Helemaal mee eens. Ik vond dat Franco de film ook niet kon dragen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
127 Hours
Op de schitterende beelden van de Grand Canyon na, een enorme tegenvaller. Lekker gemaakt door hoge scores hier en elders tot zelfs vergelijkingen met het geniale Into the Wild (IMDB: 8.2/10 ???), kom je in een film met een aardig begin, een oersaai middenstuk en een redelijk einde. Voor de eerste keer ging ik iets anders doen tijdens de film...
5.5/10 (IMDB: 8.2/10 ???)
Klopt, maar ze halen het niet bij het origineel. Heb hem net na release in Hong Kong zelf gezien, hele publiek klappen en enthousiast.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Darkzell het volgende:
[..]
Mou Gaan Dou aka Internal Affairs
En volgens mij gaat het alleen om deze film, al zijn er wel sequels van Internal Affairs.
In grote lijnen kan ik me zeker in jouw beschrijving vinden. Ik heb hem dan wel helemaal gezien (zonder iets anders te doen), maar aan het einde had ik een 'is dit het nou'-gevoelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef El_Matador het volgende:
127 Hours
Op de schitterende beelden van de Grand Canyon na, een enorme tegenvaller. Lekker gemaakt door hoge scores hier en elders tot zelfs vergelijkingen met het geniale Into the Wild (IMDB: 8.2/10 ???), kom je in een film met een aardig begin, een oersaai middenstuk en een redelijk einde. Voor de eerste keer ging ik iets anders doen tijdens de film...
5.5/10 (IMDB: 8.2/10 ???)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 7
helemaal mee eens (ik snap niet dat mensen positiefover deze film kunnen zijn)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:12 schreef Roces18 het volgende:
Monsters 2010
Aliens in Mexico.
Ik denk dat het genoeg zegt, als ik zeg dat ik hem na een half uur heb uitgezet. Wat een kut-film!
Eens!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:30 schreef Esmee1204 het volgende:
Blood Diamond (2006)
[ afbeelding ]
Had em nog niet eerder gezien. Spannend, actie, vond er bijna alles vet aan. 1 van de beste rollen die Di Caprio heeft gespeeld.
Cijfer: 9.0
Gangs of New Yorks is ook een masterlijke film met hemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens!
Bekijk ook Body of Lies, een soortgelijke sterke rol van Di Caprio, die echt gegroeid is als acteur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Hahah, er was maar een klein stukje met een alien en voor de rest niet veel bijzonders. Maar ik had gelezen dat ze de film met 4 man gemaakt hadden ofzo, en een heel klein budget hadden. Maar maak dan gewoon geen film ipv een slechte filmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:19 schreef casper019 het volgende:
[..]
helemaal mee eens (ik snap niet dat mensen positiefover deze film kunnen zijn)
ik geef hem een 2
Heb hem erggenoeg nog afgekkene ook.. hoopte dat ie ergens een beetje goed zou worden..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gangs of New Yorks is ook een masterlijke film met hem
ennuhIk vond What's eating Gilbert Grape anders ook wel een goeie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is nooit een slechte acteur geweest, kijk maar naar Basketball Diaries toendertijd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens!
Bekijk ook Body of Lies, een soortgelijke sterke rol van Di Caprio, die echt gegroeid is als acteur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |