Ik gok dat je deze keer een acht oid hebt.quote:
Bij ons ging dat soms zelfs op de dag zelf wel als het ff kon. Gingen ze gewoon 4 man sterk met een antwoordmodel er aan zitten, en een uur of 3 later hing er een lijst met cijfersquote:
Die is ook niet bepaald goed opgedroogd zullen we maar zeggenquote:
Die eerste wel, vond ik verre van briljant. (en ik hou juist van enorme B-films.)quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Heeft hier iemand de briljante film Megashark vs. Giant Octopus of zijn recentelijke opvolger Megashark vs. Crocosaurus (met Urkel!!!) al gezien?
Ah, mooiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag. Als ik het weet, weet jij het
Nee, serieus. Ik heb geen idee. De ene vraag kom ik zo beantwoorden *knipt met vingers. De andere was zo tegenstrijdig, vooral het deel ontslagrecht. Maar, ik denk (!!) beter dan de vorige keer
Hoe vaak gok jij correct?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gok dat je deze keer een acht oid hebt.
Gisteren deel 1 gekeken (vs. Giant Octopus). Echt ALLES is slecht eraan. Acteerwerk, computerbeelden, camerawerk, de wetenschap erachter, de liefdesscene, hoe ze beelden hergebruiken. Echt, zo gigantisch (hihi) slecht, dat het briljant goed wordtquote:
Wij hadden van die CITO-achtige formulieren. Door een apparaat raggen dat het kon aflezen en toch duurde het drie weken voor we de uitslag haddenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Piranha 3D is een veel betere B-film van de laatste tijd iig, imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar daar zaten echte acteurs in. En de beelden waren nog redelijk. Dus eigenlijk niet fout genoeg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die eerste wel, vond ik verre van briljant. (en ik hou juist van enorme B-films.)
Alleen de scene in het vliegtuig was grappig.
Piranha 3D is een veel betere B-film van de laatste tijd iig, imo.
Omdat vaak meerdere antwoorden goed zijn en je maar een mag kiezen. Echt, mijn leraar is een briljant vragenmaker, helaas.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, mooi
Je vond de meerkeuze vragen kut, omdat de verschillende antwoorden je op het verkeerde been proberen te brengen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]Nee dat is Frankenfish geloof ik ook zo'n juweeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met enige regelmaat.quote:
Ik moet meteen weer denken aan de Screech sex foto'squote:
quote:
Ja, hier ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij hadden van die CITO-achtige formulieren. Door een apparaat raggen dat het kon aflezen en toch duurde het drie weken voor we de uitslag hadden
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kon je je lokaal nog vinden?
veel uur van tevoren wist je het?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaZelfde lokaal (gymzaal) als vorige keer.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel erg beangstigend
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon heel erg beangstigend
Vier uur of zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:47 schreef Watertornado het volgende:
Hoe
[..]
veel uur van tevoren wist je het?
Dat is ook weer zo, maar Megashark vs Giant Octopus was niet ZO slecht dat je erom moest lachen, het was gewoon heel erg slecht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar daar zaten echte acteurs in. En de beelden waren nog redelijk. Dus eigenlijk niet fout genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |