De facelift is in 09/2001 geweest voor de meeste modellen, alleen gaat dat voor de coupé niet helemaal op volgens mij. Qua exterieur heeft ie in elk geval als 'oud model' meegedraaid tot 2003. Hoe dan ook, zou ik kijken voor een 325 of meer. Je merk op het gebied van verbruik amper verschil.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Maharbal het volgende:
Wat is veel standaard onderhoud?
Meeste van die punten wist ik inderdaad. Vanaf wanneer was de post-facelift ook alweer? Kzag dat die idd 170pk had t.o.v. 150, gaat m'n voorkeur naar uit.
Kijk vooral naar modellen die bij een garage vandaan komen en onderhoudshistorie hebben.
Thanks for the info btw. Keep em coming!
Maar jij hebt alles in die 2DIN-unit zitten denk ik hè? Aftermarket spul. Als je origineel BMW wil, de BM54-module, dan wordt het een ander verhaal. Want die unit hoort in de kofferbak. Als die daar nu niet zit en er ligt geen kabelvoorbereiding, dan wordt het lastig en dan is een aftermarket radio al snel aantrekkelijk ja. Ligt er ook aan hoe graag je alles origineel BMW wil houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]
Business cd naar 16:9 kan idd niet ZOMAAR, maar het kan wel, ik heb het ook
Volgens mij heb je dan alleen een andere (softwareupdate??) mk3 of mk4 computer nodig. De kabelboom is wel hetzelfde dus kan nooit ingewikkeld zijn...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:16 schreef YoshiBignose het volgende:
[ afbeelding ]
Business cd naar 16:9 kan idd niet ZOMAAR, maar het kan wel, ik heb het ook
Worden minder 330i's aangeboden. Aanschaf scheelt zo een kleine 3000/4000 geloof ik, das ongeveer de helft van een beetje goede 320. Ik ga me deze keer niet blindstaren op vermogen, 170pk is voorlopig ook best zat (eventueel).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:12 schreef Hyperdude het volgende:
Wat schelen een vergelijkbare 320 en 330 coupé in aanschaf?
Hoeveel kms. maak je? 330d is nl. ook niet gek.![]()
Bij de 330 scheelt het qua verbruik nogal of je handbak of automaat neemt.
Qua verbruik en ondehoud ontlopen de 6 cylinders elkaar niet veel. Bij normaal gebruik!
Klopt, is niet origineel meer. Who caresquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar jij hebt alles in die 2DIN-unit zitten denk ik hè? Aftermarket spul. Als je origineel BMW wil, de BM54-module, dan wordt het een ander verhaal. Want die unit hoort in de kofferbak. Als die daar nu niet zit en er ligt geen kabelvoorbereiding, dan wordt het lastig en dan is een aftermarket radio al snel aantrekkelijk ja. Ligt er ook aan hoe graag je alles origineel BMW wil houden.
Het is geen origineel BMW he dus... dat hele dubbeldin ding is aftermarket. Maar ziet er toch wel mooi uit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:32 schreef HFdude het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan alleen een andere (softwareupdate??) mk3 of mk4 computer nodig. De kabelboom is wel hetzelfde dus kan nooit ingewikkeld zijn...
Ja die 170 pk 320i is idd snel zat.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Worden minder 330i's aangeboden. Aanschaf scheelt zo een kleine 3000/4000 geloof ik, das ongeveer de helft van een beetje goede 320. Ik ga me deze keer niet blindstaren op vermogen, 170pk is voorlopig ook best zat (eventueel).
Als je je adres ff PM't.....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:30 schreef HFdude het volgende:
[..]
Hmm, niet echt... wel maastricht of utrechtmaar daar heb je niet zoveel aan... Zal zaterdag ff kijken of ik ze kan vinden, kan er ook wel 1 opsturen...
Het is zijn autoquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:41 schreef Maharbal het volgende:
Hahaha man, wat heb jij een mazzel.
Nu je broertje slaan
PM mij eens even wat details e.d. of de advertentie als die er al is...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef Maharbal het volgende:
Heb de knoop doorgehakt. De laatste tijd raak ik geirriteerd door de kuren van m'n E30 en tegen de zomer heb ik een auto nodig waar ik op kan bouwen. Vind het een fantastische auto, maar het is een auto die ik gewoon erbij moet hebben als ik een garage heb en het niet m'n primaire auto is. De auto gaat dit weekend in de verkoop denk ik. Eerst op fora om te peilen, marktplaats is laatste redmiddel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |