abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92247613
quote:
5s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
Is hij gebanned? Verdomme, zal hem missen, hoop dat 't tijdelijk is dan maar.

Sorry voor offtopic overigens.
Ik vond het wel een van de markantste figuren op het forum. Ik zal hem ook wel missen.
pi_92251295
Hoe kan het eigenlijk dat die kilometerheffing niet door is gegaan?
Persoonlijk snap ik dat niet. Zo'n 60% minder files voor altijd is toch geweldig?
Helemaal als je het multipliereffect meeneemt.

Het geld wat dat opbrengt kan dan in meer asfalt gestoken worden.
pi_92257408
Misschien kunnen we het ook over de JSF hebben. Ik weet niet wat dat allemaal kost en zo, maar ik heb dus een plan en heb geen idee wat zoiets kost.

We gaan dan zeg maar 25% van de F16 verkopen aan een flutlandje. De onderhoudskosten die we besparen en opbrengsten van de verkoop zetten we opzij. Dit doen we tot zeg maar 2018. En vervolgens vervangen we alle F16 toestellen door JSF toestellen.

Intussen tot 2018 gaan we de overgebleven toestellen 33% intensiever gebruiken.
pi_92258122
Wat betreft de hypotheekrenteaftrek vind ik eigenlijk het volgende.

De aftrek maakt de huizen een bedrag van zeg maar de hypotheekrenteaftrek meer waard. De staat betaald dit. De mensen betalen dus het bedrag van de hypotheekrenteaftrek meer voor hun woning. Die hebben er dus niets aan in de realiteit.

Langzaam in stapjes van 3 procent per jaar afbouwen lijkt me niet heel erg schadelijk voor de woningmarkt. Het voorkomt in ieder geval een crisis.

De hele rijken gaan er eigenlijk procentueel bijna niets op achteruit, want alleen je eigen woning waar je leeft word gesubsidieerd. De armen hoeven niet de crisis te betalen. In dit geval zijn de middeninkomens met eigen huizen degene die betalen voor de kunstmatige instandhouding van de hoge woningprijzen.

Als dan de overdrachtsbelasting zo'n 3 procent zakt. Dan gaat de woningmarkt misschien wel van het slot af.
pi_92258235
Om recreatief drugsgebruik tegen te gaan, zou de RCP kunnen staan voor het belasten van de verkoop van drugs. Een speciaal BTW tarief voor gedoogde drugs van 40%.
pi_92258318
Het Nederlandse leger heeft steeds minder beroepskrachten. Ik ben voor instandhouding van het huidige aantal militairen. Dit wil ik graag bewerkstelligen door extra uren gym en lichamelijke opvoeding. Hiermee zijn mensen minder bang een mars te lopen, meer mensen kiezen dan voor een militair beroep.
pi_92259161
Mijn advies aan topicstarter is om een zelf een partij op te richten: de Partij van Wereldvreemden. Hoe denk je bijvoorbeeld het standpunt "heteroseksualiteit is normaal" en "iedereen een plekje in de maatschappij" met elkaar te rijmen? En als die allochtoon dat plekje niet zonder positieve discriminatie vindt, wat dan? En hoe denk je "meer privacy" te bevorderen, terwijl je tegelijkertijd het "uploaden en downloaden van copyrightcontent" wilt tegengaan?
pi_92260319
Ik denk aan meer handen aan het bed. Dit wil ik bewerkstelligen door sportclubs een subsidie te geven van 50 % per lidmaatschap. 1 lid betaald 30 euro, de staat subsidieerd 15 euro.

Zo komen er minder mensen op het bed, en hebben we meer mensen in de gezondheidszorg per bed.
  donderdag 3 februari 2011 @ 02:47:21 #259
177885 JoaC
Het is patat
pi_92260493
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:33 schreef Boldface het volgende:
Mijn advies aan topicstarter is om een zelf een partij op te richten: de Partij van Wereldvreemden. Hoe denk je bijvoorbeeld het standpunt "heteroseksualiteit is normaal" en "iedereen een plekje in de maatschappij" met elkaar te rijmen? En als die allochtoon dat plekje niet zonder positieve discriminatie vindt, wat dan? En hoe denk je "meer privacy" te bevorderen, terwijl je tegelijkertijd het "uploaden en downloaden van copyrightcontent" wilt tegengaan?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92260504
De basisbeurs word 100 euro meer. De huidige hoogte van de totaal te krijgen studiefinanciering blijft en word geheel een rentedragende lening die terugbetaald moet worden volgens de huidig gestelde regels.

[ Bericht 6% gewijzigd door bart2009 op 03-02-2011 03:01:30 ]
pi_92260515
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:33 schreef Boldface het volgende:
Partijleden vinden heteroseksualiteit normaal en voor homoseksuelen die dat niet vinden veranderd er niets.
pi_92260598
Stadsverkeer moet verminderen. Op iedere verkochte electrische scooter geeft de RCP 75 % subsidie. Dit wil de RCP bekostigen door de subsidie op windmolens met hetzelfde bedrag te verminderen.
pi_92260633
Wat betreft migratie wil de RCP terug naar oude waarden en normen. Vol=vol mag niet meer. De asielzoekers die vervolgd worden in hun eigen land mogen nog een asielaanvraag doen.
pi_92264290
De hypothetische RCP is voor kernenergie op uranium basis. Op die manier hebben we genoeg uranium voor de komende 100 jaar.

Het kernafval kan opgeslagen worden tot we zin hebben het met een raket de zon in te schieten.
pi_92264607
QUOTE"Rechts Christelijke Partij

De partij streeft naar een mooie, gezonde samenleving waarin iedereen tot zijn volle recht komt.

De grondbeginselen zijn:
* Vrijheid van godsdienstkeuze
* Vrijheid van meningsuiting tot aan de grens dat het aanstootgevend is
* Eerbiediging van grondwet artikel 11
* Heteroseksualiteit is normaal
* Menselijk leven is heilig
* Tegen uploaden, downloaden van copyrightcontent zonder toestemming van de copyrighthouder
* Iedereen een plekje in de maatschappij
* De hoge inkomens zwaarder belasten dan de lage inkomens.
* Met respect omgaan met vee en landbouw
* Tegen recreatief drugsgebruik
* Goed benutten capaciteiten
* Mannen en vrouwen hebben gelijke rechten"QOUTE

Ik haal het copyrightcontent stuk uit de grondbeginselen, want ik vind het vanzelfsprekend dat dat niet mag en ga onderzoeken waarom het stelen van copyrightcontent niet verboden is.
pi_92264752
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 03:05 schreef bart2009 het volgende:
Stadsverkeer moet verminderen. Op iedere verkochte electrische scooter geeft de RCP 75 % subsidie. Dit wil de RCP bekostigen door de subsidie op windmolens met hetzelfde bedrag te verminderen.
Dit standpunt breidt de hypothetische RCP uit als:

Duurzame vervoersontwikkeling Nederland.

Naast het invoeren van de scootersubsidie om het stadsverkeer te ontlasten, moet iedere werkgever een gesubsidieerd laadstation krijgen voor die scooters. Maar alleen als ze meer dan drie werknemers zover krijgen dat ze een electrische scooter kopen. Met een electrische scooter kan u met 10 cent 100 kilometer rijden.

Met die laadstations kunnen we in een later stadium electrische auto's gaan opladen.
pi_92265004
De RCP wil strikt het energielabel hanteren. Alles beneden energielabel C moet verdwijnen, door middel van herbouw of efficienter met energie omgaan moet alles in Nederland naar energielabel C of hoger. Dit moet binnen 5 jaar.
pi_92265134
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:41 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Dit standpunt breidt de hypothetische RCP uit als:

Duurzame vervoersontwikkeling Nederland.

Naast het invoeren van de scootersubsidie om het stadsverkeer te ontlasten, moet iedere werkgever een gesubsidieerd laadstation krijgen voor die scooters. Maar alleen als ze meer dan drie werknemers zover krijgen dat ze een electrische scooter kopen. Met een electrische scooter kan u met 10 cent 100 kilometer rijden.

Met die laadstations kunnen we in een later stadium electrische auto's gaan opladen.
100 kilometer rijden op minder dan 1 kwh?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_92265199
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef Compatibel het volgende:

[..]

100 kilometer rijden op minder dan 1 kwh?
Wat kost een Kwh inclusief vastrecht?
pi_92265297
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:58 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Wat kost een Kwh inclusief vastrecht?
ongeveer 25 cent. Maar vastrecht is lastig mee te rekenen omdat dat vaste kosten zijn ongeacht het verbruik.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_92265333
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:02 schreef Compatibel het volgende:

[..]

ongeveer 25 cent. Maar vastrecht is lastig mee te rekenen omdat dat vaste kosten zijn ongeacht het verbruik.
Ik denk dan ongeveer 0,4 Kwh op 100 kilometer. Dat is 0,1 eurocent per kilometer. De vervuiling word daarmee tegengegaan, de filedruk in de stad word minder. en er komt een landelijk netwerk van laadstations waar eventueel in een later stadium electrische auto's aan opgeladen kunnen worden. Met auto's kunnen we ook meer dan 50 kilometer electrisch rijden.
pi_92266157
Het mestprobleem.

Van de overbodige mest maken we mestkorrels en die gaan tegen kostprijs naar ontwikkelingslanden.
We zijn dan misschien even duur met onze mestkorrels als de lokale leverancier, omdat wij vervoerskosten hebben.

[ Bericht 13% gewijzigd door bart2009 op 03-02-2011 11:53:40 ]
pi_92266406
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:02 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Ik denk dan ongeveer 0,4 Kwh op 100 kilometer. Dat is 0,1 eurocent per kilometer. De vervuiling word daarmee tegengegaan, de filedruk in de stad word minder. en er komt een landelijk netwerk van laadstations waar eventueel in een later stadium electrische auto's aan opgeladen kunnen worden. Met auto's kunnen we ook meer dan 50 kilometer electrisch rijden.
Bron?
pi_92266480
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Bron?
http://www.matrabike.nl/F(...)trische-scooter.aspx
pi_92266884
Leuk, maar dat ding kan maximaal 25 km/u. Fietsen is goedkoper.
pi_92266907
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:53 schreef Compatibel het volgende:
Leuk, maar dat ding kan maximaal 25 km/u. Fietsen is goedkoper.
Ze hebben ook nog andere scooters hoor.

En ook andere leveranciers. Moet je maar even in google intypen. Er zijn zelfs die 40 km per uur kunnen. Lekker stil.

[ Bericht 5% gewijzigd door bart2009 op 03-02-2011 13:06:12 ]
pi_92267587
Het gedoogbeleid bij het afbreken van een zwangerschap wil de hypothetische partij terugdraaien. Ook het spiraaltje waarmee een bevrucht embryo word afgestoten moet verdwijnen.
pi_92268398
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 02:50 schreef bart2009 het volgende:
Partijleden vinden heteroseksualiteit normaal en voor homoseksuelen die dat niet vinden veranderd er niets.
Ik ga nu een schokkend politiek statement doen. Klik op de spoiler om het te lezen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu? Wat moeten we ermee dat jij iets normaal vindt? Mogen homo's trouwen? Kinderen adopteren? Mag een school een openlijk homoseksuele leraar weigeren? :?
pi_92269151
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:36 schreef Boldface het volgende:

[..]

Ik ga nu een schokkend politiek statement doen. Klik op de spoiler om het te lezen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu? Wat moeten we ermee dat jij iets normaal vindt? Mogen homo's trouwen? Kinderen adopteren? Mag een school een openlijk homoseksuele leraar weigeren? :?
Wat willen jullie toch steeds met verbieden? Je kunt toch ook stimuleren. Ik wil heteroseksualiteit stimuleren. w/

Dat mensen zelf dingen willen, zonder dwang.
pi_92271964
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Wat willen jullie toch steeds met verbieden? Je kunt toch ook stimuleren. Ik wil heteroseksualiteit stimuleren. w/

Dat mensen zelf dingen willen, zonder dwang.
:9~
Hoe gaan we dat doen?
pi_92272369
Ik wil strijden voor dat ik mag zeggen heteroseksualiteit is normaal ,en dan niet aangevallen worden door mensen die daar maar over door willen zagen.
pi_92272439
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:09 schreef bart2009 het volgende:
Ik wil strijden voor dat ik mag zeggen heteroseksualiteit is normaal ,en dan niet aangevallen worden door mensen die daar maar over door willen zagen.
Je mag dat al zeggen. Aangevallen worden op een statement mag altijd. Als je dat wil verbieden dan hoor je, kort gezegd, niet in het vrije westen thuis.
pi_92273011
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:11 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Je mag dat al zeggen. Aangevallen worden op een statement mag altijd. Als je dat wil verbieden dan hoor je, kort gezegd, niet in het vrije westen thuis.
Ik roep toch niet iedereen met een homokeppeltje moet het land uit. Ik zeg heteroseksualiteit is normaal.
pi_92279820
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:13 schreef bart2009 het volgende:
Het gedoogbeleid bij het afbreken van een zwangerschap wil de hypothetische partij terugdraaien. Ook het spiraaltje waarmee een bevrucht embryo word afgestoten moet verdwijnen.
Welk gedoogbeleid?
pi_92280024
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:21 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Ik roep toch niet iedereen met een homokeppeltje moet het land uit. Ik zeg heteroseksualiteit is normaal.
En blanke mensen zijn normaal, mannen zijn normaal, mensen met twee oren zijn normaal, mensen met 10 vingers zijn normaal... ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat heteroseksualiteit niet normaal is en als iemand dat wel zou doen zou diegene keihard uitgelachen worden. Dus wat is nou de werkelijke gedachte achter dit punt? Ben je zo wereldvreemd dat je denkt dat het ooit als abnormaal wordt gezien? Of schuilt er toch iets anders achter?
pi_92280162
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:40 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Welk gedoogbeleid?
Het gedogen van het afbreken van zwangerschappen.
pi_92280212
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:44 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En blanke mensen zijn normaal, mannen zijn normaal, mensen met twee oren zijn normaal, mensen met 10 vingers zijn normaal... ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat heteroseksualiteit niet normaal is en als iemand dat wel zou doen zou diegene keihard uitgelachen worden. Dus wat is nou de werkelijke gedachte achter dit punt? Ben je zo wereldvreemd dat je denkt dat het ooit als abnormaal wordt gezien? Of schuilt er toch iets anders achter?
ik strijd voor de vrijheid dat ik in mijn grondbeginselen mag zetten dat heteroseksualiteit normaal is.
pi_92280355
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:47 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Het gedogen van het afbreken van zwangerschappen.
Wordt dat gedoogd? Het is legaal onder bepaalde voorwaarden. Wanneer het niet legaal is (na een bepaalde termijn) wordt het naar mijn weten niet gedoogd.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:49 schreef bart2009 het volgende:

[..]

ik strijd voor de vrijheid dat ik in mijn grondbeginselen mag zetten dat heteroseksualiteit normaal is.
Die vrijheid heb je, zeker als het om zo'n algemeen standpunt gaat waar iedereen het mee eens is. Om dat nou een strijd te noemen :D
pi_92280656
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:51 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wordt dat gedoogd? Het is legaal onder bepaalde voorwaarden. Wanneer het niet legaal is (na een bepaalde termijn) wordt het naar mijn weten niet gedoogd.

[..]

Die vrijheid heb je, zeker als het om zo'n algemeen standpunt gaat waar iedereen het mee eens is. Om dat nou een strijd te noemen :D
Ik las ergens dat het gedoogd werd.

Ik moet er toch nu al erg voor strijden vind ik zelf.
pi_92280926
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 16:57 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Ik las ergens dat het gedoogd werd.

Ik moet er toch nu al erg voor strijden vind ik zelf.
Ik heb er nog nooit voor moeten strijden anders, ik kan me er ook moeilijk wat bij voorstellen :P Of ben jij werkelijk mensen tegengekomen die heteroseksualiteit niet normaal vinden? :o
pi_92281976
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:03 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit voor moeten strijden anders, ik kan me er ook moeilijk wat bij voorstellen :P Of ben jij werkelijk mensen tegengekomen die heteroseksualiteit niet normaal vinden? :o
Nee dat niet maar, mensen zoals jij respecteren niet dat ik dat zeg. Dat bedoel ik met strijd.
pi_92282637
Ik vind dat twee verschillende seksen kinderen op moeten voeden.
Het kan natuurlijk wel anders, maar het streven moet zijn:

Man en vrouw samen, en dan het liefste eigen kinderen. Dat lijkt mij het beste voor hun ontwikkeling.
pi_92283944
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef bart2009 het volgende:

Man en vrouw samen, en dan het liefste eigen kinderen. Dat lijkt mij het beste voor hun ontwikkeling.
Waarom?

Laten we met elkaar afspreken dat je van nu af aan zaken gaat onderbouwen, dat is toch niet zo gek? Iedereen, elke politieke partij gebruikt argumenten, dus dat zul je jezelf moeten aanleren. Voor de duidelijkheid: 'omdat ik dat vind' is geen argument.
pi_92284499
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:36 schreef bart2009 het volgende:

We zijn nu twaalf pagina's verder, maar je hebt nog helemaal niks onderbouwd! Hoezo, 'dat lijkt mij het beste'? Kunnen we de samenleving opbouwen uit ideeėn die zo in eerste instantie 'het beste' lijken? Probeer eens aan te tonen dat kinderen die bijvoorbeeld door twee moeders worden opgevoed, een achterstand hebben ten opzichte van kinderen met een vader en moeder, ofzo!

En neem daarbij in acht dat die kinderen dan waarschijnlijk wel bij twee ouders zitten die gefrustreerd zijn omdat ze niet zichzelf kunnen zijn.
pi_92284888
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef bart2009 het volgende:
Wat willen jullie toch steeds met verbieden? Je kunt toch ook stimuleren. Ik wil heteroseksualiteit stimuleren. w/ Dat mensen zelf dingen willen, zonder dwang.
Heteroseksualiteit stimuleren... :') Alsof je je seksuele geaardheid in een supermarkt kunt uitzoeken. Ik heb me tot nu toe ingehouden, maar moet nu toch echt tot de conclusie komen: je spoort niet.
pi_92286078
VVD of D66 denk ik. Maar D66 is je te progressief en VVD is je te rechts. Ofzo :P
pi_92286558
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
VVD of D66 denk ik. Maar D66 is je te progressief en VVD is je te rechts. Ofzo :P
D66 is echt įlles dat TS niet wil, joh! En gelukkig maar...
pi_92290954
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef bart2009 het volgende:

[..]

Nee dat niet maar, mensen zoals jij respecteren niet dat ik dat zeg. Dat bedoel ik met strijd.
Huh? Ik zeg toch dat ik het met je eens ben? Je moet een aardig steekje los hebben om het er niet mee eens te zijn en juist daarom is het een vreemd punt om op te nemen. Het punt voegt helemaal niks toe. Net als dat huizen met een dak er op normaal zijn, heel leuk en aardig, maar wat wil je er mee zeggen? Je strijd om open deuren in te mogen trappen?
pi_92299382
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:56 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

D66 is echt įlles dat TS niet wil, joh! En gelukkig maar...
Dat laatste ben ik met je eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')