Ik vond het wel een van de markantste figuren op het forum. Ik zal hem ook wel missen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
Is hij gebanned? Verdomme, zal hem missen, hoop dat 't tijdelijk is dan maar.
Sorry voor offtopic overigens.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:33 schreef Boldface het volgende:
Mijn advies aan topicstarter is om een zelf een partij op te richten: de Partij van Wereldvreemden. Hoe denk je bijvoorbeeld het standpunt "heteroseksualiteit is normaal" en "iedereen een plekje in de maatschappij" met elkaar te rijmen? En als die allochtoon dat plekje niet zonder positieve discriminatie vindt, wat dan? En hoe denk je "meer privacy" te bevorderen, terwijl je tegelijkertijd het "uploaden en downloaden van copyrightcontent" wilt tegengaan?
Partijleden vinden heteroseksualiteit normaal en voor homoseksuelen die dat niet vinden veranderd er niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 01:33 schreef Boldface het volgende:
Mijn advies aan topicstarter is om een zelf een partij op te richten: de Partij van Wereldvreemden. Hoe denk je bijvoorbeeld het standpunt "heteroseksualiteit is normaal" en "iedereen een plekje in de maatschappij" met elkaar te rijmen? En als die allochtoon dat plekje niet zonder positieve discriminatie vindt, wat dan? En hoe denk je "meer privacy" te bevorderen, terwijl je tegelijkertijd het "uploaden en downloaden van copyrightcontent" wilt tegengaan?
Dit standpunt breidt de hypothetische RCP uit als:quote:Op donderdag 3 februari 2011 03:05 schreef bart2009 het volgende:
Stadsverkeer moet verminderen. Op iedere verkochte electrische scooter geeft de RCP 75 % subsidie. Dit wil de RCP bekostigen door de subsidie op windmolens met hetzelfde bedrag te verminderen.
100 kilometer rijden op minder dan 1 kwh?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:41 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Dit standpunt breidt de hypothetische RCP uit als:
Duurzame vervoersontwikkeling Nederland.
Naast het invoeren van de scootersubsidie om het stadsverkeer te ontlasten, moet iedere werkgever een gesubsidieerd laadstation krijgen voor die scooters. Maar alleen als ze meer dan drie werknemers zover krijgen dat ze een electrische scooter kopen. Met een electrische scooter kan u met 10 cent 100 kilometer rijden.
Met die laadstations kunnen we in een later stadium electrische auto's gaan opladen.
Wat kost een Kwh inclusief vastrecht?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef Compatibel het volgende:
[..]
100 kilometer rijden op minder dan 1 kwh?
ongeveer 25 cent. Maar vastrecht is lastig mee te rekenen omdat dat vaste kosten zijn ongeacht het verbruik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:58 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Wat kost een Kwh inclusief vastrecht?
Ik denk dan ongeveer 0,4 Kwh op 100 kilometer. Dat is 0,1 eurocent per kilometer. De vervuiling word daarmee tegengegaan, de filedruk in de stad word minder. en er komt een landelijk netwerk van laadstations waar eventueel in een later stadium electrische auto's aan opgeladen kunnen worden. Met auto's kunnen we ook meer dan 50 kilometer electrisch rijden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:02 schreef Compatibel het volgende:
[..]
ongeveer 25 cent. Maar vastrecht is lastig mee te rekenen omdat dat vaste kosten zijn ongeacht het verbruik.
Bron?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:02 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ik denk dan ongeveer 0,4 Kwh op 100 kilometer. Dat is 0,1 eurocent per kilometer. De vervuiling word daarmee tegengegaan, de filedruk in de stad word minder. en er komt een landelijk netwerk van laadstations waar eventueel in een later stadium electrische auto's aan opgeladen kunnen worden. Met auto's kunnen we ook meer dan 50 kilometer electrisch rijden.
Ze hebben ook nog andere scooters hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:53 schreef Compatibel het volgende:
Leuk, maar dat ding kan maximaal 25 km/u. Fietsen is goedkoper.
Ik ga nu een schokkend politiek statement doen. Klik op de spoiler om het te lezen:quote:Op donderdag 3 februari 2011 02:50 schreef bart2009 het volgende:
Partijleden vinden heteroseksualiteit normaal en voor homoseksuelen die dat niet vinden veranderd er niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu? Wat moeten we ermee dat jij iets normaal vindt? Mogen homo's trouwen? Kinderen adopteren? Mag een school een openlijk homoseksuele leraar weigeren?![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:36 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik ga nu een schokkend politiek statement doen. Klik op de spoiler om het te lezen:Wat willen jullie toch steeds met verbieden? Je kunt toch ook stimuleren. Ik wil heteroseksualiteit stimuleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu? Wat moeten we ermee dat jij iets normaal vindt? Mogen homo's trouwen? Kinderen adopteren? Mag een school een openlijk homoseksuele leraar weigeren?
Dat mensen zelf dingen willen, zonder dwang.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Wat willen jullie toch steeds met verbieden? Je kunt toch ook stimuleren. Ik wil heteroseksualiteit stimuleren.
Dat mensen zelf dingen willen, zonder dwang.
Je mag dat al zeggen. Aangevallen worden op een statement mag altijd. Als je dat wil verbieden dan hoor je, kort gezegd, niet in het vrije westen thuis.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:09 schreef bart2009 het volgende:
Ik wil strijden voor dat ik mag zeggen heteroseksualiteit is normaal ,en dan niet aangevallen worden door mensen die daar maar over door willen zagen.
Ik roep toch niet iedereen met een homokeppeltje moet het land uit. Ik zeg heteroseksualiteit is normaal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:11 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Je mag dat al zeggen. Aangevallen worden op een statement mag altijd. Als je dat wil verbieden dan hoor je, kort gezegd, niet in het vrije westen thuis.
Welk gedoogbeleid?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:13 schreef bart2009 het volgende:
Het gedoogbeleid bij het afbreken van een zwangerschap wil de hypothetische partij terugdraaien. Ook het spiraaltje waarmee een bevrucht embryo word afgestoten moet verdwijnen.
En blanke mensen zijn normaal, mannen zijn normaal, mensen met twee oren zijn normaal, mensen met 10 vingers zijn normaal... ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat heteroseksualiteit niet normaal is en als iemand dat wel zou doen zou diegene keihard uitgelachen worden. Dus wat is nou de werkelijke gedachte achter dit punt? Ben je zo wereldvreemd dat je denkt dat het ooit als abnormaal wordt gezien? Of schuilt er toch iets anders achter?quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:21 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ik roep toch niet iedereen met een homokeppeltje moet het land uit. Ik zeg heteroseksualiteit is normaal.
ik strijd voor de vrijheid dat ik in mijn grondbeginselen mag zetten dat heteroseksualiteit normaal is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En blanke mensen zijn normaal, mannen zijn normaal, mensen met twee oren zijn normaal, mensen met 10 vingers zijn normaal... ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat heteroseksualiteit niet normaal is en als iemand dat wel zou doen zou diegene keihard uitgelachen worden. Dus wat is nou de werkelijke gedachte achter dit punt? Ben je zo wereldvreemd dat je denkt dat het ooit als abnormaal wordt gezien? Of schuilt er toch iets anders achter?
Wordt dat gedoogd? Het is legaal onder bepaalde voorwaarden. Wanneer het niet legaal is (na een bepaalde termijn) wordt het naar mijn weten niet gedoogd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Het gedogen van het afbreken van zwangerschappen.
Die vrijheid heb je, zeker als het om zo'n algemeen standpunt gaat waar iedereen het mee eens is. Om dat nou een strijd te noemenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef bart2009 het volgende:
[..]
ik strijd voor de vrijheid dat ik in mijn grondbeginselen mag zetten dat heteroseksualiteit normaal is.
Ik las ergens dat het gedoogd werd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wordt dat gedoogd? Het is legaal onder bepaalde voorwaarden. Wanneer het niet legaal is (na een bepaalde termijn) wordt het naar mijn weten niet gedoogd.
[..]
Die vrijheid heb je, zeker als het om zo'n algemeen standpunt gaat waar iedereen het mee eens is. Om dat nou een strijd te noemen
Ik heb er nog nooit voor moeten strijden anders, ik kan me er ook moeilijk wat bij voorstellenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat het gedoogd werd.
Ik moet er toch nu al erg voor strijden vind ik zelf.
Nee dat niet maar, mensen zoals jij respecteren niet dat ik dat zeg. Dat bedoel ik met strijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit voor moeten strijden anders, ik kan me er ook moeilijk wat bij voorstellenOf ben jij werkelijk mensen tegengekomen die heteroseksualiteit niet normaal vinden?
Waarom?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef bart2009 het volgende:
Ik vind dat twee verschillende seksen kinderen op moeten voeden.
Het kan natuurlijk wel anders, maar het streven moet zijn:
Man en vrouw samen, en dan het liefste eigen kinderen. Dat lijkt mij het beste voor hun ontwikkeling.
We zijn nu twaalf pagina's verder, maar je hebt nog helemaal niks onderbouwd! Hoezo, 'dat lijkt mij het beste'? Kunnen we de samenleving opbouwen uit ideeėn die zo in eerste instantie 'het beste' lijken? Probeer eens aan te tonen dat kinderen die bijvoorbeeld door twee moeders worden opgevoed, een achterstand hebben ten opzichte van kinderen met een vader en moeder, ofzo!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef bart2009 het volgende:
Ik vind dat twee verschillende seksen kinderen op moeten voeden.
Het kan natuurlijk wel anders, maar het streven moet zijn:
Man en vrouw samen, en dan het liefste eigen kinderen. Dat lijkt mij het beste voor hun ontwikkeling.
Heteroseksualiteit stimuleren...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef bart2009 het volgende:
Wat willen jullie toch steeds met verbieden? Je kunt toch ook stimuleren. Ik wil heteroseksualiteit stimuleren.Dat mensen zelf dingen willen, zonder dwang.
D66 is echt įlles dat TS niet wil, joh! En gelukkig maar...quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
VVD of D66 denk ik. Maar D66 is je te progressief en VVD is je te rechts. Ofzo
Huh? Ik zeg toch dat ik het met je eens ben? Je moet een aardig steekje los hebben om het er niet mee eens te zijn en juist daarom is het een vreemd punt om op te nemen. Het punt voegt helemaal niks toe. Net als dat huizen met een dak er op normaal zijn, heel leuk en aardig, maar wat wil je er mee zeggen? Je strijd om open deuren in te mogen trappen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef bart2009 het volgende:
[..]
Nee dat niet maar, mensen zoals jij respecteren niet dat ik dat zeg. Dat bedoel ik met strijd.
Dat laatste ben ik met je eens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
D66 is echt įlles dat TS niet wil, joh! En gelukkig maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |