ja heb gister layer cake op aanraden van hier gekeken was een hele toffe film en vandaag deze dus 2 dagn topfilms dankzij hierquote:

Titanic was geen misstap. Het is gewoon een film dat uit den treure herhaald/besproken etc. is en daardoor zo bekritiseerd word.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
DiCaprio is gewoon een van de beste acteurs van zijn generatie. Maar alleen omdat hij één "misstap" heeft gedaan met Titanic, ziet de halve wereld hem alleen nog maar steeds als een pretty boy.

Dat bedoelde ik idd met de aanhalingstekens. Natuurlijk is het geen echte misstap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Titanic was geen misstap. Het is gewoon een film dat uit den treure herhaald/besproken etc. is en daardoor zo bekritiseerd word.
Maar misschien bedoel je dat ook wel met je aanhalingstekens.![]()
Redelijk on-topic: Vanavond weer 'ns Murder at 1600 gezien, enorm vaak herhaald, niet het beste van het best en er zijn ontelbare films in het betreffende genre maar ik bleef toch geïnteresseerd kijken; daarom toch een 7+.

Ze kunnen het net zo goed Doghouse 2 noemen. Neem wat andere mensen en de bus reis die eindigt in een verlaten bos ...quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het is wel een zeer vermakelijke film maar zoals veel films had het veel beter kunnen zijn. Ik geef hem een 6,7melksommelier en vertrouwenspersoon fok

Di Caprio is nooit slecht geweest, heeft in dat opzicht zijn looks en Titanic tegen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens!
Bekijk ook Body of Lies, een soortgelijke sterke rol van Di Caprio, die echt gegroeid is als acteur.

Juist omdat deze zo over the top was, in combinatie met een onschuldig kind ( Nathalie Portman nogwelquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef Roces18 het volgende:
Leon the Professional
Ik begrijp echt niet waarom iedereen hem zo goed vind. Jean Reno is sowieso niet mijn favoriete acteur maar wat een zeikfilm vind ik het. Het begin is al irritant wanneer hij de zorg van het kleine meisje op zich neemt. Ik erger me altijd kapot aan kinderen in een film want meestal verpesten ze de actie. Ook vind ik de film zo traag en oogt het zo "heet". En wat een onrealistisch verhaal, hij maait even 100 zwaar bewapende gasten in zijn eentje neer sure. Zonder Rambo ben je nergens![]()
En twee uur van dit saaie gelul levert een prachtige 3 op.

In welke andere films vind je Jean Reno nog meer tegenvallen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef Roces18 het volgende:
Leon the Professional
Ik begrijp echt niet waarom iedereen hem zo goed vind. Jean Reno is sowieso niet mijn favoriete acteur maar wat een zeikfilm vind ik het. Het begin is al irritant wanneer hij de zorg van het kleine meisje op zich neemt. Ik erger me altijd kapot aan kinderen in een film want meestal verpesten ze de actie. Ook vind ik de film zo traag en oogt het zo "heet". En wat een onrealistisch verhaal, hij maait even 100 zwaar bewapende gasten in zijn eentje neer sure. Zonder Rambo ben je nergens![]()

Oh ja, die vond ik ook heel leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef YellowBlacks het volgende:
Hot Tub Time Machine
[ afbeelding ]
Een stel vrienden op leeftijd zuipt op een avondje flink door. Als ze beschonken in een bubbelbad gaan zitten, blijkt dit tot hun schrik een 'Hot Tub Time Machine' te zijn die hen terugstuurt naar het jaar 1986. Dankzij deze tijdmachine vinden ze hun jeugd terug, wat voor de nodige bizarre ontmoetingen en gebeurtenissen zorgt...
IMDB: 6,7
Mijn cijfer: 7,5

Ik heb deze ook pas gezien, was wel te doen maar het einde was vet domquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:36 schreef Schenkstroop het volgende:
The Tourist
verhaal: Elize is op weg naar Alexander pierce, die wordt gezocht door Interpol en de russische maffia. Onderweg krijgt Elise instructies en ontmoet zij een toerist "Frank" die nu ook wordt gezocht omdat iedereen denkt dat hij Alexander is.
oordeel: het verhaal is op zich niet heel slecht afgezien van de verfilming. Ik krijg steeds het idee dat de film beter zou zijn geweest als het een jaren 80 film was. Dit soort verhalen doen het em niet meer tegenwoordig. Of ze worden gewoon slecht verfilmd. De magie is verdwenen. Of dat nou komt door de acteurs, het gmis van de jaren 80 'grain', of het luie filmen van de regieurs nu. Het is niet meer spannend. De film is niet slecht maar ook niet boeiend. Eigenlijk saai en vlak.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB 6.4
Ikke 2.4Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen

Nooit geweten dat het Nathalie Portman was, thanks trouwens, was deze helemaal vergeten in mijn top10 films allertijden, geweldige film!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef Roces18 het volgende:
Leon the Professional
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |