Big Mac, beste burger die er is. En zo'n beetje het enige wat ik bestel bij de Mac.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
BK > Mac >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> KFC
Wat fastfood betreft gaat er imo niets boven een verse dubbele whopper met kaas.
Moet gelijk weer hier aan denkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
KFC is voor negers en turken die vies eten te duur willen afrekenen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Moet gelijk weer hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
www.burgermeester.euquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Big Mac, beste burger die er is. En zo'n beetje het enige wat ik bestel bij de Mac.
Ik doe een opleiding binnen de opleidingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja hallo! Zomaar dingen veranderen :|
(hoe dat dan?)
Bezorgen ze ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.burgermeester.eu
ga je schamen.
Die zit hier nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
www.burgermeester.eu
ga je schamen.
Ah... dat verklaard ook een beetje als dat rechten geneuzel de hele tijdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe een opleiding binnen de opleidingStudeer een half jaar recht aan de UT.
Das nog geen excuusquote:
Jouw tosti's > KFC.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Bah jongens, nu heb ik zin in KFC
En ik in een big mac. Hoewel een portie hotwings er ook wel in zou gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Ik ook, en in spareribsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
De busquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:04 schreef STING het volgende:
[..]
Al dat gepraat over junk food natuurlijk
zown lekkere zingerburger!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:05 schreef missbehavin het volgende:
Jaa... Ik heb je wel doorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:07 schreef STING het volgende:
[..]
Wat meer naar buiten kijken dus, ipv op je mobiel.
En nee, ik wil je niet weg hebben
als je hotwings eet moet je de zinger wel lekker vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel dat ik bij die fastfooddingen altijd hetzelfde bestel.
De BigMac, de Whopper, Hotwings. Al de andere meuk vind ik meestal niets.
Ik heb precies het zelfde lijstjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb wel dat ik bij die fastfooddingen altijd hetzelfde bestel.
De BigMac, de Whopper, Hotwings. Al de andere meuk vind ik meestal niets.
Ja naast de bigMacquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb precies het zelfde lijstje.
Al neem ik bij de Mac ook nog wel eens een cheeseburger.
Ligt aan de saus en het broodje, dat vind ik meestal nietsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
als je hotwings eet moet je de zinger wel lekker vinden
Precies!quote:
er zit standaard mayo op... ik vraag meestal om de pepermayo..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt aan de saus en het broodje, dat vind ik meestal niets.
Een dosis konijnenvoer hoort er voor mij toch echt bij als het om hamburgers gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef rival het volgende:
[..]
er zit standaard mayo op... ik vraag meestal om de pepermayo..
Mijn broodje is altijd vers, ik bestel hem zonder konijnenvoer dus ze moeten hem apart maken
Ik rij meteen naar de KFC na werk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godverdomme, ik heb me nu toch een lekkere trek door al dat geouwehoer over fastfood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de meeste, dat is waarschijnlijk de reden dat ze die bende erop pleurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een dosis konijnenvoer hoort er voor mij toch echt bij als het om hamburgers gaat.
De friet bij de Mac is 9 van de 10 keer niet te vreten is mijn ervaringquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik bestel bij de Mac meestal maar uit 3 dingen, friet uitgezonderd.. McKroket, Nuggets of McChicken.. Bij de BK eigenlijk alleen de Twisted Frites..
Inslaan? Als in zelf maken?quote:
Ik sla hem meestal ook over. Voor patat ga ik sowieso het liefst naar Domino (let op, niet Domino's). Patatzaak in hartje Zwolle waar ze alleen raspatat hebben, maar dan wel meteen de lekkerste van Nederlandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De friet bij de Mac is 9 van de 10 keer niet te vreten is mijn ervaring. Of te bleek, of te bruin, of te uitgedroogd, of te zout, of te weinig. Of een combinatie ervan.
![]()
Vind ik op zich wel verbazend. De broodjes zijn (mits betrekkelijk vers) altijd min of meer van de zelfde kwaliteit maar fatsoenlijk friet bakken is schijnbaar een heel stuk moeilijker...
Rundvleesquote:
Banaaaaaaan!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Rundvleeshoewel dat een grote naam is voor de bouillon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |