Goede vraag. Als ik het weet, weet jij hetquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:
Verdorie, ineens wel spierpijn in mijn onderrug.
Ik snap het niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
meestal IRL dus. Dus vandaar die opmerking
.
Ik hoop dat het goed is gegaan meidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag. Als ik het weet, weet jij het
Nee, serieus. Ik heb geen idee. De ene vraag kom ik zo beantwoorden *knipt met vingers. De andere was zo tegenstrijdig, vooral het deel ontslagrecht. Maar, ik denk (!!) beter dan de vorige keer
quote:
Tijd voor een massage?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:36 schreef missbehavin het volgende:Verdorie, ineens wel spierpijn in mijn onderrug.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed is gegaan meid
Hoelang moet je wachten op de uitslag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik heb geen idee. De ene vraag kom ik zo beantwoorden *knipt met vingers. De andere was zo tegenstrijdig, vooral het deel ontslagrecht. Maar, ik denk (!!) beter dan de vorige keer
quote:
Wat voor punt had je de vorige keer?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
You scare mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je dacht het, ik voelde het gewoon!
Better scare than scarquote:
Ik gok weer een maandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Hoelang moet je wachten op de uitslag?
Met Urkel, echt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Heeft hier iemand de briljante film Megashark vs. Giant Octopus of zijn recentelijke opvolger Megashark vs. Crocosaurus (met Urkel!!!) al gezien?
Je zou toch verwachten dat een multiplegoktentamen in 3 kwartier is nagekeken...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok weer een maandNet als de vorige keer.
Dat heb ik verdrongenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor punt had je de vorige keer?
Das wel lang.. noujah, hopen op het beste hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok weer een maandNet als de vorige keer.
Nee heb niet de moeite genomen om uberhaupt te googlen waar hij over gingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Heeft hier iemand de briljante film Megashark vs. Giant Octopus of zijn recentelijke opvolger Megashark vs. Crocosaurus (met Urkel!!!) al gezien?
Dat zou je zeker. Maar neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat een multiplegoktentamen in 3 kwartier is nagekeken...
niet eens van gehoordquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |