10.000 als ik iets zie dat ik niet kan laten gaan.
pi_91989279
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Maar jij hebt alles in die 2DIN-unit zitten denk ik hè? Aftermarket spul. Als je origineel BMW wil, de BM54-module, dan wordt het een ander verhaal. Want die unit hoort in de kofferbak. Als die daar nu niet zit en er ligt geen kabelvoorbereiding, dan wordt het lastig en dan is een aftermarket radio al snel aantrekkelijk ja. Ligt er ook aan hoe graag je alles origineel BMW wil houden.
Klopt, is niet origineel meer. Who cares :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef HFdude het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan alleen een andere (softwareupdate??) mk3 of mk4 computer nodig. De kabelboom is wel hetzelfde dus kan nooit ingewikkeld zijn...
Het is geen origineel BMW he dus... dat hele dubbeldin ding is aftermarket. Maar ziet er toch wel mooi uit?

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Worden minder 330i's aangeboden. Aanschaf scheelt zo een kleine 3000/4000 geloof ik, das ongeveer de helft van een beetje goede 320. Ik ga me deze keer niet blindstaren op vermogen, 170pk is voorlopig ook best zat (eventueel).
Ja die 170 pk 320i is idd snel zat.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:41:20 #233
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91989534
Ik heb particulier in Duitsland geshopt :). Punt is dat ik met ongeveer 25-30k per jaar voor een diesel ben gegaan. Als je alleen verbruik en mrb afweegt tegen elkaar, ligt het omslagpunt tussen een 320i en een 320d op 15.000km per jaar. Een diesel is dus al snel rendabel, maar als je graag benzine rijdt, snap ik die keuze prima ;).

Of het voor benzineversies ook loont om in DL te shoppen weet ik niet. Diesel zijn daar met veel lagere tellerstanden te vinden (geen dieselboete bij aanschaf), dus daarom heb ik bewust daar gekeken. Benzine is een ander verhaal, maar je kunt altijd eens kijken.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:45:05 #234
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91989716
Zoiets?

Of trek je dat rood niet? ;)

http://ecom.bmw.de/ecom32(...)Page&offerId=4766810

Ding staat wel een rot end weg, en lijkt mij ook niet echt goedkoop.
Volgens de advertentie heeft ie Runflatjes; dacht ze daar pas bij de E90 mee zijn begonnen?
Niet mijn voorkeur die stugge krengen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 14:47:23 #235
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91989813
Dat rood zou ik niks vinden, te schreeuwerig. Bovendien jammer dat de eigenaar wel de knipperlichten voor in smoke heeft, maar aan de zijkant niet. Maar het belangrijkste minpunt is nog wel het stuurwiel dat niet multifunctioneel is. Dat is zó fijn :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_91990388
Dat rood is wel erg schreeuwerig haha, maar zoiets zit inderdaad in m'n hoofd. Ben helemaal verliefd op die kleur in combinatie met de coupé.

Nu nog ff op een rijtje welke opties ik per sé wil, en dan kijken. Aankoop heeft niet zoveel haast, kheb in beginsel tot de zomer. Gewoon m'n aankoopdrang in bedang houden en rustig kijken.
pi_91991100
Klein probleempje met de E36. De deurkap binnen had mn broertje erop gezet, maar niet helemaal goed waardoor dat slotje niet uitstak. Toen heeft hij de deuren op slot gedaan, maar nu krijgt hij het dus niet meer open. Hoe kan ik op een andere manier nog in de auto komen? Het is een coupe, maar via de kofferbak kan je ook de achterbank niet openen.

HELP ME
Facts don't care about your feelings
pi_91991141
Beide sloten gaan niet open?
pi_91991500
Klopt, het passagiersslot had nooit gewerkt dus dat is ook geen optie.
Facts don't care about your feelings
pi_91991705
O, das best kak. Ik kan even niets bedenken...
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:36:17 #241
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91991934
Oeh, ik voorzie hier problemen :D :')
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_91992131
Opgelost! In de kofferbak gekropen en toen geschopt tegen de achterbank, bleek die nog half los te zitten, dus die vloog zo los hahahahhaha. Gelukkig :D :') zag er zo dom uit ik jank hier.
Facts don't care about your feelings
pi_91992169
Hahaha man, wat heb jij een mazzel :P.

Nu je broertje slaan :+
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:44:34 #244
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_91992320
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:30 schreef HFdude het volgende:

[..]

Hmm, niet echt... wel maastricht of utrecht ;) maar daar heb je niet zoveel aan... Zal zaterdag ff kijken of ik ze kan vinden, kan er ook wel 1 opsturen...
Als je je adres ff PM't.....
pi_91992953
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Maharbal het volgende:
Hahaha man, wat heb jij een mazzel :P.

Nu je broertje slaan :+
Het is zijn auto ;) In m'n E46 kan je achterbank gewoon openen via kofferbak, daar zit zo'n hendel. Veel slimmer :P
Facts don't care about your feelings
pi_91993081
Oo, dacht dat je een fout had gemaakt met "E36" :P
pi_91993304
Neeee wij hebben alle 3-series hier in de familie he :P behalve de E92. Maar die E36 is echt een wrak, wat redelijk standaard is helaas. Rijdt wel lekker zo'n 318is.
Facts don't care about your feelings
pi_91993571
Mwah, kvond de E36 318is niet zo heel bijzonder. Ding kreeg pas enigszins trekkracht rond de 4.500/5.000, en dat duurt gewoon te lang :P
pi_91994034
Nog even terugkomend op die E46:

Is het nou wel of niet aan te raden een pre-facelift model te nemen? M.a.w., moet ik die al bij voorbaat gewoon links laten liggen?
pi_91994127
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef Maharbal het volgende:
Heb de knoop doorgehakt. De laatste tijd raak ik geirriteerd door de kuren van m'n E30 en tegen de zomer heb ik een auto nodig waar ik op kan bouwen. Vind het een fantastische auto, maar het is een auto die ik gewoon erbij moet hebben als ik een garage heb en het niet m'n primaire auto is. De auto gaat dit weekend in de verkoop denk ik. Eerst op fora om te peilen, marktplaats is laatste redmiddel.
PM mij eens even wat details e.d. of de advertentie als die er al is...
De touring gaat hier de deur uit namelijk, dus ben op zoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')