Ik compenseer het met een goede heupbeweging tijdens het neuken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
Nee dank je. Ik weet al dat je lelijk bent.
even een jaartje geld sparen... zo zou ik het zien. maar oke.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Colombia kan ik ook aardig verdienen, dat lijkt me ietsjes beter...
Nu een ubergeile mix met Spaanse teksten van Sander Kleinenberg opstaan... DAT is genieten, geen shariamoslim
gekkenland met dikbetaalde kutexpats....
Zal sowieso niet tot na 20:00u duren want moet nog naar een verjaardag. Dan ben je verlostquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, wil niet zeggen dat ik er niet over mag mekkeren, das deel van de sport.
2 jaar geen seks, 2 jaar geen alcohol (behalve als je ervoor moet rijden), 2 jaar geen drugs, 2 jaar geen vette feesten, 2 jaar omringd door irritante lui waar je niks mee hebt...quote:
In Colombia kan ik iets van 4000 netto verdienen. Doe ik het ook voor, zeg maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
even een jaartje geld sparen... zo zou ik het zien. maar oke.
Mannen die bewegen tijdens het neuken...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik compenseer het met een goede heupbeweging tijdens het neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
zit er toch een masochist in me...
dus als ik het goed begrijp gaat HW met je winkelen, zonder uitzicht op samen overnachten....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zal sowieso niet tot na 20:00u duren want moet nog naar een verjaardag. Dan ben je verlost
anytime!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
Thanks for the info guys, zo kom ik wel wat verder!
Dat laatste wist ik ook nog nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp gaat HW met je winkelen, zonder uitzicht op samen overnachten....
HW Je bent echt aan het veranderen he
Dat laatste weet je al heul langquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik ook nog niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Je kan ook overdag neuken hoor..... dat hoeft niet per se 's avonds....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
dus als ik het goed begrijp gaat HW met je winkelen, zonder uitzicht op samen overnachten....
HW Je bent echt aan het veranderen he
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]het is wel een hele mooie singlessoap in wording die je nu weer even vakkundig de nek omdraait jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ja zeg... we kunnen toch gewoon online klef en suggestief gaan doen na zaterdag? Misschien kunnen we ze misleiden!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is wel een hele mooie singlessoap in wording die je nu weer even vakkundig de nek omdraait ja.
Ik kan ook gewoon de laatste 5 posts wissenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja zeg... we kunnen toch gewoon online klef en suggestief gaan doen na zaterdag? Misschien kunnen we ze misleiden!
Man met machtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon de laatste 5 posts wissen.
Dat was 'vroeger' altijd wel grappig. 'Je mag niet blijven slapen hoor!'quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
Je kan ook overdag neuken hoor..... dat hoeft niet per se 's avonds....
Wat haz been seenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon de laatste 5 posts wissen.
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond anders dat ik het vrij aardig deedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Selectief quoten is een vak. Dat kun je beter aan de pro's overlaten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef STING het volgende:
[..]NSFA bedoel jeSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:27 schreef STING het volgende:
[..]Dat je dat plaatje post zegt mij dat je zelf de blauwe wafels nog niet hebt bekekenSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals ik vanochtend al zei jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je dat plaatje post zegt mij dat je zelf de blauwe wafels nog niet hebt bekeken
ik zou hem in een spoiler kunnen zetten maar dan moet ik eerst zelf naar zo een foto googlen... ik weiger datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:32 schreef CherryLips het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik werd net al voor snoezige kitten uitgemaakt... Ik denk niet dat ik nog veel meer kan verpestenquote:
Je was gisteren nog aan het purren naar mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach, ik werd net al voor snoezige kitten uitgemaakt... Ik denk niet dat ik nog veel meer kan verpesten
Dat doe ik bij jou toch altijd?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je was gisteren nog aan het purren naar me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |