Zaterdag vrees ik het ergstequote:
quote:
nee VGA, en die heeft er 15 als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die van monitors. 9-pins heet die geloof ik?
Ik hoop dat ze niet weet waar de PChooftstraat isquote:
anders wil ik het wel even uitleggen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet weet waar de PChooftstraat is.
Helemaal correct!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
nee VGA, en die heeft er 15 als ik me niet vergis
Kalverstraat is meer mijn dingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet weet waar de PChooftstraat is.
Wat ben je toch aardig bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:56 schreef rival het volgende:
[..]
anders wil ik het wel even uitleggen hoor
Dan heb ik nog hoop te kunnen eten de rest van de maandquote:
Ach, who needs foodquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb ik nog hoop te kunnen eten de rest van de maand.
Goed punt, ik had bier moeten gebruiken als argument natuurlijkquote:
Ik ben toevallig een laptop verkoop klaar aan het maken en moet wachten het os geladen is dus ben ze maar ff gaan tellen op de laptopquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
top, ik was te lui om er een kabeltje bij te pakken...
En waarom doe je het niet?quote:
Dat salaria zou ik ook wel willen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:00 schreef El_Matador het volgende:
Dear Mr. Torero,
My name is Klara Bukovszky and I am working as an Expatriate Recruitment Representative for Saudi Aramco.
While searching for qualified Oil & Gas Professionals for our current vacancies I found your details and contact details via Rigzone. Impressed by your skills and experience, I would like to invite you to apply for Saudi Aramcos Exploration vacancies.
All positions will be based in Saudi Arabia and if your application is successful these are some of the outstanding benefits you would receive:
Highly competitive Base Salary
Contract until retirement age in Saudi Arabia
Standard Overbase to supplement your Base Salary
Subsidized Housing
Full relocation services
Education assistance program for your dependents if you are a family status employee.
Annual Benefits Supplement
Repatriation Allowance
Specified location allowance
Overtime shift premium
Medical Coverage
Severance Award
Personal Effects Shipment
Niet dat ik het doe, maar voel me wel vereerd... Salaris ligt rond de 20.000 euro netto per maand geloof ik...![]()
Voor een paar jaar? FF cashen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[i][
Niet dat ik het doe, maar voel me wel vereerd... Salaris ligt rond de 20.000 euro netto per maand geloof ik...![]()
Dat ik je dat aandoequote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik ben toevallig een laptop verkoop klaar aan het maken en moet wachten het os geladen is dus ben ze maar ff gaan tellen op de laptop
Geld interesseert me niet, Peu...quote:
Heerlijk toch, niksen op het werkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
Manager is er heul niet en dat wist ik ook gewoon
Dus gewoon doorniksen dan maar
Espresso, dubbel aub, neem zelf ook wat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef Spirit82 het volgende:
Manager is er heul niet en dat wist ik ook gewoon
Dus gewoon doorniksen dan maar
Nee dank je. Ik weet al dat je lelijk bent.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef Kreator het volgende:
Spirit? Zullen we zo foto's gaan uitwisselen?
lol, zie andere postquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef cafpow het volgende:
[..]
Precies, zie je wel dat je niet altijd even aardig bent
In Colombia kan ik ook aardig verdienen, dat lijkt me ietsjes beter...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Doe het dan iig voor een jaartje oid... ff lekker cashen
Wat heeft een kermis er nou meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ga jij ff van een koude kermis thuis komen
No thanks, ik zit aan de colaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Espresso, dubbel aub, neem zelf ook wat..
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee dank je. Ik weet al dat je lelijk bent.
Daar heb je wel weer een punt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geld interesseert me niet, Peu...
Je dacht toch niet dat ik mijn levensstijl zou opgeven voor wat euro's? No way...
EN geld EN goed leven, prima. Maar dit is gewoon een dikbetaalde gevangenis. Thanks, but no thanks...
Maar soort zoekt toch soort?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lopen is goed voor me, klopt, ik voorzie echter al een marathonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
No thanks, ik zit aan de cola![]()
Lopen is goed voor je! Huphup!
Ik heb dus nog steeds geen idee wie jij bent, je beweerd mij wel gezien te hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult! Je stelde het zelf voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lopen is goed voor me, klopt, ik voorzie echter al een marathon.
Gaafquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb dus nog steeds geen idee wie jij bent, je beweerd mij wel gezien te hebben
ja, wil niet zeggen dat ik er niet over mag mekkeren, das deel van de sportquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult! Je stelde het zelf voor
Euhm.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
Wat heeft een kermis er nou mee
Te maken :S
Ik compenseer het met een goede heupbeweging tijdens het neuken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
even een jaartje geld sparen... zo zou ik het zien. maar oke.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Colombia kan ik ook aardig verdienen, dat lijkt me ietsjes beter...
Nu een ubergeile mix met Spaanse teksten van Sander Kleinenberg opstaan... DAT is genieten, geen shariamoslim
gekkenland met dikbetaalde kutexpats....
Zal sowieso niet tot na 20:00u duren want moet nog naar een verjaardag. Dan ben je verlostquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wil niet zeggen dat ik er niet over mag mekkeren, das deel van de sport.
2 jaar geen seks, 2 jaar geen alcohol (behalve als je ervoor moet rijden), 2 jaar geen drugs, 2 jaar geen vette feesten, 2 jaar omringd door irritante lui waar je niks mee hebt...quote:
In Colombia kan ik iets van 4000 netto verdienen. Doe ik het ook voor, zeg maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
even een jaartje geld sparen... zo zou ik het zien. maar oke.
Mannen die bewegen tijdens het neuken...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik compenseer het met een goede heupbeweging tijdens het neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
zit er toch een masochist in me...
dus als ik het goed begrijp gaat HW met je winkelen, zonder uitzicht op samen overnachten....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zal sowieso niet tot na 20:00u duren want moet nog naar een verjaardag. Dan ben je verlost
anytime!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
Thanks for the info guys, zo kom ik wel wat verder!
Dat laatste wist ik ook nog nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp gaat HW met je winkelen, zonder uitzicht op samen overnachten....
HW Je bent echt aan het veranderen he
Dat laatste weet je al heul langquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik ook nog niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Je kan ook overdag neuken hoor..... dat hoeft niet per se 's avonds....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp gaat HW met je winkelen, zonder uitzicht op samen overnachten....
HW Je bent echt aan het veranderen he
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]het is wel een hele mooie singlessoap in wording die je nu weer even vakkundig de nek omdraait jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ja zeg... we kunnen toch gewoon online klef en suggestief gaan doen na zaterdag? Misschien kunnen we ze misleiden!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel een hele mooie singlessoap in wording die je nu weer even vakkundig de nek omdraait ja.
Ik kan ook gewoon de laatste 5 posts wissenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja zeg... we kunnen toch gewoon online klef en suggestief gaan doen na zaterdag? Misschien kunnen we ze misleiden!
Man met machtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon de laatste 5 posts wissen.
Dat was 'vroeger' altijd wel grappig. 'Je mag niet blijven slapen hoor!'quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
Je kan ook overdag neuken hoor..... dat hoeft niet per se 's avonds....
Wat haz been seenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon de laatste 5 posts wissen.
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond anders dat ik het vrij aardig deedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Selectief quoten is een vak. Dat kun je beter aan de pro's overlaten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef STING het volgende:
[..]NSFA bedoel jeSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef STING het volgende:
[..]Dat je dat plaatje post zegt mij dat je zelf de blauwe wafels nog niet hebt bekekenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals ik vanochtend al zei jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je dat plaatje post zegt mij dat je zelf de blauwe wafels nog niet hebt bekeken
ik zou hem in een spoiler kunnen zetten maar dan moet ik eerst zelf naar zo een foto googlen... ik weiger datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik werd net al voor snoezige kitten uitgemaakt... Ik denk niet dat ik nog veel meer kan verpestenquote:
Je was gisteren nog aan het purren naar mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, ik werd net al voor snoezige kitten uitgemaakt... Ik denk niet dat ik nog veel meer kan verpesten
Dat doe ik bij jou toch altijd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je was gisteren nog aan het purren naar me.
meestal IRL dusquote:
Goede vraag. Als ik het weet, weet jij hetquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, ineens wel spierpijn in mijn onderrug.
Ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
meestal IRL dus. Dus vandaar die opmerking
.
Ik hoop dat het goed is gegaan meidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag. Als ik het weet, weet jij het
Nee, serieus. Ik heb geen idee. De ene vraag kom ik zo beantwoorden *knipt met vingers. De andere was zo tegenstrijdig, vooral het deel ontslagrecht. Maar, ik denk (!!) beter dan de vorige keer
quote:
Tijd voor een massage?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:Verdorie, ineens wel spierpijn in mijn onderrug.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed is gegaan meid
Hoelang moet je wachten op de uitslag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik heb geen idee. De ene vraag kom ik zo beantwoorden *knipt met vingers. De andere was zo tegenstrijdig, vooral het deel ontslagrecht. Maar, ik denk (!!) beter dan de vorige keer
quote:
Wat voor punt had je de vorige keer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
You scare mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je dacht het, ik voelde het gewoon!
Better scare than scarquote:
Ik gok weer een maandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Hoelang moet je wachten op de uitslag?
Met Urkel, echt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Heeft hier iemand de briljante film Megashark vs. Giant Octopus of zijn recentelijke opvolger Megashark vs. Crocosaurus (met Urkel!!!) al gezien?
Je zou toch verwachten dat een multiplegoktentamen in 3 kwartier is nagekeken...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok weer een maandNet als de vorige keer.
Dat heb ik verdrongenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor punt had je de vorige keer?
Das wel lang.. noujah, hopen op het beste hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok weer een maandNet als de vorige keer.
Nee heb niet de moeite genomen om uberhaupt te googlen waar hij over gingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Heeft hier iemand de briljante film Megashark vs. Giant Octopus of zijn recentelijke opvolger Megashark vs. Crocosaurus (met Urkel!!!) al gezien?
Dat zou je zeker. Maar neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat een multiplegoktentamen in 3 kwartier is nagekeken...
niet eens van gehoordquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik gok dat je deze keer een acht oid hebt.quote:
Bij ons ging dat soms zelfs op de dag zelf wel als het ff kon. Gingen ze gewoon 4 man sterk met een antwoordmodel er aan zitten, en een uur of 3 later hing er een lijst met cijfersquote:
Die is ook niet bepaald goed opgedroogd zullen we maar zeggenquote:
Die eerste wel, vond ik verre van briljant. (en ik hou juist van enorme B-films.)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Ah, mooiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe vaak gok jij correct?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gok dat je deze keer een acht oid hebt.
Gisteren deel 1 gekeken (vs. Giant Octopus). Echt ALLES is slecht eraan. Acteerwerk, computerbeelden, camerawerk, de wetenschap erachter, de liefdesscene, hoe ze beelden hergebruiken. Echt, zo gigantisch (hihi) slecht, dat het briljant goed wordtquote:
Wij hadden van die CITO-achtige formulieren. Door een apparaat raggen dat het kon aflezen en toch duurde het drie weken voor we de uitslag haddenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Piranha 3D is een veel betere B-film van de laatste tijd iig, imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar daar zaten echte acteurs in. En de beelden waren nog redelijk. Dus eigenlijk niet fout genoeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die eerste wel, vond ik verre van briljant. (en ik hou juist van enorme B-films.)
Alleen de scene in het vliegtuig was grappig.
Piranha 3D is een veel betere B-film van de laatste tijd iig, imo.
Omdat vaak meerdere antwoorden goed zijn en je maar een mag kiezen. Echt, mijn leraar is een briljant vragenmaker, helaas.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, mooi
Je vond de meerkeuze vragen kut, omdat de verschillende antwoorden je op het verkeerde been proberen te brengen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]Nee dat is Frankenfish geloof ik ook zo'n juweeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met enige regelmaat.quote:
Ik moet meteen weer denken aan de Screech sex foto'squote:
quote:
Ja, hier ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden van die CITO-achtige formulieren. Door een apparaat raggen dat het kon aflezen en toch duurde het drie weken voor we de uitslag hadden
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kon je je lokaal nog vinden?
veel uur van tevoren wist je het?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaZelfde lokaal (gymzaal) als vorige keer.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel erg beangstigend
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vier uur of zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:47 schreef Watertornado het volgende:
Hoe
[..]
veel uur van tevoren wist je het?
Dat is ook weer zo, maar Megashark vs Giant Octopus was niet ZO slecht dat je erom moest lachen, het was gewoon heel erg slecht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar daar zaten echte acteurs in. En de beelden waren nog redelijk. Dus eigenlijk niet fout genoeg.
Jij zat toch op die ene school, die van de voorkant naar boven schuin wegloopt en rond naar links en rechts?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaZelfde lokaal (gymzaal) als vorige keer.
Huh?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jaaaaja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zat toch op die ene school, die van de voorkant naar boven schuin wegloopt en rond naar links en rechts?
Ja, er had wel wat meer lachmomenten in mogen zitten. Idd dat vliegtuig was zo'n beetje het enige echt lachwekkende.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, maar Megashark vs Giant Octopus was niet ZO slecht dat je erom moest lachen, het was gewoon heel erg slecht.
Tenminste, dat vond ik.
Werken zal je, kreng!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word schijtziek van die griepgolf, figuurlijk dan. Op het werk komt met elke 'beter-melding" een ziekmelding of 2 er vlak achteraan.
Met als gevolg dat ik waarschijnlijk de rest van de week op zeer onchristelijke tijden mijn nest uit moet.
Eh waarom? Is toch niet jouw verantwoordelijkheid?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik word schijtziek van die griepgolf, figuurlijk dan. Op het werk komt met elke 'beter-melding" een ziekmelding of 2 er vlak achteraan.
Met als gevolg dat ik waarschijnlijk de rest van de week op zeer onchristelijke tijden mijn nest uit moet.
Nee, da's 't ROC geloof ik... Die oerlelijke omgekeerde kegelsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij zat toch op die ene school, die van de voorkant naar boven schuin wegloopt en rond naar links en rechts?
Ja, snap jij dat nou?quote:
Daarom!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, tijd genoeg dus om drie keer de hele campus af te lopen.
Ik heb even gekeken, maar nee, jij zit niet in Velp. Dacht dat dat Wageningen was, maar vergis me aan alle kanten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's 't ROC geloof ik... Die oerlelijke omgekeerde kegels
Het is niet mijn verantwoordelijkheid om de planning zo aan te passen dat al het werk gedaan wordt nee, maar ik ben wel min of meer verplicht om mijn bijdrage te leveren aan het oplossen van het probleem. Wat ik ook niet meer dan normaal vind, maar ik heb gewoon een tyfushekel aan vroeger dan 7 uur opstaan. En morgen moet ik dus al om kwart voor 5 opstaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh waarom? Is toch niet jouw verantwoordelijkheid?
De gebouwen van Wageningen zijn ook lelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar nee, jij zit niet in Velp. Dacht dat dat Wageningen was, maar vergis me aan alle kanten.
[ afbeelding ]
Junk food, een vorm van sadomasochismequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef Watertornado het volgende:
Ohh wat heb ik behoefte aan gore frituur!
Maar wat ga ik waarschijnlijk een spijt daarna krijgen.
Enschede is geen Velp, en al helemaal geen Wageningen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar nee, jij zit niet in Velp. Dacht dat dat Wageningen was, maar vergis me aan alle kanten.
[ afbeelding ]
Oh, zo. Velp is wel onderdeel vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zondag moest ik Burger King troep eten. Gadverdebah!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Junk food, een vorm van sadomasochisme
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef Watertornado het volgende:
Ohh wat heb ik behoefte aan gore frituur!
Maar wat ga ik waarschijnlijk een spijt daarna krijgen.
Dan moet jij nooit mijn baan nemen.. Kwart voor 5 opstaan is dan uitslapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet mijn verantwoordelijkheid om de planning zo aan te passen dat al het werk gedaan wordt nee, maar ik ben wel min of meer verplicht om mijn bijdrage te leveren aan het oplossen van het probleem. Wat ik ook niet meer dan normaal vind, maar ik heb gewoon een tyfushekel aan vroeger dan 7 uur opstaan. En morgen moet ik dus al om kwart voor 5 opstaan
Ik vind Life best mooi voor een vierkant blokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De gebouwen van Wageningen zijn ook lelijk.
Burger King hoest ik na drie dagen nog op.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zondag moest ik Burger King troep eten. Gadverdebah!
Junkfood!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
Junk food, een vorm van sadomasochisme
De enige verantwoordelijkheid die jij hebt is dat jij een redelijke hoeveelheid werk doet binnen de uren van je contract. Als de afdeling als geheel niet de redelijke hoeveelheid kan doen door ziekte, staat dat los van jouw werkzaamheden. Als de baas er een probleem mee heeft, moet hij maar wat uitzendkrachten inhurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet mijn verantwoordelijkheid om de planning zo aan te passen dat al het werk gedaan wordt nee, maar ik ben wel min of meer verplicht om mijn bijdrage te leveren aan het oplossen van het probleem. Wat ik ook niet meer dan normaal vind, maar ik heb gewoon een tyfushekel aan vroeger dan 7 uur opstaan. En morgen moet ik dus al om kwart voor 5 opstaan
Burger King is inderdaad smerig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zondag moest ik Burger King troep eten. Gadverdebah!
Samzz studeert niet in Enschedequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Enschede is geen Velp, en al helemaal geen Wageningen?
Ja, ik zag laatst geloof ik een post van jou zo rond kwart over 4 oid?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan moet jij nooit mijn baan nemen.. Kwart voor 5 opstaan is dan uitslapen
Vlaaiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een uur spijt van een stomme vlaai punt.
Ik kwam gisteren na de mediamarkt langs de KFC, kon het niet latenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Burger King is inderdaad smerig.
Mac of KFC
Had em dan hier gegevenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een uur spijt van een stomme vlaai punt.
(ergste is nog, ik ben in Velp geweest, ook binnen, en dacht tot nu toe altijd dat dat Wageningen was (nou ja, behalve misschien de paar weken na Velp...)quote:
Oh, ik dacht van welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz studeert niet in Enschede
Dichtsbijzijnde is een half uur rijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren na de mediamarkt langs de KFC, kon het niet laten.
BK > Mac >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> KFCquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Burger King is inderdaad smerig.
Mac of KFC
huh? je bent toch blank??quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren na de mediamarkt langs de KFC, kon het niet laten.
Momenteel welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz studeert niet in Enschede
Ik kan hem zien uit mijn raamquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dichtsbijzijnde is een half uur rijden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
KFC > BK >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Mac
Oh, ik zou de zaak best op de spits kunnen drijven en er een hoop heibel over kunnen maken maar daar word ik op de lange termijn niks beter van.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De enige verantwoordelijkheid die jij hebt is dat jij een redelijke hoeveelheid werk doet binnen de uren van je contract. Als de afdeling als geheel niet de redelijke hoeveelheid kan doen door ziekte, staat dat los van jouw werkzaamheden. Als de baas er een probleem mee heeft, moet hij maar wat uitzendkrachten inhuren
quote:
Big Mac, beste burger die er is. En zo'n beetje het enige wat ik bestel bij de Mac.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BK > Mac >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> KFC
Wat fastfood betreft gaat er imo niets boven een verse dubbele whopper met kaas.
Moet gelijk weer hier aan denkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
KFC is voor negers en turken die vies eten te duur willen afrekenen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Moet gelijk weer hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
www.burgermeester.euquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Big Mac, beste burger die er is. En zo'n beetje het enige wat ik bestel bij de Mac.
Ik doe een opleiding binnen de opleidingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo! Zomaar dingen veranderen :|
(hoe dat dan?)
Bezorgen ze ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.burgermeester.eu
ga je schamen.
Die zit hier nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.burgermeester.eu
ga je schamen.
Ah... dat verklaard ook een beetje als dat rechten geneuzel de hele tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding binnen de opleidingStudeer een half jaar recht aan de UT.
Das nog geen excuusquote:
Jouw tosti's > KFC.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Bah jongens, nu heb ik zin in KFC
En ik in een big mac. Hoewel een portie hotwings er ook wel in zou gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik ook, en in spareribsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
De busquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Al dat gepraat over junk food natuurlijk
zown lekkere zingerburger!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Jaa... Ik heb je wel doorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Wat meer naar buiten kijken dus, ipv op je mobiel.
En nee, ik wil je niet weg hebben
als je hotwings eet moet je de zinger wel lekker vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel dat ik bij die fastfooddingen altijd hetzelfde bestel.
De BigMac, de Whopper, Hotwings. Al de andere meuk vind ik meestal niets.
Ik heb precies het zelfde lijstjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel dat ik bij die fastfooddingen altijd hetzelfde bestel.
De BigMac, de Whopper, Hotwings. Al de andere meuk vind ik meestal niets.
Ja naast de bigMacquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb precies het zelfde lijstje.
Al neem ik bij de Mac ook nog wel eens een cheeseburger.
Ligt aan de saus en het broodje, dat vind ik meestal nietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
als je hotwings eet moet je de zinger wel lekker vinden
Precies!quote:
er zit standaard mayo op... ik vraag meestal om de pepermayo..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de saus en het broodje, dat vind ik meestal niets.
Een dosis konijnenvoer hoort er voor mij toch echt bij als het om hamburgers gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
er zit standaard mayo op... ik vraag meestal om de pepermayo..
Mijn broodje is altijd vers, ik bestel hem zonder konijnenvoer dus ze moeten hem apart maken
Ik rij meteen naar de KFC na werk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, ik heb me nu toch een lekkere trek door al dat geouwehoer over fastfood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de meeste, dat is waarschijnlijk de reden dat ze die bende erop pleurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een dosis konijnenvoer hoort er voor mij toch echt bij als het om hamburgers gaat.
De friet bij de Mac is 9 van de 10 keer niet te vreten is mijn ervaringquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik bestel bij de Mac meestal maar uit 3 dingen, friet uitgezonderd.. McKroket, Nuggets of McChicken.. Bij de BK eigenlijk alleen de Twisted Frites..
Inslaan? Als in zelf maken?quote:
Ik sla hem meestal ook over. Voor patat ga ik sowieso het liefst naar Domino (let op, niet Domino's). Patatzaak in hartje Zwolle waar ze alleen raspatat hebben, maar dan wel meteen de lekkerste van Nederlandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De friet bij de Mac is 9 van de 10 keer niet te vreten is mijn ervaring. Of te bleek, of te bruin, of te uitgedroogd, of te zout, of te weinig. Of een combinatie ervan.
![]()
Vind ik op zich wel verbazend. De broodjes zijn (mits betrekkelijk vers) altijd min of meer van de zelfde kwaliteit maar fatsoenlijk friet bakken is schijnbaar een heel stuk moeilijker...
Rundvleesquote:
Banaaaaaaan!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rundvleeshoewel dat een grote naam is voor de bouillon
In die tijd dat ik rondliep in R'dam ze daar nooit over gehoord dus gok niet dat het er ooit komtquote:
Dan is t bijna soepquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mn banaan is gewoon verdorie voor de helft bruin en zompig
Minstens de helft van de friettenten hier heeft trouwens ook op zijn best 'matige' friet bedenk ik me net. Blijkbaar is het echt verdomd moeilijk om fatsoenlijke friet te makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik sla hem meestal ook over. Voor patat ga ik sowieso het liefst naar Domino (let op, niet Domino's). Patatzaak in hartje Zwolle waar ze alleen raspatat hebben, maar dan wel meteen de lekkerste van Nederland
Blehquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
quote:
Je bent gewoon veel te kritischquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Minstens de helft van de friettenten hier heeft trouwens ook op zijn best 'matige' friet bedenk ik me net. Blijkbaar is het echt verdomd moeilijk om fatsoenlijke friet te maken.
Als je em nu in de koelkast legt, beeld je je in dat het een bananen sorbet is die je drinktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ahhu
Hoe moet ik nou sporten overleven zo
Dan had ik m allang weggegooidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whut?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In die tijd dat ik rondliep in R'dam ze daar nooit over gehoord dus gok niet dat het er ooit komt
Wat is het verschil dan, een braaf goed luisterend jochie IS toch ook een mietje?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja , en net was ik nog een mietje
Valt best mee, volgens mij is gewoon de kwaliteit van de friet hard achteruit gegaan. Zou best eens te maken kunnen hebben met het feit dat er nu alleen nog maar in 'gezond' vet wordt gefrituurd.quote:
*bwork*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je em nu in de koelkast legt, beeld je je in dat het een bananen sorbet is die je drinkt
Ik kom, nouja kwam, nog wel eens aan de Weena of in "De Brug"quote:
Champignon cremequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rundvleeshoewel dat een grote naam is voor de bouillon
Gatvuurrrrr....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je em nu in de koelkast legt, beeld je je in dat het een bananen sorbet is die je drinkt
Ja en nu doe je het weer even goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja , en net was ik nog een mietje
Een combi waar ik van ga kokhalzenquote:
Weena ok, maar De Brug zegt me weinig.. Ik dacht dat het een kroeg/nachtclub was?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom, nouja kwam, nog wel eens aan de Weena of in "De Brug"
Jij wilde een idee hoe je t kon etenquote:
Shhht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan, een braaf goed luisterend jochie IS toch ook een mietje?.
Of je hebt eindelijk smaak gekregen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt best mee, volgens mij is gewoon de kwaliteit van de friet hard achteruit gegaan. Zou best eens te maken kunnen hebben met het feit dat er nu alleen nog maar in 'gezond' vet wordt gefrituurd.
iets met wispelturigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en nu doe je het weer even goed
Volg de Maas maar en bedenk wel gebouw "De Brug" genoemd kan wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weena ok, maar De Brug zegt me weinig.. Ik dacht dat het een kroeg/nachtclub was?
Maar ik nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een combi waar ik van ga kokhalzen
Godzijdank!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ah, bonus is overgemaakt, staat er vanavond op.
Ik eigenlijk niet, maar ik moet van mezelfquote:
quote:
Waar wil je anders heen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet, maar ik moet van mezelf.
Mijn werk is lichtelijk saai op het moment nu ik alles heb overgedragen omdat ik overspannen was. Niks geen stress meer! Tis ook nooit goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
de hele dag niks doen, en dan nog vroeg naar huis ook
Lesbische vrouwen zijn echt nergens goed voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Kreator het volgende:
Ik wil straks ook naar huis. Gelukkig ga ik naar mijn lebbische vriendin, Goulash eten en laptop fixxen. FML.
gewoon, ergens heen, kroeg, restaurant, melkweg, paradiso, weet ik hetquote:
Jij ging toch shoppen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon, ergens heen, kroeg, restaurant, melkweg, paradiso, weet ik het. the usual.
Behalve dan dat ze een mega-appartement hebben met alles erop en eraan. Haar 'vriend' is een echte mannenhater. Die haat ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:35 schreef Spirit82 het volgende:
Lesbische vrouwen zijn echt nergens goed voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |