Hoewel Miss Portman toen pas 13 was is ze fysiek niet eens veel veranderd sinds toen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef JDx het volgende:
Nooit geweten dat het Nathalie Portman was, thanks trouwens, was deze helemaal vergeten in mijn top10 films allertijden, geweldige film!
3 uit 4 sterren neem ik aan?
Ik geef hem sowieso een 8,5!
Edit: nu zie ik het ja, Miss Portman, maar toen ik die film altijd keek, vroeger keer opgenomen op videoband en heel vaak bekeken, wist ik dat nog niet.
roflquote:DiCaprio is gewoon een van de beste acteurs van zijn generatie
Hoezo "misstap". Ik vond zijn rol in Titanic echt super. Geweldige film..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
DiCaprio is gewoon een van de beste acteurs van zijn generatie. Maar alleen omdat hij één "misstap" heeft gedaan met Titanic, ziet de halve wereld hem alleen nog maar steeds als een pretty boy.
Vandaar ook de aanhalingstekens, omdat het natuurlijk geen echte misstap is. Maar veel mensen zien hem nog steeds als de pretty boy daarin.Waardoor het mensen elkaar weer verbaast als ze hem zien dat hij goed acteert, terwijl dat geen verrassing meer hoeft te zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Hoezo "misstap". Ik vond zijn rol in Titanic echt super. Geweldige film..
Gisteren The Wrestler gezien. Ik vond het niet zo geweldig. Een zesje voor de moeite.
Deel 2 is minder. Deel 3 is bijna even goed.Deel 2 is een prequel en gaat vooral over de politiechef en maffiabaas en hun carrières. Deel 3 is een vervolg op hoe het verder gaat na deel 1. Beiden zijn zeker wel de moeite waard.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef casper019 het volgende:
Mou gaan Dou
[ afbeelding ]
ik zag btw dat er ook een deel 2 en 3 van deze film is, heeft iemand die gezien/zijn dat ook aanraders??
2 is nog best aardig, 3 stuk matiger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef casper019 het volgende:
Mou gaan Dou
ik zag btw dat er ook een deel 2 en 3 van deze film is, heeft iemand die gezien/zijn dat ook aanraders??
Niet naar Samuel luistern caperquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
2 is nog best aardig, 3 stuk matiger.
Oh ja die moet ik ook zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 05:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Verreweg de beste docu die ik ooit heb gezien:
[ afbeelding ]
10/10![]()
Ik kan op dit moment niet eens onder woorden brengen wat ik denk en voel.. Deze docu opent onze ogen en laat zien hoe erg we er aan toe zijn met zn allen en tegelijkertijd biedt de docu ook de oplossingen voor bijna al onze problemen. Het is echt een achtbaan-rit waarbij je op en neer gaat tussen hoop en vrees...
http://www.imdb.com/title/tt1781069/
Ik ook! Hoewel ik het begin van deel 1 en het einde van deel 2 een beetje onzin vond. Erg interessant voor de rest.quote:Op donderdag 27 januari 2011 05:33 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Oh ja die moet ik ook zienDeel 1 en 2 waren ook super
Ik heb PA 2 gisteren ook gezien. Deel 1 was erg vermakelijk en daar zat een vrij goede spanningsopbouw in vond ik, maar dit was in PA 2 absoluut niet terug te vinden. Het duurt ongeveer een uur voordat er echt wat gebeurt en dan gaat het ineens allemaal zo van de hak op de tak dat je spijt krijgt dat je niet gewoon deel 1 nog eens hebt gekeken. Duidelijk een geval van nog een sequel uitbrengen om zo nog wat mee te liften op het succes van PA 1.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef ems. het volgende:
Paranormal Activity 2.
Typische manier van makkelijk scoren. 1 was by no means een hoogstandje maar was in ieder geval een stuk vermakelijker dan dit wanproduct. Het lijkt op het eind ook wel of ze niet meer zo goed wisten hoe ze het moesten afronden dus toen hebben ze maar wat gedaan
2/10.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef Soury het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1242432/
I spit on your grave.
Wat een ongelovelijke domme film eigenlijk.Deze film heb ik afgezet. Had wat mijn idee wel wat meer om wraak mogen draaien ipv een verkrachtingscene die te lang duurt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB 6.4
Ikke 2.4[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 3.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
De wraak op het einde is anders heerlijk hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze film heb ik afgezet. Had wat mijn idee wel wat meer om wraak mogen draaien ipv een verkrachtingscene die te lang duurt.
Ik dacht steeds, oh, dat zit ook in Assassin's Creed IIquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:44 schreef penny-wise het volgende:
Vanmiddag The Tourist gekeken
[ afbeelding ]
Matige film die niet het etiket thriller verdient. Wel goed verhaal maar clou zag je natuurlijk al aankomen.
Mooi gefilmd ook in Venetie, kwamen een paar "he daar ben ik geweest" momenten voor..
Maar Angelina Jolie.....man,man wat blijft het een schoonheid:9~
Zelfs met een juten zak aan is ze nog oogverblindend
Wat de film aangrijpend maakt? Dit is een schoolvoorbeeld van hoe een realistische sfeer gecreëerd dient te worden. Ik had af en toe het idee dat ik naar een documentaire zat te kijken, zo echt kwam alles op mij over. Qua verhaal is het misschien niet heel vernieuwend, maar een gedegen verhaal met prima acteurs (stuk voor stuk goed ingevulde rollen) en een sfeer waar menig filmmaker jaloers op hoort te zijn... Tegenwoordig kun je bijna niet meer zo vernieuwend zijn qua plot en verhaal, maar qua uitvoering zonder meer wel. En daar scoort deze film punten mee. Veel punten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:59 schreef planethugo het volgende:
Winters Bone
Aardig drama over een 17-jarige meid die op zoek moet naar haar criminele vader, die haar huis vergokt heeft. Puike acteerprestaties van de hoofdrolspeelster en haar om die ik vooral ken uit Deadwood. Hoewel er niet zo heel veel gebeurd blijf je wel kijken, en medelijden hebben met de hoofdrolspeelster. Begrijp wel waarom deze genomineerd is voor beste oscar-film maar eigenlijk heb je alles wel gezien na drie kwartier en blijft vooral het constante 'oh wat zielig' gevoel hangen wat de film aangrijpend maakt. Daarna werd het toch wel wat eentonig.
Ik vind het een saaie verhaalloze boutfilm.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Wat de film aangrijpend maakt? Dit is een schoolvoorbeeld van hoe een realistische sfeer gecreëerd dient te worden. Ik had af en toe het idee dat ik naar een documentaire zat te kijken, zo echt kwam alles op mij over. Qua verhaal is het misschien niet heel vernieuwend, maar een gedegen verhaal met prima acteurs (stuk voor stuk goed ingevulde rollen) en een sfeer waar menig filmmaker jaloers op hoort te zijn... Tegenwoordig kun je bijna niet meer zo vernieuwend zijn qua plot en verhaal, maar qua uitvoering zonder meer wel. En daar scoort deze film punten mee. Veel punten.
Qua uitvoering is die film absoluut niet vernieuwend, hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef vinnypassy het volgende:
Tegenwoordig kun je bijna niet meer zo vernieuwend zijn qua plot en verhaal, maar qua uitvoering zonder meer wel. En daar scoort deze film punten mee. Veel punten.
Wat een onzin...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je bijna niet meer zo vernieuwend zijn qua plot en verhaal, maar qua uitvoering zonder meer wel.
Binnenkort maar checken, Lammbock is awesome.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef El_Matador het volgende:
Den Siste Revejakta (2008)
Noorse kaasfilm a la Lammbock (maar dan niet zo goed). Leuk verhaal, aardige humor, heerlijke muziek. Prima.
7.7/10 (IMDB:6.5/10)
Ja he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Binnenkort maar checken, Lammbock is awesome.
de sfeer was idd heel goed gedaan, vond het ook zeker geen slechte film. Maar tis niet iets wat ik denk ik ooit nogeens terug ga kijken, daarvoor gebeurde er uiteindelijk toch te weinigquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:08 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Wat de film aangrijpend maakt? Dit is een schoolvoorbeeld van hoe een realistische sfeer gecreëerd dient te worden. Ik had af en toe het idee dat ik naar een documentaire zat te kijken, zo echt kwam alles op mij over. Qua verhaal is het misschien niet heel vernieuwend, maar een gedegen verhaal met prima acteurs (stuk voor stuk goed ingevulde rollen) en een sfeer waar menig filmmaker jaloers op hoort te zijn... Tegenwoordig kun je bijna niet meer zo vernieuwend zijn qua plot en verhaal, maar qua uitvoering zonder meer wel. En daar scoort deze film punten mee. Veel punten.
Want? Zoveel films lijken zoveel op elkaar, echt innoverende films zijn nauwelijks meer te maken. Films die inspelen op actualiteiten, historische gebeurtenissen of bewerkte verhalen tellen niet mee.quote:
Nee, dat klopt, dat heb ik verkeerd verwoord: de film maakt door de uitstekende uitvoering van een niet heel vernieuwend verhaal wel net een bovengemiddelde film.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Qua uitvoering is die film absoluut niet vernieuwend, hoor.
Vernieuwende (nieuwere) films:quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:56 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Want? Zoveel films lijken zoveel op elkaar, echt innoverende films zijn nauwelijks meer te maken. Films die inspelen op actualiteiten, historische gebeurtenissen of bewerkte verhalen tellen niet mee.
[..]
Nee, dat klopt, dat heb ik verkeerd verwoord: de film maakt door de uitstekende uitvoering van een niet heel vernieuwend verhaal wel net een bovengemiddelde film.
Mjah, ik heb het vooral over de laatste 5/10 jaar, want de grens van echt vernieuwend trek ik toch wel bij The Matrix. Aronofsky en Nolan vind ik (zonder verder al te diep nadenken) de enige twee die ik zo op kan noemen die ik wel vernieuwend kan noemen, maar zij maken ook niet ieder jaar een film. QT was destijds ook absoluut vernieuwend, nu maakt hij 'gewoon' overwegend steengoede films.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vernieuwende (nieuwere) films:
- The Matrix
- Blair Witch Project
- Nolans werk
- David Lynch' werk
- Aronofsky vernieuwt aardig
- Pulp Fiction was vernieuwend, zoals wel meer van Tarantino
en zo nog een hele zooi films
wat voor soort film moet ik me er bij voorstellen? spannend? actie? drama??quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
The King's Speech
Colin speelt de stotterende koning George VI, die in de aanloop naar WO II over zijn stotteren heen probeert te komen, met hulp van Lionell Logue, een exentrieke spraaktherapeut. Helena Bonham Carter speelt Queen Elisabeth.
First off, Bonham Carter is en blijft fantastisch. Hoewel ze na het begin van de film, waarin ze Logue opzoekt, nog maar weinig te zien is, is ze een geweldige supporting actress. Colin Firth is meer dan prima gecast. Z'n rol in TKS doet me denken aan z'n rol in Bridget Jones (.) omdat hij ook hier een (logischerwijs) stijve man speelt, die om de zoveel tijd menselijkheid laat zien door er bijvoorbeeld een scheldkannonade uit te gooien. De film kent dan ook voldoende lichtere momenten om 'm interessant te houden. Deze zijn voornamelijk te danken aan Geoffrey Rush, die de Oscar waar hij voor genomineerd is meer dan verdient. Niet de beste film van het jaar, ook niet de tweede, maar toch een aanradertje.
IMDB: 8.5
Ik: 7.5
Nou ja, een Brits koningshuis-historie-drama film is het.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:11 schreef casper019 het volgende:
[..]
wat voor soort film moet ik me er bij voorstellen? spannend? actie? drama??
Dat. En ik heb hem na een kwartier uitgezet. Terwijl ik op zich wel echt gecharmeerd was van deel 1t/m3.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Markster het volgende:
SAW 7. Vond de effecten erg slecht. Verhaal was wel weer grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |